Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Prieš devyneris metus, bankrutavusį automobilių gamintoją MG įsigijo SAIC - vienas didžiausių koncernų Kinijoje. Vis dėlto, naujieji MG savininkai nepanoro investuoti milžiniškų sumų į naujų produktų kūrimą.
Nors per pastaruosius du metus SAIC investicijos į MG padidėjo, tačiau vargu ar to užteks norint sugrąžinti gamintoją į šlovingąjį olimpą.
Pasak MG kompanijos vadovų, norint įsitvirtinti Europoje, markės modelių gamoje turi atsirasti padidinto pravažumo automobilis ir elektromobilis. Pastarasis kaip tik ir buvo pristatytas Pekino automobilių parodoje.
Dynamo vardu pavadintas elektromobilis sveria tik 1080 kilogramų ir turi mažytį elektrinį motorą, kuris išvysto 52 kW ir 155 NM sukimo momentą. Hečbekas iki 50 km/val. gali įsibėgėti per 5.3 sekundės ir su pilnai įkrautomis baterijomis gali nuvažiuoti iki 80 kilometrų. Pilnai įkrauti baterijas prireiks šešių valandų.
Prieš devyneris metus, bankrutavusį automobilių gamintoją MG įsigijo SAIC - vienas didžiausių koncernų Kinijoje. Vis dėlto, naujieji MG savininkai nepanoro investuoti milžiniškų sumų į naujų produktų kūrimą.
Nors per pastaruosius du metus SAIC investicijos į MG padidėjo, tačiau vargu ar to užteks norint sugrąžinti gamintoją į šlovingąjį olimpą.
Pasak MG kompanijos vadovų, norint įsitvirtinti Europoje, markės modelių gamoje turi atsirasti padidinto pravažumo automobilis ir elektromobilis. Pastarasis kaip tik ir buvo pristatytas Pekino automobilių parodoje.
Dynamo vardu pavadintas elektromobilis sveria tik 1080 kilogramų ir turi mažytį elektrinį motorą, kuris išvysto 52 kW ir 155 NM sukimo momentą. Hečbekas iki 50 km/val. gali įsibėgėti per 5.3 sekundės ir su pilnai įkrautomis baterijomis gali nuvažiuoti iki 80 kilometrų. Pilnai įkrauti baterijas prireiks šešių valandų.