Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„Mercedes“ autosporto padalinio vadovas Toto Wolffas yra tikras, kad gamintojo „Formulės 1“ komanda šiemet yra kur kas geresnėje situacijoje su padangomis nei praėjusiais metais, nepaisant to, kad Australijos GP lenktynėse spartaus padangų dilimo problemos ir vėl pasikartojo.
Kaip ir 2012-aisiais, šiemet „Mercedes“ nustebino savo greičiu kvalifikacijoje, tačiau puikaus tempo nesugebėjo išlaikyti visų lenktynių metu.
Nors Lewisas Hamiltonas sugebėjo išsilaikyti penktoje vietoje, komanda supranta, kad geresnis padangų išnaudojimas būtų leidęs britui finišuoti dar aukštesnėje pozicijoje.
„Manau, kad situacija su „Mercedes“ yra šiek tiek geresnė nei praėjusiame sezone, tačiau atrodo, kad privalome dirbti dar daugiau dėl sekmadienio nei dėl šeštadienio. Septintoji startinė vieta rikiuotėje laimėjo lenktynes, tuo tarpu pirmoji turėjo bėdų ir finišavo trečioje vietoje.“
„Taigi galbūt dabar šeštadieniais ieškosime kompromiso, kad sekmadienį turėtume gerą bolidą.“
T.Wolffas mano, kad šiemet padangų įtaka yra dar didesnė nei pernai.
„Kai kurios komandos visiškai prarado iniciatyvą. „McLaren“, „Williams“ ir „Toro Rosso“ apskritai nesugeba susitvarkyti su padangomis, o vienas iš „Force India“ bolidų 80 % lenktynių važiavo fantastiškai, tačiau vėliau jo pajėgumas visiškai dingo.“
„Mums, po atkarpos lenktynių pradžioje su vidutinio kietumo padangomis, atrodė, kad lengvai galėsime finišuoti naudodami dvejų sustojimų strategiją.“
„Tačiau užsidėjus kitą padangų komplektą nutiko visiškai priešingai ir tai yra gana įdomu.“
T.Wolffas mano, kad šį savaitgalį Malaizijoje komandų laukia dar didesnis iššūkis nei Australijoje.
„Bus dar sudėtingiau, nes karštis bus daug didesnis. Taigi turime į tai atsižvelgti ir bandyti suprasti kiek įmanoma daugiau.“
„Negalime perprasti visko, tiesiog turime perprasti kuo daugiau“, - pridūrė T.Wolffas.
„Mercedes“ autosporto padalinio vadovas Toto Wolffas yra tikras, kad gamintojo „Formulės 1“ komanda šiemet yra kur kas geresnėje situacijoje su padangomis nei praėjusiais metais, nepaisant to, kad Australijos GP lenktynėse spartaus padangų dilimo problemos ir vėl pasikartojo.
Kaip ir 2012-aisiais, šiemet „Mercedes“ nustebino savo greičiu kvalifikacijoje, tačiau puikaus tempo nesugebėjo išlaikyti visų lenktynių metu.
Nors Lewisas Hamiltonas sugebėjo išsilaikyti penktoje vietoje, komanda supranta, kad geresnis padangų išnaudojimas būtų leidęs britui finišuoti dar aukštesnėje pozicijoje.
„Manau, kad situacija su „Mercedes“ yra šiek tiek geresnė nei praėjusiame sezone, tačiau atrodo, kad privalome dirbti dar daugiau dėl sekmadienio nei dėl šeštadienio. Septintoji startinė vieta rikiuotėje laimėjo lenktynes, tuo tarpu pirmoji turėjo bėdų ir finišavo trečioje vietoje.“
„Taigi galbūt dabar šeštadieniais ieškosime kompromiso, kad sekmadienį turėtume gerą bolidą.“
T.Wolffas mano, kad šiemet padangų įtaka yra dar didesnė nei pernai.
„Kai kurios komandos visiškai prarado iniciatyvą. „McLaren“, „Williams“ ir „Toro Rosso“ apskritai nesugeba susitvarkyti su padangomis, o vienas iš „Force India“ bolidų 80 % lenktynių važiavo fantastiškai, tačiau vėliau jo pajėgumas visiškai dingo.“
„Mums, po atkarpos lenktynių pradžioje su vidutinio kietumo padangomis, atrodė, kad lengvai galėsime finišuoti naudodami dvejų sustojimų strategiją.“
„Tačiau užsidėjus kitą padangų komplektą nutiko visiškai priešingai ir tai yra gana įdomu.“
T.Wolffas mano, kad šį savaitgalį Malaizijoje komandų laukia dar didesnis iššūkis nei Australijoje.
„Bus dar sudėtingiau, nes karštis bus daug didesnis. Taigi turime į tai atsižvelgti ir bandyti suprasti kiek įmanoma daugiau.“
„Negalime perprasti visko, tiesiog turime perprasti kuo daugiau“, - pridūrė T.Wolffas.