Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„Mercedes“ iki gegužės mėnesio nukreips daugiau nei pusę komandos išteklių 2014 metų bolido kūrimą, atskleidė autosporto padalinio vadovas Toto Wolffas.
Kadangi 2014-aisiais techninis reglamentas keisis labai smarkiai – dabartiniai V8 varikliai bus pakeisti mažesniais, V6 tipo turbininiais varikliais – komandos siekia subalansuoti, kiek resursų reikėtų nukreipti į kitus metus, nesukompromituojant savo galimybių šiemet.
T.Wolffas atskleidė, kad „Mercedes“ jau netrukus padalins savo resursus tarp dabartinio W04 ir ateities „Formulės 1“ bolido.
„Jau dabar dirbame ties 2014 metų bolidu ir mes nuolatos didiname procentą žmonių, kurie prie jo dirba“, - teigė T.Wolffas.
„Sakyčiau, kad gegužę pasieksime tašką, kai daugiau nei 50 procentų darbuotojų dirbs ties 2014 metų bolidu.“
T.Wolffas yra tikras, kad didžioji dalis komandų-lyderių taip pat netrukus paseks „Mercedes“ pavyzdžiu.
„Nėra jokios abejonės, kad kažkuriuo metu vasarą visi nukreips didžiąją resursų dalį į 2014 metų bolidą. Tai bus labai sudėtingas ir komplikuotas aparatas.“
„Be abejonės, viskas priklausys nuo to, kurioje įskaitos vietoje būsi. Tie, kurie kovos dėl titulo, ilgiau koncentruosis į šių metų bolidą.“
„Kitais metais noriu, kad patektume į geriausiųjų komandų ketvirtuką ir tarp keturių geriausiųjų turėti savo lenktynininkus“, - pridūrė T.Wolffas.
„Mercedes“ iki gegužės mėnesio nukreips daugiau nei pusę komandos išteklių 2014 metų bolido kūrimą, atskleidė autosporto padalinio vadovas Toto Wolffas.
Kadangi 2014-aisiais techninis reglamentas keisis labai smarkiai – dabartiniai V8 varikliai bus pakeisti mažesniais, V6 tipo turbininiais varikliais – komandos siekia subalansuoti, kiek resursų reikėtų nukreipti į kitus metus, nesukompromituojant savo galimybių šiemet.
T.Wolffas atskleidė, kad „Mercedes“ jau netrukus padalins savo resursus tarp dabartinio W04 ir ateities „Formulės 1“ bolido.
„Jau dabar dirbame ties 2014 metų bolidu ir mes nuolatos didiname procentą žmonių, kurie prie jo dirba“, - teigė T.Wolffas.
„Sakyčiau, kad gegužę pasieksime tašką, kai daugiau nei 50 procentų darbuotojų dirbs ties 2014 metų bolidu.“
T.Wolffas yra tikras, kad didžioji dalis komandų-lyderių taip pat netrukus paseks „Mercedes“ pavyzdžiu.
„Nėra jokios abejonės, kad kažkuriuo metu vasarą visi nukreips didžiąją resursų dalį į 2014 metų bolidą. Tai bus labai sudėtingas ir komplikuotas aparatas.“
„Be abejonės, viskas priklausys nuo to, kurioje įskaitos vietoje būsi. Tie, kurie kovos dėl titulo, ilgiau koncentruosis į šių metų bolidą.“
„Kitais metais noriu, kad patektume į geriausiųjų komandų ketvirtuką ir tarp keturių geriausiųjų turėti savo lenktynininkus“, - pridūrė T.Wolffas.