„Mercedes-Benz“ didžiuojasi, kad naujos kartos „SL“ buvo sukurtas ant absoliučiai naujos platformos. Gamintojos teigimu, naujame modelyje nerasime nei vieno komponento, kurį naudojo „SL“ pirmtakai ar, pavyzdžiui, kiti nauji „Mercedes-Benz“ modeliai. Kompanija siekianti įrodyti „SL“ pranašumą prieš kitus modelius ar netgi „AMG GT Roadster“, kaip gerą pavyzdį pateikia naujos struktūros standumo rodiklius. Palyginti su pirmtaku, kėbulo standumas padidėjo 18 procentų, o palyginus su „AMG GT Roadster“ – net 40 procentų.
„Mercedes-Benz“ siekdama atsikratyti nereikalingo viršsvorio, naujos kartos „SL“ aprūpino medžiaginiu sulankstomu stogu. Kai kuriems šis sprendimas gali atrodyti nepriimtinas, tačiau „Mercedes-Benz“ siekdama užtikrinti maksimalų akustinį komfortą, medžiaginį stogą pagamino iš trisluokesnės medžiagos, kuri sugeba izoliuoti viduje sėdinčius keleivius nuo triukšmo.
![„Mercedes-Benz SL“ sugrįžta prie legendinių pirmtakų ištakų](/Uploads/automanas/430286-mercedes-benz-sl-sugrizta-prie-legendiniu-pirmtaku-istaku_1.jpg)
Kol kas „Mercedes-Benz SL“ bus gaminamas tik su 4 litrų, 8 cilindrų benzininiu varikliu. Pigesnė modelio versija, žymima „55“ vardu, išvystys 476 arklio galias ir 700 Nm sukimo momentą. Automobilis su šiuo motoru iki 100 km/val. įsibėgės per 3,9 sekundės ir pasieks 295 km/val. maksimalų greitį. Jei to nepakanka – „SL“ pirkėjai galės rinktis aštresnę „63“ versiją su 585 arklio galių ir 800 Nm. Pastaroji iki 100 km/val. spurtuos per 3,6 sekundės ir pasieks 315 km/val. maksimalų greitį.
![„Mercedes-Benz SL“ sugrįžta prie legendinių pirmtakų ištakų](/Uploads/automanas/430286-mercedes-benz-sl-sugrizta-prie-legendiniu-pirmtaku-istaku_2.jpg)
Abu varikliai bus poruojami su „AMG Speedshift MCT 9G“ devynių laipsnių automatine pavarų dėže. Ši transmisija taip pat bus poruojama su 4Matic“ visų varančiųjų ratų pavara. Pastaroji „SL“ modelyje bus naudojama pirmą kartą per spalvingą 70-ies metų automobilio istoriją, tačiau nebus vienintelė reikšminga naujovė.
Pavyzdžiui, automobilyje pirmą kartą bus naudojama daugiasvirtė priekinė pakaba ir aktyvi hidraulinė posvyrio stabilizavimo sistema. Galiausiai, „Mercedes-Benz“ labai mėgsta pabrėžti, jog „SL“ galės būti komplektuojamas su galinių vairuojamųjų ratų sistema, kuri pagerina manevringumą važiuojant mažesniu greičiu ir padidina stabilumą važiuojant, pavyzdžiui, greitkeliu.
![„Mercedes-Benz SL“ sugrįžta prie legendinių pirmtakų ištakų](/Uploads/automanas/430286-mercedes-benz-sl-sugrizta-prie-legendiniu-pirmtaku-istaku_3.jpg)
Kaip ir kiti šios kompanijos modeliai, naujos kartos „SL“ netrūksta pagalbinių sistemų, kurios remiasi daugybės jutiklių, kamerų ir radarų, stebinčių eismą ir įvykius aplink automobilį, informacija. Pavyzdžiui, automobilis gali pats pasirinkti saugų atstumą iki kito automobilio, persirikiuoti į kitą eismo juostą arba išvengti gresiančio susidūrimo.
Dabar tik tereikia sulaukti kada „Mercedes-Benz“ atstovai Lietuvoje paskelbs naujos kartos modelio kainą.
Lietuvoje naujas modelis turėtų pasirodyti pirmąjį kitų metų pusmetį.