Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Vokiškų automobilių gamintojai pastaruoju metu neturi kada atsikvėpti. Juos puola ne tik aplinkosaugininkai, juos spaudžia ir įvairių valstybių atstovai, kurie į paviršių iškelia galimai klastotus taršos duomenis.
Vis dėlto, kai kurie gamintojai turi gerokai rimtesnių problemų. Štai – „Mercedes-Benz“ vadovams galvos skausmą šiuo metu kelia tūkstančiai naujų automobilių, kurie dėl įvairių defektų negalėjo pasiekti savo galutinio taško.
Bremeno apylinkėse esančiame oro uoste stūkso tūkstančiai skirtingų „Mercedes-Benz“ automobilių. „GLE“, „GLS“, „CLS“ ir netgi jau nebegaminamos R klasės mašinos.
Oro uosto teritoriją apžiūrėję žurnalistai mano, jog vien šioje teritorijoje stūkso maždaug 9000 skirtingų „Mercedes-Benz“ automobilių, kurie nebuvo pristatyti bendrovės klientams.
Galbūt tai tik sutapimas, tačiau didžioji dalis oro uoste stovinčių automobilių išriedėjo iš „Daimler“ gamyklos Jungtinėse Valstijose, kur jau daugelį metų gaminamo SUV tipo modeliai.
Tad kodėl šie automobiliai negali praeiti elementarios registracijos ir važinėti bendro naudojimo keliais? „Automobilwoche“ teigimu, didžioji dalis automobilių pasižymi prasta surinkimo kokybe, juose nėra užsakytos komforto įrangos arba jie neatitinkama emisijų standartų.
Tuo tarpu koncerno atstovai tikina, jog naujausi bendrovės modeliai pirkėjams nebuvo pristatyti dėl tam tikrų komponentų gedimų, dėl kurių atsakinga ne „Mercedes-Benz“, o komponentų tiekėjai.
„Automobilwoche“ leidinio atstovai tikina, jog šis oro uostas yra tik mažytė didžiulių „Mercedes-Benz“ problemų dalis.
Pasirodžius šiam reportažui, „Mercedes-Benz“ paskelbė atšaukianti „GLE“, „GLS“ ir „EQC“ automobilius dėl įvairų defektų. Iš viso gamintojas ruošiasi atšaukti maždaug 40 000 automobilių.
Vokiškų automobilių gamintojai pastaruoju metu neturi kada atsikvėpti. Juos puola ne tik aplinkosaugininkai, juos spaudžia ir įvairių valstybių atstovai, kurie į paviršių iškelia galimai klastotus taršos duomenis.
Vis dėlto, kai kurie gamintojai turi gerokai rimtesnių problemų. Štai – „Mercedes-Benz“ vadovams galvos skausmą šiuo metu kelia tūkstančiai naujų automobilių, kurie dėl įvairių defektų negalėjo pasiekti savo galutinio taško.
Bremeno apylinkėse esančiame oro uoste stūkso tūkstančiai skirtingų „Mercedes-Benz“ automobilių. „GLE“, „GLS“, „CLS“ ir netgi jau nebegaminamos R klasės mašinos.
Oro uosto teritoriją apžiūrėję žurnalistai mano, jog vien šioje teritorijoje stūkso maždaug 9000 skirtingų „Mercedes-Benz“ automobilių, kurie nebuvo pristatyti bendrovės klientams.
Galbūt tai tik sutapimas, tačiau didžioji dalis oro uoste stovinčių automobilių išriedėjo iš „Daimler“ gamyklos Jungtinėse Valstijose, kur jau daugelį metų gaminamo SUV tipo modeliai.
Tad kodėl šie automobiliai negali praeiti elementarios registracijos ir važinėti bendro naudojimo keliais? „Automobilwoche“ teigimu, didžioji dalis automobilių pasižymi prasta surinkimo kokybe, juose nėra užsakytos komforto įrangos arba jie neatitinkama emisijų standartų.
Tuo tarpu koncerno atstovai tikina, jog naujausi bendrovės modeliai pirkėjams nebuvo pristatyti dėl tam tikrų komponentų gedimų, dėl kurių atsakinga ne „Mercedes-Benz“, o komponentų tiekėjai.
„Automobilwoche“ leidinio atstovai tikina, jog šis oro uostas yra tik mažytė didžiulių „Mercedes-Benz“ problemų dalis.
Pasirodžius šiam reportažui, „Mercedes-Benz“ paskelbė atšaukianti „GLE“, „GLS“ ir „EQC“ automobilius dėl įvairų defektų. Iš viso gamintojas ruošiasi atšaukti maždaug 40 000 automobilių.