„Mercedes Benz“ atsižvelgdama į „Tesla“ kompanijos plėtrą, pristatė vandeniliu varomą „GLC“ visureigį, kuris didžiausiose pasaulio rinkose pasirodys šių metų pabaigoje. Nors „Mercedes Benz“ šį automobilį vadinam prototipu, tačiau iš tikrųjų - tai pirmasis serijinei gamybai tinkamas „Mercedes Benz“ modelis, kuris varomas vandeniliu.
Kompanijos atstovų teigimu, automobilis iš pradžių bus pardavinėjamas Vokietijoje, Japonijoje ir Jungtinėse Valstijose. 2018 metais šis modelis pasirodys D.Britanijoje, Prancūzijoje ir Ispanijoje.
„Mercedes Benz GLC F-Cell“ nuo kitų vandeniliu varomų automobilių skiriasi tuo, jog šio modelio vairuotojai turės galimybę jį pakrauti kaip tradicinį elektromobilį. Nors „GLC F-Cell“ turi labai mažytes baterijas, kurios padės nuvažiuoti tik maždaug 50 kilometrų, tačiau jos šiame automobilyje sumontuotos tam, jog išeikvojus vandenilį automobilį galėtų nuvažiuoti iki artimiausios degalinės.
„GLC F-Cell“ turi dvi talpyklas, kuriose telpa 4 kilogramai vandenilio. Su šiuo kiekiu „GLC F-Cell“ galės nuvažiuoti maždaug 500 kilometrų.
Techninių charakteristikų „Mercedes Benz“ neatskleidžia, tačiau apie šį „GLC F-Cell“ daugiau sužinosime Paryžiaus automobilių parodoje, kurioje gamintojas taip pat pristatys pilnavertį „Tesla“ elektromobilio konkurentą. Pastarasis modelis su pilnai įkrautomis baterijomis turėtų nuvažiuoti maždaug 500 - 600 kilometrų.