Sunkų krovinį vežantis vilkikas per 7 valandas įveikė Švabijos Juros kalnų grandinę, keliaudamas pro Aichelbergą, Kufšteiną ir Brenerio greitkeliu pasiekdamas Bolcaną. Toks realaus gyvenimo bandymas buvo sėkmingas dėl itin efektyviai veikiančios „eActros“ pavaros, didelės talpos baterijos ir galios derinio, leidžiančio efektyviai judėti sudėtingos topografijos keliais.
„eActros“ oficialiai debiutuoja jau rytoj, spalio 10 dieną, o kitąmet prasidės serijinė bene pažangiausio šiuo metu elektrinio vilkiko gamyba.
Apie „eActros 600“
Į akis iškart krenta „eActros 600“ vairuotojo kabina, kurios dizainas kalba šiek tiek kitokia kalba, nei įprasta „Actros“ serijai. Joje lengvai atpažįstami Frankfurto automobilių parodoje pristatyto koncepcinio modelio elementai, padedantys kurti švarias, aerodinamiškas linijas. Interjeras taip pat atnaujintas.
Serijinę „eActros 600“ versiją maitins trys baterijų blokai, o bendra instaliuota galia viršys 600 kW. Vilkiką varys du elektros varikliai, integruoti į naująją elektrinę ašį, jie generuos 400 kW pastovią ir 600 (816 AG) pikinę galią. Vilkikas jau įrodė, kad realiomis sąlygomis gebės nuvažiuoti 500 kilometrų vienu įkrovimu.
Planuojama, kad rinkoje pasirodys ir „eActros 600“ vilkikai, ir važiuoklės, todėl potencialūs klientai elektrinius „Mercedes-Benz“ galės įdarbinti įvairioms užduotims atlikti.
Svarbu ir tai, kad koncerno inžinieriai „eActros“ projektavo taip pat, kaip ir įprastus „Actros“ – ilgametei ir intensyviai eksploatacijai be rūpesčių. Tai reiškia, kad elektrinis vilkikas taip pat gebės per 10 eksploatavimo metų įveikti 1,2 mln. kilometrų. „eActros 600“ sumontuotos akumuliatorių baterijos su ličio geležies fosfato elementų technologija (LFP). Jie ypač pasižymi ilgu tarnavimo laiku ir dideliu naudingos energijos lygiu. Serijinės „eActros 600“ versijos akumuliatoriai galės būti įkraunami CCS standarto 400 kW ar iki megavato galios (MCS) įkrovimo stotelėse.