Šis pasiekimas nėra eilinis, mat „Porsche“ siekdama pabrėžti atnaujintos „Porsche Panamera Turbo S“ dinaminį pranašumą, į pagalbą pasitelkė lenktynių patirties turintį vairuotoją ir liepė Niurburgringą įveikti kuo greičiau. Kaip liepė, taip ir padarė.
Atnaujintas „Porsche“ markės sedanas Niurburgringą įveikė per 7 minutes ir 29,81 sek. Užfiksavę šį laiką, „Porsche Panamera Turbo S“ tapo greičiausiu sportišku sedanu, kada nors pabuvojusiu Niurburgringo lenktynių trasoje.
Šis „Porsche“ markės pasiekimas kaip reikiant papiktino „Mercedes-Benz“ bendrovės darbuotojus, kurie yra šventai įsitikinę, jog sportiškų sedanų pasaulyje „Mercedes-Benz AMG GT 63 S“ yra geresnis pasirinkimas.
Naujų modelinių metų „Mercedes-Benz AMG GT 63 S“ pasižymi subtiliais pokyčiais pakaboje, kurių dėka automobilis posūkiuose važiuoja kaip traukinys bėgiais. Prie puikaus automobilio pasirodymo lenktynių trasoje taip pat prisidėjo „Michelin Pilot Sport Cup 2“ padangos ir dėl saugumo sumetimų sumontuoti saugos lankai, kurie, be abejonės, suteikia pranašumą lenktynių trasoje.
Verta paminėti, jog greičiausio sedano titulas šioje trasoje priklauso ribotos laidos „Jaguar XE SV Project 8“, tačiau kai kalbame apie masinėje gamyboje esančius automobilius, „Mercedes-Benz“ modelis šiandien neturi sau lygių.
Labiau pasiutęs „Mercedes-Benz CLS“ brolis, pagal oficialų rinkos klasifikavimą, smėlio dėže dalinasi su „Audi A7“, 8 serijos BMW bei „Porsche Panamera“.
Akivaizdu, jog „Mercedes-Benz“ nori išlaikyti greičiausio sedano karūną. Netrukus „AMG“ padalinio darbuotojai į pasaulį išleis pasiganyti naują „AMG GT 4“ sedano versiją su hibridine pavara, kuri, neoficialių šaltinių duomenimis, pasiūlys net 800 arklio galių išvystančią jėgainę.