„AMG“ divizijos inžinierių sukonstruotas „GLC 63 S AMG“ legendinę žaidimų aikštelę įveikė per 7 minutes ir 49,369 sek.
Kaip ir daugelis „AMG“ padalinio kūrinių, „GLC 63 S AMG“ varomas 4 litrų darbinio tūrio, 8 cilindrų benzininiu varikliu, galinčiu išvystyti 510 arklio galių ir 700 Nm sukimo momentą.
Bent jau Vokietijoje, rekordą pagerinęs „Mercedes Benz“ kainuoja nuo 92 000 eurų. Tuo tarpu lenktynių trasoje minimaliai atsilikęs „Alfa Romeo“ analogas kainuoja nuo 89 000 eurų.
„SUV“ tipo automobilis gali būti ne tik praktiškas ar itin greitas ilgoje tiesiojoje. Dabar „SUV“ tipo automobiliai gali pasižymėti ir puikiomis valdymo savybėmis.
Praėjusiais metais „Alfa Romeo“ pristačiusi „Stelvio QV“, su daugiau kaip 500 arklio galių išvystančiu 6 cilindrų motoru, užfiksavo įspūdingą Niurburgringo lenktynių trasos įveikimo laiką „SUV“ automobilių kategorijoje.
2017 metų rudenį itališkas automobilis Vokietijoje esančią trasą įveikė per 7 minutes ir 51,7 sek.
Praėjus daugiau nei vieneriems metams, „SUV“ automobilių rekordą į savo rankas pasiglemžė „Mercedes Benz“.
„SUV“ tipo automobilis gali būti ne tik praktiškas ar itin greitas ilgoje tiesiojoje. Dabar „SUV“ tipo automobiliai gali pasižymėti ir puikiomis valdymo savybėmis.
Praėjusiais metais „Alfa Romeo“ pristačiusi „Stelvio QV“, su daugiau kaip 500 arklio galių išvystančiu 6 cilindrų motoru, užfiksavo įspūdingą Niurburgringo lenktynių trasos įveikimo laiką „SUV“ automobilių kategorijoje.
2017 metų rudenį itališkas automobilis Vokietijoje esančią trasą įveikė per 7 minutes ir 51,7 sek.
Praėjus daugiau nei vieneriems metams, „SUV“ automobilių rekordą į savo rankas pasiglemžė „Mercedes Benz“.