Netipinis motociklas
„Mercedes Benz“ nebuvo pirmoji kompanija pasaulyje, kuri nusprendė sukurti triratį motociklą su stogu, automobiliams būdingomis durimis ir kėbulu, kuris posūkiuose pasvyra tiek, kiek pasukate savo rankose turimą vairą.
„F300“ buvo įdiegta „Active Tilt Control“ sistema, kuri leisdavo šios transporto priemonės kėbului pasvirti iki 30 laipsnių, bet ne daugiau. Vairuotojui bandant išspausti didesnį pasvyrimo kampą, į pagalbą atskuba elektroniniai pagalbininkai.
Netradicinės komponuotės motociklą į priekį varė 1,6 litro, 105 arklio galių benzininis variklis, atkeliavęs iš skandalingosios A klasės. Nors šis motoras A klasės hečbeke nebūdavo labai eiklus ar gebantis suteikti pagirtinas dinamines savybes, žymiai lengvesniame „F300“ keturių cilindrų motoras leisdavo šiam motociklui iki 100 km/val. įsibėgėti per 7,7 sekundės.
Nepaisant „Mercedes Benz“ inžinierių triūso ir išmanumo, „F300“ niekuomet nepretendavo į serijinę gamybą. Net ir tokio mąsto gamintojui kaip „Mercedes Benz“, toks projektas būtų kaip peilis prie gerklės. Vis dėlto, šiame projekte matyti technologija vėliau pateko į „Mercedes Benz“ automobilius - tai „Active Body Control“, kurios dėka skirtingo dydžio modeliai posūkiuose išlieka stabilūs ir užtikrinti.
Eksperimentai ir nuolatinės naujų technologijų ar inžinerinių sprendimų paieškos yra kiekvieno gamintojo kasdienybė, ypač automobilių pramonės gigantų būstinėse.
„Daimler“ koncerno narė „Mercedes Benz“, kiekvienais metais išleidžia keletą milijardų eurų vien tam, jog inžinieriai kurtų ir tobulintų technologijas. Kartais tam tikri eksperimentai neiškeliauja iš už storų gamintojo dirbtuvių sienų, retkarčiais jie tampa tarptautinių automobilių parodų žvaigždėmis, tad į kurią kategoriją galėtume priskirti „Mercedes Benz F300“?
Sunkaus laikotarpio vaisius
„Mercedes Benz F300“ buvo sukurtas laikotarpiu, kuomet ši vokiška markė turėjo labai daug problemų su įvaizdžiu. Nors daugelis pasaulio vairuotojų išgirdę „Mercedes Benz“ vardą visuomet norėdavo atiduoti pagarbą ir pasakyti - „Ech, aš ir norėčiau merso“, naujus „Mercedes Benz“ modelius vairavę žmonės buvo kitokios nuomonės.
1997-ieji metai „Mercedes Benz“ buvo pakankamai sunkūs. Tik ką pristatytas A klasės „Mercedes Benz“ apgailėtinai pasirodė „Teknikens Värld“ žurnalo surengtame briedžio teste. Stabilumo ir saugumo sistemų teste A klasės hečbekas sugebėjo apsiversti ir sukelti didžiulį skandalą, kurio epicentre buvo „Mercedes Benz“.
Be visiems puikiai žinomo incidento, vokiečiai turėjo ir dar vieną problemą - įvaizdžio problemą, kuri buvo formuojama daugelį dešimtmečių. 1997-aisiais „Mercedes Benz“ vadovai manė, jog didesnis pelnas yra svarbiau už automobilių kokybę, o tiksliau - kokybiškų komponentų diegimą, tačiau vokiškos markės vadovai labai greitai suprato, jog sparčiai augantis pelnas didina ir sparčiai besiskundžiančių „Mercedes Benz“ vairuotojų gretas.
„Daimler“ koncerno narė norėdama nukreipti dėmesį nuo savo problemų, 1997 metais pristatė štai šią koncepciją, kurią pavadino „Mercedes Benz F300“ vardu. Tai buvo motociklo ir lengvojo automobilio hibridas, kuris turėjo parodyti, jog „Mercedes Benz“ inžinieriai ieško būdų kaip ateityje galėtų atrodyti transporto priemonės.
Eksperimentai ir nuolatinės naujų technologijų ar inžinerinių sprendimų paieškos yra kiekvieno gamintojo kasdienybė, ypač automobilių pramonės gigantų būstinėse.
„Daimler“ koncerno narė „Mercedes Benz“, kiekvienais metais išleidžia keletą milijardų eurų vien tam, jog inžinieriai kurtų ir tobulintų technologijas. Kartais tam tikri eksperimentai neiškeliauja iš už storų gamintojo dirbtuvių sienų, retkarčiais jie tampa tarptautinių automobilių parodų žvaigždėmis, tad į kurią kategoriją galėtume priskirti „Mercedes Benz F300“?
Sunkaus laikotarpio vaisius
„Mercedes Benz F300“ buvo sukurtas laikotarpiu, kuomet ši vokiška markė turėjo labai daug problemų su įvaizdžiu. Nors daugelis pasaulio vairuotojų išgirdę „Mercedes Benz“ vardą visuomet norėdavo atiduoti pagarbą ir pasakyti - „Ech, aš ir norėčiau merso“, naujus „Mercedes Benz“ modelius vairavę žmonės buvo kitokios nuomonės.
1997-ieji metai „Mercedes Benz“ buvo pakankamai sunkūs. Tik ką pristatytas A klasės „Mercedes Benz“ apgailėtinai pasirodė „Teknikens Värld“ žurnalo surengtame briedžio teste. Stabilumo ir saugumo sistemų teste A klasės hečbekas sugebėjo apsiversti ir sukelti didžiulį skandalą, kurio epicentre buvo „Mercedes Benz“.
Be visiems puikiai žinomo incidento, vokiečiai turėjo ir dar vieną problemą - įvaizdžio problemą, kuri buvo formuojama daugelį dešimtmečių. 1997-aisiais „Mercedes Benz“ vadovai manė, jog didesnis pelnas yra svarbiau už automobilių kokybę, o tiksliau - kokybiškų komponentų diegimą, tačiau vokiškos markės vadovai labai greitai suprato, jog sparčiai augantis pelnas didina ir sparčiai besiskundžiančių „Mercedes Benz“ vairuotojų gretas.
„Daimler“ koncerno narė norėdama nukreipti dėmesį nuo savo problemų, 1997 metais pristatė štai šią koncepciją, kurią pavadino „Mercedes Benz F300“ vardu. Tai buvo motociklo ir lengvojo automobilio hibridas, kuris turėjo parodyti, jog „Mercedes Benz“ inžinieriai ieško būdų kaip ateityje galėtų atrodyti transporto priemonės.

