• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Milžiniškos investicijos į naująsias technologijas ir elektromobilius ant kelių gali parversti net ir didžiausią automobilių pramonės gigantą. Net ir tokį kaip „Daimler“.
„Daimler“ koncernui priklausančios „Mercedes-Benz“ atstovai paskelbė, jog netolimoje ateityje jie kaip reikiant sumažins vidaus degimo variklių skaičių ir visiškai atsisakyti mechaninių pavarų dėžių. Šio kilnaus sprendimo tikslas – sutaupyti pinigų ir be abejonės – padidinti bendrovės pelningumą.
„Mercedes-Benz“ atstovai paskelbę šį kaštų taupymo programos planą, neatskleidė kada „Mercedes-Benz“ automobiliuose neišvysime mechaninės transmisijos, tačiau jų turėtų nelikti per artimiausius penkerius metus.

Milžiniškos investicijos į naująsias technologijas ir elektromobilius ant kelių gali parversti net ir didžiausią automobilių pramonės gigantą. Net ir tokį kaip „Daimler“.
„Daimler“ koncernui priklausančios „Mercedes-Benz“ atstovai paskelbė, jog netolimoje ateityje jie kaip reikiant sumažins vidaus degimo variklių skaičių ir visiškai atsisakyti mechaninių pavarų dėžių. Šio kilnaus sprendimo tikslas – sutaupyti pinigų ir be abejonės – padidinti bendrovės pelningumą.
„Mercedes-Benz“ atstovai paskelbę šį kaštų taupymo programos planą, neatskleidė kada „Mercedes-Benz“ automobiliuose neišvysime mechaninės transmisijos, tačiau jų turėtų nelikti per artimiausius penkerius metus.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Mercedes-AMG GT Black Series


Aukštesnės klasės automobilių kūrėja taip pat paskelbė, jog artėjantis „Euro 7“ taršos standartas paskatins atsisakyti V8 ir V12 tipo variklių. Šių variklių likimas, iš tiesų, dabar priklauso tik nuo paklausos, kuri leis gamintojui suprasti ar šie agregatai verti tolimesnių investicijų.
Ateityje pagrindinį vaidmenį atliks išskirtinai keturių ir šešių cilindrų varikliai, kurie šiai dienai surenkami ant tos pačios konvejerio linijos ir tarpusavyje dalinasi gausiu kiekiu komponentų.
Ilgalaikėje perspektyvoje „Mercedes-Benz“ tikisi sumažinti dabar naudojamų platformų kiekį. Dabar tokie modeliai kaip G klasė, „SL“, „AMG GT“ ar S klasė naudoja išskirtinai jiems skirtas platformas, o tai – labai brangu ir neproduktyvu.
Tikėtina, jog „Mercedes-Benz“ pasielgs kaip ir kiti gamintojai ir visai  modelių gamai naudos dvi arba tris platformas.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų