(Žiūrėti nuo 0:37)
„Mercedes-Benz“ siekdama išvengti nelaimingų atsitikimų, labai greitai sustabdė A klasės automobilio gamybą ir pradėjo ieškoti problemos sprendimo būdų.
Nuo šio incidento praėjus 23-ims metams, dabar atėjo eilė kitam kompaktinės klasės „Mercedes-Benz“ modeliui – „CLA“.
Teoriškai, bandytasis automobilis „briedžio testą“ turėjo įveikti net nemirktelėjęs. Žema ir pakankamai plati stovėsena, žemo profilio padangos, standi pakaba, ir visgi – automobilis pademonstravo nuviliantį rezultatą.
„Briedžio testą“ surengę žurnalistai tikina, jog didžiąją dalį kaltės turi prisiimti padangos, kurias gamintojas sumontuoja gamykloje.
Bandyme dalyvavęs „Mercedes-Benz CLA 200“ dėvėjo 19 colių skersmens, „Bridgestone Turanza T005“ padangas, kurios buvo sukurtos turint vieną tikslą – sumažinti riedėjimo pasipriešinimą ir užtikrinti, jog automobilio savininkui nereikėtų pirkti naujų padangų kas vienerius ar dvejus metus.
Verta paminėti, jog „briedžio testą“ surengusi leidinio redakcija taip pat į bandymų poligoną atsitempė „Mercedes-Benz CLA Shooting Brake“, kuris turėjo kitą variklį, bet tas pats pačias padangas. Viso to rezultatas – truputėlį geresnis, bet tikrai neverčiantis dėl jo šūkauti ir girtis.
Ir galiausiai – slalomo rungtyje „Mercedes-Benz CLA“ pasirodė puikiai ir nesukėlė įtarimų dėl „Mercedes-Benz“ inžinierių kompetencijos.