Intensyvūs bandymai parodė, jog varikliai su šiais filtrais sumažina kuro sąnaudas 2%, o išmetamųjų dujų kiekis sumažėja maždaug 10 - 15%.
S klasės „Mercedes Benz“ bus pirmasis modelis gausiantis kietųjų dalelių filtrus. Tai greičiausiai įvyks šiais arba kitais metais, kai „Mercedes Benz“ pristatys atnaujintą S klasės modelių gamą. Laikui bėgant šią sistemą gaus ir kiti benzininiai varikliai ir „Mercedes Benz“ modeliai.
„Mercedes Benz“ į naujų variklių ir technologijų kūrimą investavo daugiau kaip 3 milijardus eurų. Šie pinigai buvo skirti inžinierių komandoms, kurios plušo prie naujos kartos modulinių benzininių ir dyzelinių variklių. Pirmasis naujos variklių šeimos narys buvo pristatytas neseniai debiutavusiame „E 220 d“.
Vėliau naujoji keturių cilindrų variklių šeima pasirodys ir kituose „Mercedes Benz“ modeliuose. Pradedant A ir baigiant GLC modeliais.