Šiuo metu „Mercedes-Benz“ keturių durų kupė automobilių segmente žaidžia dviem frontais. Kol agresyvaus ir emocijas generuojančio role užsiima „AMG GT“ modelis, santūriau atrodantis „CLS“, regis, liko stovėti tamsiame kamputyje.
„Mercedes-Benz“ siekdama visiems priminti, jog šios kompanijos modelių gamoje vis dar egzistuoja „CLS“, šiam automobiliui suteikė reikalingų ir naudingų atnaujinimų.
Vizualiniai pokyčiai
Mūsų džiaugsmui, „Mercedes-Benz“ reikalingus pokyčius atliko visoms modifikacijoms. Net jau ir bazinėje „Avantgarde" komplektacijoje automobilis atrodo sportiškiau, ypač dėl naujo dizaino grotelių ir pakeisto priekinio buferio su ryškesnėmis šoninėmis oro įsiurbimo angomis ir subtilia chromuota linija apačioje.
Galinė dalis taip pat atrodo sportiškesnė. Jai suteiktas veržliau atrodantis buferis su subtilia chromuota apdaila. Vidurinėje dalyje yra užuomina apie difuzorių, o šonuose – du išskirtiniai chromuoti išmetimo antgaliai.
Kaip ir eksterjero, taip ir interjero pokyčiai – nežymūs.
Bene didžiausia interjero naujovė – naujas vairas, kuriam suteiktos blizgios juodos rankenos, chromuoti kraštai, „Nappa" odos apmušalai ir sidabrinės chromuotos pavarų perjungimo mentelės gale.
Ant vairo taip pat sumontuota nauja „Capacitive Hand Perception" sistema. Vaire sumontuoti jutikliai nuolatos „stebi“ ar vairuotojas laiko vairą. Skirtumas tik tas, jog, pavyzdžiui, vairą laikant viena ranka, automobilis kas 30 sekundžių nepradės prašyti, jog atsibustumėte iš komos ir vairą laikytumėte, lyg nuo to priklausytų jūsų gyvybė.
Varikliai – skirtingiems poreikiams
Kaip ir anksčiau, variklių gamą sudarys keturių ir šešių cilindrų varikliai, varomi benzinu arba dyzelinu.
Keturių cilindrų varikliai bus žymimi „CLS 350“, „CLS 220 d“ ir „CLS 300d 4Matic“. Tuo tarpu sultingiausios versijos visiems bus žinomos „CLS 400 d 4Matic“, „CLS 450 4Matic“ ir „CLS 53 4Matic+“
Be abejonės, jeigu turėtumėte galimybę, kiekvienas iš jūsų rinktųsi pačias galingiausias „CLS“ modelio versijas, tad šį kartą ties jomis ir apsistosime.
„CLS 400d“. Švelniai murkiantis dyzelis turės šešis cilindrus ir išvystys 330 arklio galių ir 700 Nm sukimo momentą, kuris išvystomas 1200-3200 sūkių diapazone. Ši savybė puikiai atsispindės automobilio akceleracijoje. Nuo 0 iki 100 km/val. ši versija spurtuos per 5,2 sekundės arba 0,7 sekundės lėčiau negu galingiausia benzininė versija.
Modelių gamos flagmanu tapsianti „CLS 53 4Matic+“ modifikacija naudos 435 arklio galias išvystantį, šešių cilindrų konfigūraciją turintį variklį. Kaip ir daugelyje modernių variklių, šiame taipogi rasime integruotą starterį-generatorių ir elektra varomą kompresorių. Šių, dviejų komponentų pagrindinis darbas bus užpildyti spragas iki momento, kai visu pajėgumu pradės dirbti tradicinis turbokompresorius.
Ši versija taip pat turės keletą papildomų priedų, kurie leis „CLS 53 AMG“ išsiskirti iš kitų „CLS“ modelio modifikacijų. „Mercedes-Benz“ į šį modelį įdiegė naują išmetimo sistemą, gerokai efektyvesnę stabdžių sistemą bei pridėjo keletą papildomų važiavimo režimų, kuriuos, ko gero, naudosite tik išskirtinėmis progomis.