Tik ką pristatytas modelis svers 1554 kilogramus. Tai yra 90 kilogramų mažiau nei „AMG GT S“ versija, kuri iki šiol buvo laikoma sportiškų „Mercedes Benz“ modelių flagmanu. Tuo tarpu priekyje sumontuotas 4.0 litrų darbinio tūrio, 8 cilindrų variklis dabar išvysto 577 arklio galias ir 699 Nm sukimo momentą. Tai yra 74 arklio galiomis ir 50 Nm daugiau.
Automobilis, deja, turės ne mechaninę, bet septynių laipsnių, dvigubos sankabos pavarų dėžę, kurios darbas buvo optimizuotas. Atsižvelgiant į tai, jog „AMG GT R“ bus dažniau naudojamas lenktynių trasose, o ne bendro naudojimo keliuose, pavarų dėžė greičiau reaguos į vairuotojo ir akceleratoriaus komandas.
Iki 100 km/val. naujoji „GT R“ versija įsibėgės per 3.5 sekundės arba 0.2 sekundės greičiau nei „GT S“ modelis. Maksimalus greitis taip pat padidėjo iki 318 km/val.
Automobilį kūrę „AMG“ specialistai didžiulį dėmesį skyrė ne tik varikliui, išmetimo sistemai ar pakabai. Didžiulis dėmesys buvo skirtas automobilio eksterjerui. „GT R“ modelius nuo kitų bus galima atskirti pažvelgus į agresyvesnių formų kėbulo detales. Pavyzdžiui, didžiulės radiatoriaus groteles buvo paimtas iš lenktynėms paruošto „AMG GT GT3“ bolido, tuo tarpu oro paėmimo angos, priekinis buferio pažeminimas ar ant bagažinės dangčio stūksantis spoileris buvo pagaminti iš anglies pluošto.
„AMG“ inžinieriai atliko ir daugiau pakeitimų. Vairuotojui įjungus „RACE“ režimą, po automobiliu sumontuotas specialus spoileris nusileidžia pasiekus 80 km/val. greitį. Kokia jo paskirtis? Pagerinti automobilio stabilumą važiuojant didesniu greičiu.
Taip pat reikėtų paminėti naują išmetimo sistemą, kuri yra 5.9 kilogramo lengvesnė ir keturių vairuojamųjų ratų sistemą, kuri pagerino „AMG GT R“ manevringumą.
„Mercedes Benz“ atstovai teigia, jog naująjį modelį bus galima įsigyti šių metų pabaigoje. Pirmieji modeliai pirkėjus turėtų pasiekti kitų metų antrame ketvirtyje.