• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Jeigu mėgstate konkrečią markę, turbūt žinosite pačias šviežiausias naujienas susijusias su konkrečiu automobilių gamintoju. Jeigu esate „Ford" markės gerbėjas, puikiai žinosite, kad ši automobilių markė šiuo metu stengiasi siūlyti konkretaus segmento vieną modelį, kuris tiktų visam pasauliui.
Puikus pavyzdys yra „Ford Focus", kuris yra skirtas visam pasauliui be jokių didesnių pakeitimų. Ši kompanija taip pat stengiasi išlaikyti jaunatviško ir energingo automobilių gamintojo įvaizdį dalyvaudama automobilių sporte, kurdama sportiškus modelius ir juos siūlydama už prieinamą kainą. Vienas iš prieinamų ir automobilių entuziastams skirtų modelių - „Focus ST", kuris yra siūlomas ne tik Europoje, bet ir JAV, Azijoje ir Australijoje.

focus-rs-rear-st-1552[1]
„Ford Focus" beveik visada buvo toks automobilis, kuris arba patinka arba ne, ypač, kai pradedama kalbėti apie automobilio dizainą. Trečioji, naujausioji modelio karta dar kartą įrodo, jog galima kurti stilingus ir truputėlį kitaip atrodančius automobilius, kurie puikiai tiktų viso pasaulio pirkėjams.
Nors pagrindinė modelio rinka vis dar išlieka Europa ir Jungtinės Amerikos Valstijos, „Ford" net nestabdo apsukų ir pirkėjams pasiūlė įsigyti sportišką „ST" modifikaciją, kuri anksčiau buvo siūloma tik Europoje.
Naujos kartos modelis yra gaminamas Vokietijoje, „Ford" gamykloje. Pro jos vartus kasdien išrieda šimtai „Focus ST" automobilių, kurie yra aprūpinti 2 litrų, 253 arklio galių benzininiu agregatu. Nors naujasis modelis atsikratė vieno cilindro, tačiau sukimo momentas ir galia išaugo tikrai į teigiamą pusę.

1552-ford-focus-st-trackster[1]
Nors paprastiems žmonėms „Focus ST" gali tapti puikiu automobiliu, tačiau atsiranda žmonių, kuriems standartinis automobilis yra per prastas. „Fiftenn52" - taip vadinasi automobilių tobulinimo įmonė, kuri nusprendė sukurti specialią tobulinimo programą naujam hečbekui iš Europos.
Pasak kompanijos atstovų, jie norėjo patobulinti „Focus ST" taip, jog automobilis turėtų dvi paskirtis. Pirmoji būtų - agresyvus kasdieninis  automobilis. Antroji priežastis - puikias valdymo savybes turintis „track day" automobilis. Nors panašios koncepcijos vaikėsi ir „Ford" , kai kūrė „Focus ST", tačiau atrodo, jog „Fifteen52" vyrukams neįtiko.

fifteen52-focus-st-trackster[1]
Mėlynos spalvos hečbekas atrodo, jog surado sau lygius automobilių entuziastus, kurie nusprendė „Focus ST" padaryti tikru žvėriu ir atskleisti jo potencialą.
Pakeitimai ir patobulinimai prasideda ties automobilio varikliu. „Fifteen52" išrinko 2 litrų benzininį variklį, sumontavo savo gamybos kaltinius stūmoklius, vožtuvų spyruokles, didelį srautą galinčius atlaikyti purkštukus, tarpinį suslėgto oro aušintuvą ir perprogramavo automobilio kompiuterį. Taip pat į pagalbą buvo pridėta „Garrett" gamybos turbina, o „Quaife" firmos riboto praslydimo diferencialas turėtų užtikrinti geresnes valdymo savybes.

ranz-motorsports-fender-flares
Reikėtų paminėti, jog automobilis turi specialiai šiam modeliui pagamintus „Eibach" firmos amortizatorius. Prie amortizatorių „Fifteen52" pridėjo 18 colių „Pirelli P-Zero" padangas, kurios turėtų užtikrinti geresnį sukibimą su keliu, ypač asfaltu. Juk su tokiu aparatu nevažinėsi duobėtais močiutės sodybos keliais?
Ženkliai modernizuoto „Focus ST" kompanija sumontavo porą „Recaro Profi XL" sėdynių, kurios pakeitė komfortiškas, tačiau ne ką prastesnes sėdynes. Taip pat interjere išvysti galima keletą „Sparco" firmos detalių, kurios pagražino vairuotojo darbo vietą. Pasak „Fifteen52" vyrukų, jie norėjo sukurti tokį automobilio interjerą, kuris tiktų lenktynių trasai, tačiau išlaikytų funkcionalumą ir patogumą, kurio reikia naudojant automobilį kiekvieną dieną.

ford-focus-sparco-recaro-interior
Reikėtų pridurti, jog šis automobilis yra sukurtas tos pačios kompanijos, kuri rūpinasi ir Keno Blocko įžymiąja „Ford Fiesta ST". Tad, kai kompanija baigs visus paruošimo darbus, galime tikėtis, jog šis „Focus ST" ir „Fiesta ST" susitiks kokiame nors beprotiškame pasaulio kampelyje, kuriame bandys išdraskyti ir išmėtyti į šalis paskutinius metrus asfalto.
Reikėtų tikėtis, jog „Fifteen52" triūsas nenueis per niek ir galėsime greitu metu išvysti šį sportiškai ir agresyviai atrodantį automobilį, lakstant lenktynių trasoje ar  kitoje, ekstremalesnėje aplinkoje.

*foto - stanceworks

Jeigu mėgstate konkrečią markę, turbūt žinosite pačias šviežiausias naujienas susijusias su konkrečiu automobilių gamintoju. Jeigu esate „Ford" markės gerbėjas, puikiai žinosite, kad ši automobilių markė šiuo metu stengiasi siūlyti konkretaus segmento vieną modelį, kuris tiktų visam pasauliui.
Puikus pavyzdys yra „Ford Focus", kuris yra skirtas visam pasauliui be jokių didesnių pakeitimų. Ši kompanija taip pat stengiasi išlaikyti jaunatviško ir energingo automobilių gamintojo įvaizdį dalyvaudama automobilių sporte, kurdama sportiškus modelius ir juos siūlydama už prieinamą kainą. Vienas iš prieinamų ir automobilių entuziastams skirtų modelių - „Focus ST", kuris yra siūlomas ne tik Europoje, bet ir JAV, Azijoje ir Australijoje.

focus-rs-rear-st-1552[1]
„Ford Focus" beveik visada buvo toks automobilis, kuris arba patinka arba ne, ypač, kai pradedama kalbėti apie automobilio dizainą. Trečioji, naujausioji modelio karta dar kartą įrodo, jog galima kurti stilingus ir truputėlį kitaip atrodančius automobilius, kurie puikiai tiktų viso pasaulio pirkėjams.
Nors pagrindinė modelio rinka vis dar išlieka Europa ir Jungtinės Amerikos Valstijos, „Ford" net nestabdo apsukų ir pirkėjams pasiūlė įsigyti sportišką „ST" modifikaciją, kuri anksčiau buvo siūloma tik Europoje.
Naujos kartos modelis yra gaminamas Vokietijoje, „Ford" gamykloje. Pro jos vartus kasdien išrieda šimtai „Focus ST" automobilių, kurie yra aprūpinti 2 litrų, 253 arklio galių benzininiu agregatu. Nors naujasis modelis atsikratė vieno cilindro, tačiau sukimo momentas ir galia išaugo tikrai į teigiamą pusę.

1552-ford-focus-st-trackster[1]
Nors paprastiems žmonėms „Focus ST" gali tapti puikiu automobiliu, tačiau atsiranda žmonių, kuriems standartinis automobilis yra per prastas. „Fiftenn52" - taip vadinasi automobilių tobulinimo įmonė, kuri nusprendė sukurti specialią tobulinimo programą naujam hečbekui iš Europos.
Pasak kompanijos atstovų, jie norėjo patobulinti „Focus ST" taip, jog automobilis turėtų dvi paskirtis. Pirmoji būtų - agresyvus kasdieninis  automobilis. Antroji priežastis - puikias valdymo savybes turintis „track day" automobilis. Nors panašios koncepcijos vaikėsi ir „Ford" , kai kūrė „Focus ST", tačiau atrodo, jog „Fifteen52" vyrukams neįtiko.

fifteen52-focus-st-trackster[1]
Mėlynos spalvos hečbekas atrodo, jog surado sau lygius automobilių entuziastus, kurie nusprendė „Focus ST" padaryti tikru žvėriu ir atskleisti jo potencialą.
Pakeitimai ir patobulinimai prasideda ties automobilio varikliu. „Fifteen52" išrinko 2 litrų benzininį variklį, sumontavo savo gamybos kaltinius stūmoklius, vožtuvų spyruokles, didelį srautą galinčius atlaikyti purkštukus, tarpinį suslėgto oro aušintuvą ir perprogramavo automobilio kompiuterį. Taip pat į pagalbą buvo pridėta „Garrett" gamybos turbina, o „Quaife" firmos riboto praslydimo diferencialas turėtų užtikrinti geresnes valdymo savybes.

ranz-motorsports-fender-flares
Reikėtų paminėti, jog automobilis turi specialiai šiam modeliui pagamintus „Eibach" firmos amortizatorius. Prie amortizatorių „Fifteen52" pridėjo 18 colių „Pirelli P-Zero" padangas, kurios turėtų užtikrinti geresnį sukibimą su keliu, ypač asfaltu. Juk su tokiu aparatu nevažinėsi duobėtais močiutės sodybos keliais?
Ženkliai modernizuoto „Focus ST" kompanija sumontavo porą „Recaro Profi XL" sėdynių, kurios pakeitė komfortiškas, tačiau ne ką prastesnes sėdynes. Taip pat interjere išvysti galima keletą „Sparco" firmos detalių, kurios pagražino vairuotojo darbo vietą. Pasak „Fifteen52" vyrukų, jie norėjo sukurti tokį automobilio interjerą, kuris tiktų lenktynių trasai, tačiau išlaikytų funkcionalumą ir patogumą, kurio reikia naudojant automobilį kiekvieną dieną.

ford-focus-sparco-recaro-interior
Reikėtų pridurti, jog šis automobilis yra sukurtas tos pačios kompanijos, kuri rūpinasi ir Keno Blocko įžymiąja „Ford Fiesta ST". Tad, kai kompanija baigs visus paruošimo darbus, galime tikėtis, jog šis „Focus ST" ir „Fiesta ST" susitiks kokiame nors beprotiškame pasaulio kampelyje, kuriame bandys išdraskyti ir išmėtyti į šalis paskutinius metrus asfalto.
Reikėtų tikėtis, jog „Fifteen52" triūsas nenueis per niek ir galėsime greitu metu išvysti šį sportiškai ir agresyviai atrodantį automobilį, lakstant lenktynių trasoje ar  kitoje, ekstremalesnėje aplinkoje.

*foto - stanceworks

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų