Klydo ir profesionalai
Klaidas darė ir rezultatus sau sugadino ne tik mėgėjai. Štai dar pirmojo važiavimo metu „Dynami:t Energy“ ekipos lenktynininkas Mantas Matukaitis nuo „makuškės“ posūkio nusileidimo vėl kildamas į kalną užvažiavęs į duobę pametė automobilio galą taip, kad nebespėjo jo sugauti ir trenkėsi į trasos atitvarus. Išlaužė ratą. Tačiau lenktynes tęsė kitu, silpnesniu BMW automobiliu, neleidusiu jam kovoti dėl čempiono titulo.
Dar skaudesnė techninė problema ištiko Indrę Senkutę-Gedgaudienę. Prieš pat antrųjų lenktynių startą važiuojant „Time Attack“ važiavime jos „Volkswagen Golf“ automobilio turbina išleido paskutinį kvapą, merginai teko baigti pasirodymą ir lemiamą kovą dėl čempionės titulo. Ji R3000+ klasės titulą užleido „Audi S4“ vairavusiam Edvinui Einikiui. Prieš šį etapą jie buvo surinkę vienodą taškų skaičių.
Lietuvos mėgėjų žiedinių lenktynių čempionato važiavimai buvo kaip niekada karšti, mat šis etapas sprendė čempionus. Tai antrasis, ir paskutinis čempionato etapas, tad nei vienas lenktynininkas neturėjo jokių šansų atsiplėšti taip, kad jaustųsi saugiai.
Čempionai paaiškėjo tik paskutiniuose ratuose
Ypač galingiausios R3000+ klasės dalyviai. Minėti Edvinas Einikis ir Indrė Senkutė-Gedgaudienė turėjo surinkę po 17 taškų, Tautvydas Lašas turėjo 16. Šią kovą surinkęs maksimalų 20 taškų skaičių laimėjo Edvinas, pirmame važiavime 8 taškus spėjusi surinkti Indrė liko antra. Tautvydas – 3.
Ne ką mažiau arši kova vyko R3000 klasėje tarp 3 komandos draugų, lenktyniavusių „Aurum 1006 km“ lenktynėse „Dynami:t Energy“ komandoje. Visi BMW vairuotojai. Iki šio etapo Danas Azikejevas pirmavo, Mantas Matukaitis buvo antroje vietoje, o trečias – Aurimas Mištautas. Šeštadienio lenktynės šią rikiuotę apvertė aukštyn kojomis. Aurimas tapo čempionu, Danas – vicečempionu, o Mantas nukrito į trečią vietą.
R2000 klasėje intriga išliko ir po finišo. Itin aršiai kovojo „Hondas“ vairavę Paulius Urbonavičius kartu su Edvinu Mardosu. Po pirmojo etapo Paulius vienu tašku pirmavo prieš Edviną. Finaliniuose važiavimuose Edvinas užsidirbo vienu tašku daugiau nei Paulius. Čempionatą jie baigė turėdami vienodą taškų skaičių. Vis tik taurė tik viena, tad nugalėtoją teisėjai oficialiai paskelbs savaitės pabaigoje. Trečioje vietoje liko Paulius Sprindys.
R1600 klasėje net ir po nesėkmingų varžybų lyderio poziciją išsaugojo Kauno technikos kolegijos lenktynių komandos kuratorius Povilas Bonkevičius. Į antrą iš trečiosios pakilo Laurynas Simonavičius, trečias liko Gražvydas Mačiulaitis.
Motociklai prieš automobilius
Galiausiai, „Dynami:t Energy“ iš visų sričių surinkusi savo atletus žiūrovams surengė neeilines lenktynes, kur prie vienos starto linijos stojo Mantas Matukaitis su žiedinėms lenktynėms pritaikytu automobiliu, Andrew Hollandas su raliui ruoštu „Ford Escort“, Lukas Perminas, su kroso motociklu, Linas Navickas su lenktynine „britva“ ir Edvardas Grabliausias su gokartu.
Kaip ir buvo galima tikėtis, lenktynių trasoje laimėjo lenktyninis automobilis. Antras – žiedui skirtas motociklas. Jam pasiekti pergalę sutrukdė trys trasoje buvusios greičio gesinimo zonos. L. Navickas aiškino, kad motociklai paprastai važiuoja be jų, jiems reikalingi greiti ir užtęsti posūkiai, mat šios transporto priemonės nėra tokios vikrios. Trečias – ralio automobilis, ketvirtas – gokartas. Su žvyrui skirtomis grubaus protektoriaus padangomis važiavęs Lukas Perminas ant Kačerginės asfalto negalėjo padaryti nieko kito, kaip tik riedėti. Jis juokavo, kad šalia trasos galėtų važiuoti gerokai greičiau.