„RX-500“ buvo labai lengvas, jo kėbulas svėrė vos 498 kilogramus. Visos jo kėbulo detalės buvo pagamintos iš plastiko, tai leido drastiškai sumažinti automobilio svorį. Mažai sveriantis kėbulas ir 247 arklio galias išvystantis rotorinis motoras leido automobiliui pasiekti 201 km/val. maksimalų greitį. Automobilio ratus suko rotorinis variklis, kuris buvo sumontuotas priešais galinę ašį.
Nors „RX-500“ tikslas buvo tapti bandymų triušiu, tačiau Tokijo parodos lankytojai buvo tiesiog sužavėti šiuo „Mazda“ ir „Toyo Kogyo“ inžinierių kūrinių. Inovatyvus, futuristiškai atrodantis konceptas veikė kaip serijinei gamybai paruoštas automobilis, todėl daugelis apkerėtų žmonių tikėjosi, kad „RX-500“ greitu metu pateks į serijinę gamybą.
Tačiau pasibaigus Tokijo automobilių parodai, atslūgo ir žmonių susižavėjimas rotorinį variklį turinčiu „RX-500“. „Mazda“ šiek tiek vėliau patobulinus variklį ir padidinus jo tūrį iki 0.5 litro, sugebėjo pasiekti 240 km/val. maksimalų greitį.
Sustabdžius bandymų programą, konceptą varęs variklis buvo montuojamas į lenktyninius bolidus, o „RX-500“ iškeliavo į „Mazda“ muziejų.