Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Kol kompaktiškų padidinto pravažumo automobilių populiarumas auga, kiekvienas gamintojas atsisako tradicinių modelių. Ne išimtis yra „Mazda“, kuri šiuo metu atnaujinta modelių gamą iš pagrindų.
Be naujos kartos „Mazda6“ ir „Mazda3“, šiuo metu japonų kompanijos inžinieriai dirba ties mažesniu „Mazda CX-5“ visureigiu. Japonai užsikrėtę „Nissan Juke“ pavyzdžiu į naujo „CX-3“ kūrimą investavo 80 milijonų Jungtinių Amerikos Valstijų dolerių. Pasak kompanijos atstovų, šio modelio kūrimas šiuo metu yra prioritetų sąraše.
Naujasis „CX-3“ greičiausiai bus sukurtas ant tos pačios platformos kaip ir būsimasis „Mazda2“. Pastarasis modelis turėtų pasirodyti jau kitų metų pradžioje.
Kol kompaktiškų padidinto pravažumo automobilių populiarumas auga, kiekvienas gamintojas atsisako tradicinių modelių. Ne išimtis yra „Mazda“, kuri šiuo metu atnaujinta modelių gamą iš pagrindų.
Be naujos kartos „Mazda6“ ir „Mazda3“, šiuo metu japonų kompanijos inžinieriai dirba ties mažesniu „Mazda CX-5“ visureigiu. Japonai užsikrėtę „Nissan Juke“ pavyzdžiu į naujo „CX-3“ kūrimą investavo 80 milijonų Jungtinių Amerikos Valstijų dolerių. Pasak kompanijos atstovų, šio modelio kūrimas šiuo metu yra prioritetų sąraše.
Naujasis „CX-3“ greičiausiai bus sukurtas ant tos pačios platformos kaip ir būsimasis „Mazda2“. Pastarasis modelis turėtų pasirodyti jau kitų metų pradžioje.