• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Mazda“ yra vienas iš nedaugelio gamintojų, kuris neperseniausiai pristatė visiškai naują dyzelinį variklį. Aplinkoje, kurioje dyzeliniai varikliai peikiami dėl pačių įvairiausių priežasčių ir tikslų, toks „Mazda“ sprendimas atrodo neįprastas. Vis dėlto, bendrovės atstovai tvirtai laikosi savo pozicijos ir sako, jog šie varikliai turi ateitį. 

„Mazda“ yra vienas iš nedaugelio gamintojų, kuris neperseniausiai pristatė visiškai naują dyzelinį variklį. Aplinkoje, kurioje dyzeliniai varikliai peikiami dėl pačių įvairiausių priežasčių ir tikslų, toks „Mazda“ sprendimas atrodo neįprastas. Vis dėlto, bendrovės atstovai tvirtai laikosi savo pozicijos ir sako, jog šie varikliai turi ateitį. 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Mazda“ Europos mokslinių tyrimų ir plėtros centro Frankfurte vadovas Christianas Schultze kalbėdamas su „AutoWeek“ leidinio žurnalistais sakė, jog politikų ir automobilių vairuotojų poreikiai skiriasi kaip diena ir naktis. 

REKLAMA

„Jeigu pažvelgtume į „CX-60“ modelio pardavimus Vokietijoje, daugiau nei puse jų yra parduodami su dyzeliniu varikliu“, – pabrėžė jis. 

„Dyzelinių variklių technologija yra peikiama be jokios rimtos priežasties. Tai – tiesiog emocijos“, – tęsė specialistas. 

„Jeigu pažvelgtumėte į mūsų šešių cilindrų variklį – tai labai ekonomiškas variklis, atitinkantis naujausius aplinkosaugos reikalavimus. Štai kodėl aš, vis dar, tikiu dyzelinių automobilių ateitimi“, – pridūrė jis. 

REKLAMA
REKLAMA

Netiki tik vienu pasirinkimu

Pagal dabartinį Europos Sąjungos sumanymą, nuo 2035 metų sausio 1 dienos, įžengę į naujų automobilių saloną galėsite rinktis tik iš elektra varomų transporto priemonių. Vis dėlto, C. Schultze yra įsitikinęs, jog toks sprendimas nėra teisingas. 

„Dabartinis Europos Sąjungos parlamentas yra ideologiškai žalias. Jų vienintelis tikslas – daryti tai dėl to, kad būtų daroma. Turime suprasti, jog elektrifikacija yra teigiamas postūmis, bet sprendimas ateityje kliautis tik šiuo sprendimu nėra logiškas“, – savo nuomonę dėstė specialistas. 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Jeigu iš tikrųjų norime padėti mūsų pasauliui, neturėtumėte kitų sprendimų atidėti į šalį. Vokietijoje elektromobiliai sudaro tik 2-2,5 proc. viso automobilių parko. Tai reiškia, jog 97,5 proc. kitų automobilių turi vidaus degimo variklį.“

„Jeigu dabartinių vidaus degimo variklių išmetamo CO2 kiekį sumažinsime 20 procentų, pasieksime dešimteriopai daugiau, nei dabar pasiekia visi elektromobiliai kartu sudėjus. Ir tai tik tuo atveju, jei tie elektromobiliai naudos 100 proc. atsinaujinančios energijos, o taip nėra“.

REKLAMA

Pašnekovas taip pat mano, jog sintetiniai degalai nelaikomi pakankamai rimta alternatyva: „„Atrodo, kad Europos politikai visada turi du tikslus: sumažinti CO2 išmetimą ir energetinę nepriklausomybę. Tačiau šiuos du tikslus sunku suderinti.“

„Sintetinis kuras gali suteikti dideles galimybes, tačiau niekas negali paaiškinti, kodėl tam neskiriama pakankamai dėmesio.“

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų