• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Mazda Motor Corporation“ bendras Japonijoje pagamintų automobilių skaičius pasiekė 50 milijonų vienetų. Japonijos korporacijai tai istoriškai svarbus etapas – jo pabaiga minima praėjus 86 metams po to, kai „Mazda“ 1931-aisiais pagamino savo pirmąjį triratį krovininį automobilį.
„Mazda“ pradėjo gaminti automobilius prieš 86-erius metus, ir dabar nuo konvejerio Japonijoje nuriedėjo jau 50 milijonų automobilių. Net jei kasmet būtų pagaminama milijonas automobilių, prireiktų pusšimčio metų pasiekti šiam kiekiui – tai iškalbinga ilgos „Mazda“ istorijos iliustracija“, – pažymėjo „Mazda Motor Corporation“ prezidentas ir vykdomasis direktorius Masamichi Kogai.
Japonijoje įsikūrusioms „Mazda“ gamykloms tenka pasaulinių gamybos lyderių vaidmuo – būtent čia sukurti gamybos metodai ir technologijos yra perduodami kitose šalyse įsikūrusiems „Mazda“ gamybos padaliniams.
„Kaip ligi šiol, taip ir ateityje „Mazda“ gamyklos Japonijoje, Hofu ir Hirošimoje, bus plėtojamos kaip pagrindinės gamybos vietos. Jose bus sparčiai diegiamos ateities technologijos ir ugdomi įgūdžiai, kuriuos perduosime gamykloms, esančioms užsienio šalyse. Šios gamyklos ir toliau įkūnys technologinį meistriškumą, kuris ir yra japoniškų inovacijų ašis,“ – pridūrė M. Kogai.

Mazda Motor Corporation“ bendras Japonijoje pagamintų automobilių skaičius pasiekė 50 milijonų vienetų. Japonijos korporacijai tai istoriškai svarbus etapas – jo pabaiga minima praėjus 86 metams po to, kai „Mazda“ 1931-aisiais pagamino savo pirmąjį triratį krovininį automobilį.
„Mazda“ pradėjo gaminti automobilius prieš 86-erius metus, ir dabar nuo konvejerio Japonijoje nuriedėjo jau 50 milijonų automobilių. Net jei kasmet būtų pagaminama milijonas automobilių, prireiktų pusšimčio metų pasiekti šiam kiekiui – tai iškalbinga ilgos „Mazda“ istorijos iliustracija“, – pažymėjo „Mazda Motor Corporation“ prezidentas ir vykdomasis direktorius Masamichi Kogai.
Japonijoje įsikūrusioms „Mazda“ gamykloms tenka pasaulinių gamybos lyderių vaidmuo – būtent čia sukurti gamybos metodai ir technologijos yra perduodami kitose šalyse įsikūrusiems „Mazda“ gamybos padaliniams.
„Kaip ligi šiol, taip ir ateityje „Mazda“ gamyklos Japonijoje, Hofu ir Hirošimoje, bus plėtojamos kaip pagrindinės gamybos vietos. Jose bus sparčiai diegiamos ateities technologijos ir ugdomi įgūdžiai, kuriuos perduosime gamykloms, esančioms užsienio šalyse. Šios gamyklos ir toliau įkūnys technologinį meistriškumą, kuris ir yra japoniškų inovacijų ašis,“ – pridūrė M. Kogai.

REKLAMA


„Mazda“ istorijos pradžia – 1931 m., kuomet bendrovė pradėjo gaminti triratę krovinių gabenimui skirtą transporto priemonę. 1960 m. nuo korporacijos konvejerių nuriedėjo simpatiškasis „R360 Coupe micro-mini“ modelis, tai buvo drąsus kompanijos žingsnis į lengvųjų automobilių rinką.
1982 m. pradėta automobilių gamyba Hofu gamykloje, nuo šio momento „Mazda“ automobilių gamybą Japonijoje pasidalijo jau dvi – Hofu ir Hirošimos – gamyklos. Gamintojas išplėtojo tokias technologijas ir pasiekė tokio lankstumo, kad dabar turi unikalią galimybę sparčiai pasiūlyti įvairių modelių net ir nedideliais kiekiais.
2016 ir 2017 metais kompanija žengė toliau, siekdama dar lankstesnio gamybos proceso ir pritaikydama jį miesto visureigių gamybai. „Mazda“ pastangų vaisiai – akivaizdūs: kompanija yra visiškai pasirengusi operatyviai reaguoti į rinkos paklausos pokyčius.
Per šiuos metus „Mazda“ iš viso ketina parduoti 1 660 000 automobilių. Iki 2024 m. pavasario Japonijos koncernas ketina sukurti tokią globalios produkcijos struktūrą, kuri būtų pajėgi pagaminti du milijonus automobilių per metus. Automobilių, kuriuose diegiamos būsimosios kartos technologijos, masinę produkciją numatoma pradėti 2019 m. Šalia visų šių etapų, kompanija kasdien deda pastangas tam, kad pageidaujami modeliai vartotojus pasiektų kiek įmanoma sparčiau.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų