Antroji naujovė - pagerėjusi garso izoliacija. „Mazda“ kompanijos atstovų teigimu, jie atsižvelgė į „Mazda 6“ savininkų atsiliepimus ir keletą mėnesių bandė surasti kaip sumažinti padangų ir vėjo keliamą triukšmą.
Trečioji naujovė - trečios naujovės nėra. Variklių gamoje bus 2.0 litrų, 145 arba 165 arklio galias išvystantis agregatas, 2.5 litro darbinio tūrio benzininis motoras pasiekiantis 192 arklio galias ir 2.2 litro darbinio tūrio, 150 arba 175 arklio galias pasiekiantis jėgos agregatai.
„Mazda“ neatskleidė kiek kainuos atnaujinta šešiukė, tačiau dabar pigiausias modelis kainuoja nuo 20 600 eurų.
Šį rudenį visas Europoje esančias „Mazda“ atstovybes pasieks atsinaujinusi „Mazda 6“ modelių šeimyna, kuri nepaisant savo dailių kėbulo formų nepatenka į populiariausių vidutinės klasės automobilių trejetuką.
Jeigu „Mazda“ specialistų darbą vertintume tik žiūrėdami į „Mazda 6“ nuotraukas, daugelis greičiausiai japonų triūsą įvertintų dvejetu. Kodėl? Nes rudenį „Mazda“ prekybos salonuose pasirodysiantis modelis vizualiai niekuo nesiskiria nuo iki šiol gaminto modelio.
Taip, „Mazda“ dizaineriams šį kartą nebuvo leista pasireikšti, tačiau prie šešiukės modelių šeimos dirbo kitų departamentų inžinieriai, kurie kartu su atnaujinta „Mazda 6“ pristatys keletą naujovių.
Pirmoji naujovė - „G-Vectoring Control“ vardu pavadinta sistema, kuri imituoja riboto praslydimo diferencialo darbą. Keletas daviklių ir milžiniškos kompiuterio smegenys stebi priekinius varančiuosius ratus ir priklausomai nuo situacijos gali vieną ratą pristabdyti arba kitą pagreitinti. Tokiu būdu „Mazda 6“ automobiliai vingiuotuose kelio ruožuose turėtų elgtis paklusniau.
Šį rudenį visas Europoje esančias „Mazda“ atstovybes pasieks atsinaujinusi „Mazda 6“ modelių šeimyna, kuri nepaisant savo dailių kėbulo formų nepatenka į populiariausių vidutinės klasės automobilių trejetuką.
Jeigu „Mazda“ specialistų darbą vertintume tik žiūrėdami į „Mazda 6“ nuotraukas, daugelis greičiausiai japonų triūsą įvertintų dvejetu. Kodėl? Nes rudenį „Mazda“ prekybos salonuose pasirodysiantis modelis vizualiai niekuo nesiskiria nuo iki šiol gaminto modelio.
Taip, „Mazda“ dizaineriams šį kartą nebuvo leista pasireikšti, tačiau prie šešiukės modelių šeimos dirbo kitų departamentų inžinieriai, kurie kartu su atnaujinta „Mazda 6“ pristatys keletą naujovių.
Pirmoji naujovė - „G-Vectoring Control“ vardu pavadinta sistema, kuri imituoja riboto praslydimo diferencialo darbą. Keletas daviklių ir milžiniškos kompiuterio smegenys stebi priekinius varančiuosius ratus ir priklausomai nuo situacijos gali vieną ratą pristabdyti arba kitą pagreitinti. Tokiu būdu „Mazda 6“ automobiliai vingiuotuose kelio ruožuose turėtų elgtis paklusniau.