Šiais metais komanda žiedinėse varžybose lenktyniauja dviem automobiliais. Dyzelinis BMW 335 d tarnauja jau 2008 metų. Šiemet šiuo automobiliu buvo iškovota pergalė BEC etape Estijoje. Tačiau komanda žvelgia į priekį ir bendradarbiaudama su gamykline Honda sportinių automobilių gamintoja „JAS Motorsport“ kuria naują projektą – ilgų nuotolių distancijoms pritaikytą Honda Civic Type R TCR bolidą. Šis automobilis ne toks galingas, tačiau technologiškai pažangesnis, be to, patikimesnis. Tai yra labai svarbu komandai, dalyvaujančiai dideliame kiekyje varžybų. O ypač turint omenyje, kad planuojama pirmą kartą dalyvauti ir 24 valandas trunkančiose tos pačios serijos („Hankook 24h series“) lenktynėse. Deja, „1006 km“ lenktynių žiūrovai Honda Civic TCR apžiūrėti galės ne trasoje, o šalia jos, vienoje iš renginio ekspozicijų. Po paskutinių lenktynių gegužę, kur komandos automobilis užėmė trečią vietą klasėje, tačiau turėjo elektronikos nesklandumų, „JAS Motorsport“ dirbo, kad juos pašalinti. O po to, komandai neužteko laiko pravažiuoti tinkamą kiekį testinių kilometrų.
Trisdešimt penkerių metų amžiaus Martynas Samuitis yra Lietuvos automobilių sporto meistras, daugkartinis Lietuvos ir Baltijos šalių žiedinių lenktynių serijų bei ralio čempionatų nugalėtojas ir prizininkas. Jau keletą metų žiedinėse lenktynėse jis atstovauja „RIMO Racing” komandą, o ralyje – „RIMO Martin Sport“. Šių metų „1006 km“ lenktynėse BMW 335 d automobilį kartu su Martynu pasikeisdami vairuos ne mažiau tituluoti kiti komandos sportininkai – Robertas Kupčikas bei Rimantas Blažulionis.
Lietuvos automobilių sporto meistrui ir 2011 metų „1000 km“ lenktynių nugalėtojui Martynui Samuičiui šių metų žiedinių varžybų sezonas prasidėjo sėkmingai – pergalė „Baltic Endurance“ Čempionato (BEC) etape Estijoje, prizinė vieta „Hankook 12h series“ etape Olandijoje. Tačiau nors po 2011 metų pergalės, 1000 km lenktynėse Martynas yra dar nugalėjęs savo klasėje, absoliučioje įskaitoje jo komanda būdavo arba ketvirta, arba nefinišuodavo dėl technikos gedimo.
Apie tai, ko tikisi šiais metais, Martynas Samuitis pasakojo prieštaraudamas ekspertų nuomonei apie komandai numatomas septintą-devintą vietas: „Jei pavyks finišuoti, beveik neabejoju, jog ant apdovanojimų pakylos lipsime kartu su lenktynių lyderiais. Šiemet jaučiamės sustiprėję ir kaip komanda, ir savo sportine forma. Didelės įtakos tam turi varžybos užsienyje. Su „RIMO Racing“ komanda dalyvaujame ne tik „Baltic Endurance“ Čempionate (BEC), kur šiuo metu lyderiaujame, bet ir tarptautinėje 12 valandų lenktynių serijoje „Hankook 12h series“. Paskutinėse šios prestižinės serijos varžybose užėmėme trečią vietą savo klasėje. „1006 km“ lenktynės yra nelengvos dėl savo specifinės trasos, reikalaujančios iš automobilio ypatingai didelio patikimumo. Taip pat, dėl skirtingo pajėgumo dalyvių gausos palyginti neilgoje distancijoje, kyla gana didelė incidentų grėsmė. Tad, pirminis mūsų tikslas – pasiekti finišą. Antras – važiuoti link jo stabiliai maksimaliu įmanomu mūsų automobiliui tempu. Tokia strategija padėjo mums nugalėti 2011 metais. Tikimės padės ir šiais, kada ir vėl negalime pasigirti turintys techniką, prilygstančią šių lenktynių greičiausiems.“
Lietuvos automobilių sporto meistrui ir 2011 metų „1000 km“ lenktynių nugalėtojui Martynui Samuičiui šių metų žiedinių varžybų sezonas prasidėjo sėkmingai – pergalė „Baltic Endurance“ Čempionato (BEC) etape Estijoje, prizinė vieta „Hankook 12h series“ etape Olandijoje. Tačiau nors po 2011 metų pergalės, 1000 km lenktynėse Martynas yra dar nugalėjęs savo klasėje, absoliučioje įskaitoje jo komanda būdavo arba ketvirta, arba nefinišuodavo dėl technikos gedimo.
Apie tai, ko tikisi šiais metais, Martynas Samuitis pasakojo prieštaraudamas ekspertų nuomonei apie komandai numatomas septintą-devintą vietas: „Jei pavyks finišuoti, beveik neabejoju, jog ant apdovanojimų pakylos lipsime kartu su lenktynių lyderiais. Šiemet jaučiamės sustiprėję ir kaip komanda, ir savo sportine forma. Didelės įtakos tam turi varžybos užsienyje. Su „RIMO Racing“ komanda dalyvaujame ne tik „Baltic Endurance“ Čempionate (BEC), kur šiuo metu lyderiaujame, bet ir tarptautinėje 12 valandų lenktynių serijoje „Hankook 12h series“. Paskutinėse šios prestižinės serijos varžybose užėmėme trečią vietą savo klasėje. „1006 km“ lenktynės yra nelengvos dėl savo specifinės trasos, reikalaujančios iš automobilio ypatingai didelio patikimumo. Taip pat, dėl skirtingo pajėgumo dalyvių gausos palyginti neilgoje distancijoje, kyla gana didelė incidentų grėsmė. Tad, pirminis mūsų tikslas – pasiekti finišą. Antras – važiuoti link jo stabiliai maksimaliu įmanomu mūsų automobiliui tempu. Tokia strategija padėjo mums nugalėti 2011 metais. Tikimės padės ir šiais, kada ir vėl negalime pasigirti turintys techniką, prilygstančią šių lenktynių greičiausiems.“