• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kiekvienas automanas turi savo mėgstamą gamintoją ar šalį, iš kurios yra kilę tam tikri gamintojai.
Kiekvienoje šalyje, kurioje egzistuoja automobilių kultūra, entuziastai būna pasidalinę į keletą stovyklų, kuriose puoselėjami amerikietiški, vokiški, itališki, prancūziški, britiški, švediški ir japoniški automobiliai. Šiandien pakalbinsime Marių, kuris dievina automobilius iš gimtosios Japonijos.
Nuobodžiausias klausimas pasaulyje – Kaip tavo gyvenime atsirado automobiliai?
Marius - Mano istorija nebus itin originali ar kažkuo išskirtinė. Automobiliai pradėjau domėtis būdamas dar labai mažas. Mano tėveliai vis sakydavo,  jog visas markes pažinojau dar iki kelionės į darželį. Su laiku atsirado tas nesuvaldomas noras domėtis, kurti, daryti ir justi malonumą vairuojant.

Kiekvienas automanas turi savo mėgstamą gamintoją ar šalį, iš kurios yra kilę tam tikri gamintojai.
Kiekvienoje šalyje, kurioje egzistuoja automobilių kultūra, entuziastai būna pasidalinę į keletą stovyklų, kuriose puoselėjami amerikietiški, vokiški, itališki, prancūziški, britiški, švediški ir japoniški automobiliai. Šiandien pakalbinsime Marių, kuris dievina automobilius iš gimtosios Japonijos.
Nuobodžiausias klausimas pasaulyje – Kaip tavo gyvenime atsirado automobiliai?
Marius - Mano istorija nebus itin originali ar kažkuo išskirtinė. Automobiliai pradėjau domėtis būdamas dar labai mažas. Mano tėveliai vis sakydavo,  jog visas markes pažinojau dar iki kelionės į darželį. Su laiku atsirado tas nesuvaldomas noras domėtis, kurti, daryti ir justi malonumą vairuojant.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Lexus SC (1)


Koks buvo tavo pirmasis automobilis?
Marius - Pirmasis mano automobilis buvo japoniškoji „Mazda“, o tiksliau - „Mazda 323“, gimusi 1988 metais ir turėjo 1,6 litro darbinio tūrio variklį. Šį automobilį man atidavė močiutė, kuomet man buvo vos 15 metų. Nuo būtent šio automobilio prasidėjo mano rimtesnė pažintis su šiais išradimais. Pirmą kartą su juo pasvilinau padangas, pirmą kartą su juo posūkį įveikiau naudodamas rankinį. Deja, ilgai jis pas mane neužsibuvo, nes kėbulas buvo supuvęs, o ir variklis iškeliavo į dausas po įvairių eksperimentinių žaidimų.
Ar tave visuomet žavėjo japoniški ratuočiai? Kaip tavo rankose atsidūrė „SC400“?
Marius - Pripažinsiu. Japoniški automobiliai man visuomet buvo numeris 1. Tiek patys automobiliai, tiek šios šalies automobilių kultūra man yra priimtiniausia.

REKLAMA

Lexus SC (2)


Kaip tavo rankose atsidūrė „SC400“?
Marius - Kadangi gyvename technologijų laikais, šį automobilį suradau ne bet kur kitus, o „Facebooke“. Žmogus parduodantis automobilį mane „užtagino“, aš su juo susisiekiau ir štai - dabar džiaugiuosi būdamas „SC400“ šeimininku.
Kuo tave labiausiai stebina šis modelis?
Marius - Labiausiai stebina tai, jog „SC400“ yra visiškai netradicinis kupė. Labiausiai stebina šios mašinos dydis ir proporcijos žiūrint iš šono. Man ji kaip magnetas - iki šiol negaliu ja atsigrožėti.

REKLAMA
REKLAMA

Lexus SC (3)


Galiniai varantieji ratai, V8 ir automatinė dėžė – ar nesinori vairuoti tokį automobilį su mechanine pavarų dėže? 
Marius - Mano galvoje visuomet sukasi mintys apie mechaninę pavarų dėžę. Nors į „SC400“ sumontuota 5 laipsnių automatinė dėžė ir veikia puikiai, tačiau akivaizdu, jog ji buvo sukurta ne sportiškam, bet komfortiškam važiavimui. Iš dalies automobilio inžinierius puikiai suprantu, nes su tokia mašina nesinori būti chuliganu. Kitaip negu „BMW“ modeliuose, kuriais džiaugsmą patiri tik pradėjus slysti šonu, „Lexus SC“ sugeba pradžiuginti tiesiog važiuojant iš taško A į tašką B.
„Lexus SC“ nėra tipinis japoniškas kupė. Kokiomis savybėmis jis stebina tavo draugus ar aplinkinius?
Marius - Aplinkinių reakcija visuomet būna teigiama, nes daugelis iki šiol nėra matę tokio automobilio arba jeigu yra matę, tai tik per „Youtube“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Lexus SC (5)


Kaip ir priklauso tikram automanui, tavo automobilis nėra standartinis. Papasakok plačiau apie pirmą atliktą modifikaciją ir kodėl nusprendei nepalikti „SC400“ visiškai standartinio?
Marius - Pirmoji modifikacija - reguliuojamo aukščio amortizatoriai. Jie jau buvo sumontuoti į automobilį, tačiau juos reikėjo išimti, perdarinėti ir restauruoti. Esu užsibrėžęs tikslą, jog šis „SC400“ bus žemas, arkas braukiantis V.I.P kupė.
Ar dabartinis modifikacijų sąrašas išliks toks pats ar ateityje galime tikėtis rimtesnių permainų?
Marius - Vienareikšmiškai galiu pasakyti, jog kitam sezonui ruošiuosi pristatyti keletą naujovių. Visų pirma - pakeisiu ratlankius, nes dabartiniai man akis bado. Jų vietą užims V.I.P stiliaus veidrodiniai ratai, keletą išskirtinių potėpių eksterjere, pakoreguosiu išmetamosios sistemos orkestrą. Nenoriu atskleisti visų kortų, bet tikiuosi, jog visi automanai turės kur paganyti akis.
Kodėl būtent V.I.P?
Marius - Pasinaudojęs V.I.P stiliumi sugebėsiu atskleisti tikrąjį automobilio grožį. Be to, šis stilius man patinka ir dėl to,  jog jame skiriama daugybę dėmesio smulkmenoms ir prabangai.

REKLAMA

Lazybones Media


Akivaizdu, jog automobilio paskirtis nėra – „Ir į darbą ir į sodą“. Ar savąjį kupė iš garažo ištraukti tik ypatingomis progomis? 
Marius - Netrukus prasidės žiema, tad laiko džiaugtis šiuo automobiliu lieka vis mažiau. Iš tiesų, su automobiliu važinėju pakankamai dažnai ir daug. „SC“ pamato ne tik miesto kamščių, bet ir ilgų greitkelio tiesiųjų. Kiek tik galimybės leidžia, visuomet sėdu už vairo, užvedu variklį ir iškeliauju pasivažinėti.
Ką patartum automanams, svajojantiems apie šį „Lexus“ kupė? 
Marius - Rekomenduočiau visiems pasverti savo galimybes ir suprasti, jog tai nėra driftui skirtas automobilis.
Keletas faktų apie automobilį :


  •  Pirmoji modelio karta buvo gaminama nuo 1991 metų balandžio iki 2000 metų vidurio

  • Toyota Soarer“ ir „Lexus SC“ yra vienas ir tas pats automobilis. „Toyota“ buvo skirta tik Japonijos rinkai

  • Automobilis buvo gaminamas su 3 litrų, 6 cilindrų arba 4 litrų, 8 cilindrų motorais

  • V8 motoras (iki 1996 metų) išvysto 250 arklio galių ir 353 Nm sukimo momentą.

  • Automobilio dizainą sukūrė Jungtinėse Valstijose įkurta „Toyota“ dizaino studija 1987 metais


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų