• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Po sutrumpinto maratoninio greičio ruožo, šiandien Dakaro dalyviai ir vėl grįžo į Saudo Arabijos smėlynus, bandydami atkovoti prarastas sekundes ar apginti pasiektus rezultatus. Žadėtosios sunkiausios kopos didelių netikėtumų lyderių rikiuotėje nepateikė, nes po atkaklios kovos etapą laimėjo legenda Stephanas Peterhanselis, tuo tarpu vienintelei Dakaro ralio legendai iš Lietuvos, greičio ruožas nesusiklostė taip, kaip tikėtasi.
Stabilius rezultatus demonstravusi „KREDA“ komanda vienuoliktame greičio ruože susidūrė su techniniais sunkumais. Tik išvažiavus į trasą paaiškėjo, kad Antano Juknevičiaus ir Dariaus Vaičiulio bolidui pasikartojo kaistančio variklio problema, vėliau iškilo ir daugiau nenumatytų rūpesčių, kurie ekipažui kopose kainavo daug brangaus laiko.

Po sutrumpinto maratoninio greičio ruožo, šiandien Dakaro dalyviai ir vėl grįžo į Saudo Arabijos smėlynus, bandydami atkovoti prarastas sekundes ar apginti pasiektus rezultatus. Žadėtosios sunkiausios kopos didelių netikėtumų lyderių rikiuotėje nepateikė, nes po atkaklios kovos etapą laimėjo legenda Stephanas Peterhanselis, tuo tarpu vienintelei Dakaro ralio legendai iš Lietuvos, greičio ruožas nesusiklostė taip, kaip tikėtasi.
Stabilius rezultatus demonstravusi „KREDA“ komanda vienuoliktame greičio ruože susidūrė su techniniais sunkumais. Tik išvažiavus į trasą paaiškėjo, kad Antano Juknevičiaus ir Dariaus Vaičiulio bolidui pasikartojo kaistančio variklio problema, vėliau iškilo ir daugiau nenumatytų rūpesčių, kurie ekipažui kopose kainavo daug brangaus laiko.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

<a href='https://www.tv3.lt/rubrika/naujienos/sportas/dakaras' target='_blank' class='phrase'>Dakaro ralis</a> 2020


„Turėjo būti smagi diena, - po finišo geros nuotaikos neprarado lenktynininkai, - iš tiesų tai ir buvo smagi. Startavus pastebėjau, kad sugedo greitoji vairo nuėmimo sistema, todėl niekaip negalėjau užfiksuoti vairo, ir visą kelią teko jį laikyti prispaudus. Po vieno didesnio šuolio jis tiesiog liko mano rankose.
Susidūrėme ir su grįžusiomis variklio kaitimo problemomis, reikėjo sustoti ir aušinti. Gerai, kad antroje pusėje nebekaito. Didžiausia problema, po pasėdimo ant kopos, atsitiko pačiame gale. Greitai išsikasėme, tačiau atgal nesulindo hidraulinė koja ir ilgai užtrukome, kol ją išmontavome.“ – po sudėtingo greičio ruožo pasakojo „KREDA“ komandos pilotai.
Prieš rytoj laukiantį paskutinį šių metų greičio ruožą Antano Juknevičiaus ir Dariaus Vaičiulio ekipažas rikiuojasi 21-oje pozicijoje.

VIDEO



REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų