Pažintį pradėkime nuo Manto, kuris su savo kabrioletu į gatves išrieda tik tada, kai nutirpsta sniegas.
Motyvacija
Mantas būdamas dar mažas buvo apsuptas automobilių. Kadangi jo tėtis visą gyvenimą dirbo vairuotoju, kiemas nuolatos būdavo pilnas automobilių. Tad natūralu, jog būdamas dar vaiku, Mantas turėjo kur reikštis ir save išlieti visai tai remontuodamas. Žinant rusiškos technikos patikimumą, veiklos niekada netrūko. „Taip turbūt ir atsirado meilė automobiliams. Jų teikiamai laisvei, saviraiškai“, - priduria Mantas.
Kitaip nuo savo bendraamžių, vos tik išsilaikęs teisęs, Mantas turėjo supratimą kas per daiktas yra automobilis. Laikui bėgant atsirado ir išrankumas automobiliams. Jeigu tai „Passat“, jis turi būti „VR6“, jeigu tai „Audi“ markės automobilis, jis turi būti su „Quattro“ arba „S-Line“ ženkliuku.
Panašiai atsitiko ir su „Golfu“. Mantas seniai svajojo apie pirmos kartos „Golf“ kabrioletą, tačiau niekados nepagalvojo, jog svajonės pildosi.
„Vieną dieną pamačiau raudonos, išblukusios spalvos, pirmos kartos „Golfą“ su supjaustytu stogu. Pamiršta ir niekam nereikalinga mašina, tiesiog kvietė prie jos prieiti“, - pasakoja Mantas.
Nors Mantas pradėjo klausinėti aplinkinių ir ieškoti automobilio savininko, tačiau jo surasti taip ir nepavyko. Važiuodamas pro šalį su draugais, Mantais vis pajuokaudavo, kad vieną dieną šis „Golfas“ riedės Laisvės alėją su nukeltu stogu ir Sadūnų polka.
Savininkas atsirado taip pat netikėtai kaip ir pats automobilis. „Pasirodo mano draugai jį pažinojo, o savininkas buvo kažkam kažką skolingas. Trumpai tariant - automobilis atsidūrė pas mane“, pridūrė Mantas.
Nors iš pirmo žvilgsnio automobilio kėbulas buvo prastos būklės, tačiau pakėlus kapotą - Mantas nudžiugo. Pasirodo Mantas įsigijo originalų pirmos kartos „GTI“ kabrioletą.
Teko perrinkti važiuoklė, perdažyti kėbulą, pakeisti stogą, variklį, keletą vidaus ir išorės detalių. Nors automobilis galėjo pasidžiaugti keliais ratlankių komplektais, tačiau Mantas šį kabrioletą nori išlaikyti originalios būklės.
Antrasis mūsų pašnekovas vardu Žygimantas, kuris taip pat džiaugiasi pirmos kartos „Golf“ kabrioleto privalumais. Tačiau kitaip negu Mantas, mėlynos spalvos „Golfas“ turi šiek tiek įdomesnių modifikacijų.
Motyvacija
Meilę automobiliams išaugino Žygimanto tėtis, kuris daugybę metų savo dienos praleido šių transporto priemonių apsuptyje. „Prieš tai domėjausi dviračiais, tačiau gavau kojos traumą, kuri privertė atsisakyti dviračių sporto“, - priduria Žygimantas.
Žygimantas automobiliais domėjosi net ir tada, kai galėdavo važinėti, ypač „Golfais“. „Negaliu paaiškinti kodėl, tačiau patobulinti ir stilingi Golfai mane visada žavėjo“, - pasakoja Žygimantas.
Būdamas maždaug penkiolikos metų, Žygimantas pradėjo svajoti apie pirmos arba antros kartos „Golfus“. Aplinkiniai, ypač tėtis, bandė mane atkalbėti nuo šitos idėjos, nes jiems tai reiškė pinigų išmetimą į balą, tačiau Žygimantas nenustojo svajoti.
Išsilaikęs teisęs, Žygimanto kieme atsirado ketvirtos kartos „Golf“. Tačiau žmogui, kris trokšta įdomaus ir išskirtinio automobilio, ketvirtukas nebuvo pats tobuliausias automobilis. „Pardaviau ketvirtuką ir pradėjau ieškotis pirmos kartos modelio“.
Žygimantas savo išsvajotojo „Golfo“ ieškojo labai ilgai. Teko apžiūrėti kelis variantus Lietuvoje, tačiau Žygimantas liko nesužavėtas. Vienintelė išeitis - ieškotis automobilio Vokietijoje. Nors buvo dairomasi hečbeko, tačiau už akių užkliuvo kabrioletai, kurie neturėjo tokių bėdų su rūdimis kaip hečbekai.
Žygimantas į Lietuvą sugrįžo su 1990 metais pagamintu kabrioletu, kuris iškart reikalavo dėmesio. Reikėjo suvirinti arkas, sulopyti keletą skylučių. Taip pat atėjo laikas kėbulo perdažymui. „Pirmus metus važinėjau su standartiniu automobiliu, tačiau kitais metais atsirado reguliuojamo aukščio amortizatoriai, „Zender Star“ ratai“, - pasakoja Žygimantas.
Kas laukia ateityje? Automobilis gaus dar daugiau „dropo“, o svajonėse - 16 vožtuvų variklis.