• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

 „Wolf School“ lenktynių mokykloje Mantas Matukaitis „Autoplius Fast Lap“ dalyvius mokė pinigų pritraukimo į automobilių sportą meno. Viena iš kertinių pamokų – lenktyninio automobilio dizaino svarba. Ir štai „Dynami:t Energy“ komandos lenktynininkas pristatė gyvą pavyzdį, kaip, rinkodaros prasme turi atrodyti sėkmingas sportinis bolidas.
Automobilių sportas - šou
Lietuvoje pinigų lenktynėms nėra todėl, kad lenktynininkai dažnai nesugeba jų surasti. Potencialiems rėmėjams jie siūlo tik pravežti lipdukus, geru atveju – parodyti gerus rezultatus. Tačiau šiandien to nepakanka. Potencialiems rėmėjams reikia dėmesio.
Mantas Matukaitis puikiai pažįsta abi puses, mat savaitgaliais lenktyniauja, o darbo dienomis vadovauja bendrovės „Volfas Engelman“ marketingo skyriui.
„Reikia visada prisiminti, kad automobilių sportas visų pirmiausia yra šou. Sportinis automobilis turi būti išskirtinis, patrauklus, pastebimas, o jo dizainas priderintas prie rėmėjo prekės ženklo stilistikos. Automobilis turi kurti įvaizdį. Ne tik lenktynininkui, bet ir rėmėjams. Taip bus sulaukiama gerokai daugiau tiek žiūrovų, tiek žiniasklaidos dėmesio, rėmėjai bus labiau pastebimi ir laimingesni“, - aiškino M. Matukaitis.

 „Wolf School“ lenktynių mokykloje Mantas Matukaitis „Autoplius Fast Lap“ dalyvius mokė pinigų pritraukimo į automobilių sportą meno. Viena iš kertinių pamokų – lenktyninio automobilio dizaino svarba. Ir štai „Dynami:t Energy“ komandos lenktynininkas pristatė gyvą pavyzdį, kaip, rinkodaros prasme turi atrodyti sėkmingas sportinis bolidas.
Automobilių sportas - šou
Lietuvoje pinigų lenktynėms nėra todėl, kad lenktynininkai dažnai nesugeba jų surasti. Potencialiems rėmėjams jie siūlo tik pravežti lipdukus, geru atveju – parodyti gerus rezultatus. Tačiau šiandien to nepakanka. Potencialiems rėmėjams reikia dėmesio.
Mantas Matukaitis puikiai pažįsta abi puses, mat savaitgaliais lenktyniauja, o darbo dienomis vadovauja bendrovės „Volfas Engelman“ marketingo skyriui.
„Reikia visada prisiminti, kad automobilių sportas visų pirmiausia yra šou. Sportinis automobilis turi būti išskirtinis, patrauklus, pastebimas, o jo dizainas priderintas prie rėmėjo prekės ženklo stilistikos. Automobilis turi kurti įvaizdį. Ne tik lenktynininkui, bet ir rėmėjams. Taip bus sulaukiama gerokai daugiau tiek žiūrovų, tiek žiniasklaidos dėmesio, rėmėjai bus labiau pastebimi ir laimingesni“, - aiškino M. Matukaitis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Dynamit (3)


Pavyzdinis „BMW E46“
Kaip pavyzdį jis pristatė naują dizainą gavusį savo lenktynių bolidą, „BMW E46“ automobilį. Šiuo automobiliu „Eneos 1006“ km lenktynėse dalyvaus „Dynami:t Energy“ ekipa, kurioje Mantui kompaniją talkins Aistė Antanaitytė-Matukaitė, Tadas Aganauskas ir Benediktas Sinkevičius. Komanda pirmą kartą važiuos nepakitusia sudėtimi, ta pačia, su kuria pernai A3000 klasėje užėmė pirmąją vietą. Tad lenktynininkai juokauja, jog vienas automobilio dizaino elementas nepasikeitė nuo pernai – lipdukai su pavardėmis ant šoninio lango.
„Dynami:t Energy“ komanda taip pat ruošia antrą beveik identišką automobilį, kuriuo Mantas Matukaitis važiuos „Autoplius Fast Lap“ varžybose ir „Wolf Race“ Lietuvos žiedinių lenktynių čempionate, bei „Trackday.lt“ varžybose.
Ryški ir agresyvi išvaizda – pernykščio, gražiausio „Eneos 1006 km“ lenktynių automobilio rinkimuose pripažinimą pelniusio dizaino evoliucija. Jis ne tik traukia akį, bet ir gyvai įkūnija kitas Manto pamokas automobilius ruošiantiems lenktynininkams.

REKLAMA

Dynamit (5)


Dizainas privalo „dirbti“ rėmėjams
„Komandos dizainas turi aiškiai susilieti su rėmėjų dizainu, jų logotipais. Jie negali kontrastuoti, tačiau turi būti iš tolo pastebimi ir atskiriami. Žmonės, žiūrėdami į lenktyninius automobilius neieško komandos partnerių. Jie juos turi pastebėti iš karto“, - kertinius dalykus kuriant automobilio dizainą išvardijo M. Matukaitis. Nepamiršo ir klaidų:
„Kai kurie lenktynininkai Lietuvoje persistengia automobilį aprengdami kamufliažiniais rūbais, kuriuose partnerių logotipai tiesiog paskęsta ir yra nepastebimi. O yra tokių, kurie visai nesivargina, ir lipdukus suklijuoja ten, kur tik randa vietos, be jokios idėjos. Jie taip pat pranyksta masėje“.
Nupiešė pats
Gali pasirodyti, kad automobilio dizaino kūrimas – brangiai kainuojantis rimtų profesionalų darbas. O juk joks lenktynininkas nenori piešiniams išleisti krūvos pinigų, kurią būtų galima panaudoti geresnėms padangoms, skysčiams ar saugumo įrangai.
Mantas tik nusijuokia ir išduoda paslaptį, kad idėjas, kaip apipavidalinti automobilį dėliojo pats paprasčiausiose „Paint“ ir „PowerPoint“ programose.
„Galvoje gimė idėja, norėjau kuo greičiau ją užfiksuoti, tad dirbau su tuo, ką tuo metu turėjau po ranka“, - iš savo pasirinktų darbo įrankių juokiasi Mantas. Tik vėliau susikristalizavęs rezultatas atgulė profesionalaus automobilių klijuotojo Ryčio Kūloko kompiuteryje, kur po patobulinimų „Speed-Styling“ dirbtuvėse plėvele padengė „Dynami:t Energy“ komandos automobilį.

VIDEO



REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų