„Esu savo karjeroje slydęs ir 215 km/val. greičiu, bet „Nemuno žiede“ per treniruotes į „Ąžuolo“ posūkį atvažiavau 185 km/val. greičiu. Sunkioji dalis prasideda, kai link „Šakių“ posūkio reikia sumažinti greitį. Apskritai mašina begėjasi greitai, tačiau dar prieš startą reikia mintimis susidėlioti, kur reikės stabdyti, kur paspausti, kokią trajektoriją pasirinkti ir panašiai. Viską atperka jausmas, kai „skersas“ kyli į aklą „Makuškės“ posūkį, - apie savo būsimą pasirodymą pasakoja jis.
Padangų pragaras
Kiekvieną bent lašelį suvalkiečio kraujo turintį benzingalvį greičiausiai dabar kankina vienas klausimas – ar užteks padangų. M. Kulvinskas šypsosi, kad viskas priklausys nuo dešinės pėdos malonės padangoms, nes būtent jos susiduria su didžiausiomis apkrovomis.
„Jau išbandėme, kad mūsų naudojamos „Zestino“ „semi-slick“ tipo padangos neatsilupa nuo karščio. Taigi dabar viskas priklauso nuo to, kaip stipriai spausiu akseleratorių. Galima jas ir pataupyti, bet norint maksimalaus rezultato – tai bus sudėtinga užduotis. Gerai spaudžiant jau už „Makuškės“ beveik neturėsiu padangų, o jų temperatūra bus perlipusi visas sveikas ribas“, - apie planus praslysti daugiau nei 3 kilometrus pasakoja sportininkas.
Rugpjūčio 27 dieną, šeštadienį, vienai dienai Kačerginės „Nemuno žiedo“ trasa virs „Autoreivo“ miestu. Čia vyks trasos rekordo paieškos „Time Attack“ varžybose, net keturi bendro starto „Wolf Race“ lenktynių azartiški važiavimai, ryškiausias sezono debiutas „Rally Fast“, o sutemus – diskoteka automobiliams, naktinės drifto varžybos „Naktinė šėrykla“.
Kaip visada, į renginį susirinks daugiau nei šimtas dalyvių, šimtai unikalių ir nuostabių automobilių, ryškiausios žiedinių lenktynių, o nuo šio etapo – ir ralio lenktynių žvaigždės.