Šiandien „Mano automobilis“ rubrikoje pristatysime Remigijaus darbinį arkliuką ir nuolatinį įvairiausių automanų susitikimų dalyvį - „Volkswagen Passat“ universalą, o tiksliau - 1994 metų gamybos „Volkswagen Passat B3“.
Į Remigijaus rankas šis automobilis pateko pačius neįprasčiausiu būdu - vokišką universalą vaikinas gavo dovanų. Nors talpūs universalai su „Volkswagen Passat“ užrašu niekada nebuvo Remigijaus svajonė, tačiau pradėjus žvalgyti į automanų vairuojamus automobilius Vakarų Europoje, vaikinas pradėjo ieškoti įvairiausių būdų kaip standartinį darbinį arklį paversti stilingesniu, įdomesniu automobiliu su kuriuo būtų galima važinėti kiekvieną mielą dieną.
Pirmoji modifikacija - reguliuojamo aukščio amortizatoriai, kurie buvo įsigyti kaimynėje Lenkijoje. Savomis rankomis amortizatorius pakeitęs Remigijus, atlikęs puikų darbą vėliau keletą minučių žiūrėjo kaip drastiškai pasikeitė bendras automobilio vaizdas. Be to, naujieji amortizatoriai ne tik leido „Passat“ kėbulą arčiau priglausti prie žemės, bet ir pagerino automobilio elgesį posūkiuose - jis tapo stabilesnis.
Sumontavus reguliuojamo aukščio amortizatorius, atėjo metas įsigyti ir stilingus ratlankius, kurie galutinai leistų Remigijaus vairuojamą „Passat“ atskirti nuo kitų to paties modelio vairuotojų.
Vaikino akiratyje buvo ne vienas ratlankių komplektas, tačiau 4 iš 5 patikusių aksesuarų tuomet buvo per brangūs. Apsišarvavęs kantrybe, vaikinas toliau ieškojo potencialių kandidatų, kurie galėtų vokiškam universalui iš pilkos pelytės tapti pokylio gražuole.
Vieną dieną Remigijaus akį patraukė skelbimas, kuriame buvo parduodami S klasės (W140) sedanui priklausę ratlankiai už pakankamai juokingą sumą. Vaikinas nieko nelaukė, nuvažiavo, apžiūrėjo ir tą pačią dieną namo sugrįžo su keturiais mersedesiškais ratlankiais.
Ratlankiai nupoliruoti, adapteriai pagaminti ir staiga dovanų gautas „Volkswagen Passat“ atrodo ne prasčiau negu kai kurie sužemintų automobilių parodos dalyviai. Bet ar Remigijus sustojo? Žinoma, kad ne.
Tuomet vaikino garaže atsirado odinis „Recaro“ salonas, „Hella Double Round“ žibintai, „USDM“ priekinis buferis, „Treser“ tamsinti galiniai žibintai, „USDM Deep Dish“ vairas, „Votex“ medžio apdaila ir tiesus išmetimas su dvigubu antgaliu.
Šiuo metu po šio stilingo universalo kapotu slepiasi 1,6 litro dyzelinis variklis, tačiau artimiausioje ateityje jį pakeis modernesnis ir galingesnis 1,9 litro darbinio tūrio dyzelinis motoras.
Lauksime Jūsų laiškų - tiesiog užpildykite žemiau esančią formą arba susisiekite el.paštu :
[email protected]