• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Rubrika - „Mano automobilis“ yra skirta tiems automanams, kurių automobiliai netelpa į „
Jūsų projektai“ rubrikos rėmus, kurioje aprašome jau užbaigtus, daugybės nervų, laiko ir meilės pareikalavusius automobilius.

„Mano automobilis“ rubrikoje norime pasidalinti jūsų automobiliais su kuriais važinėjate kiekvieną mielą dieną. Tai neturi būti įspūdingas, daugybę apdovanojimų pelnęs automobilis. Tai gali būti puikiai išlaikytas „Passat“, tai gali būti tik ką iš gamyklos išriedėjusi „Opel Corsa“ - markė ir modelis nėra svarbu.
Į šios rubrikos rėmus taip pat telpa jūsų naujų projektų aprašymai. Jeigu neseniai pradėjote restauruoti įdomų automobilį ar senutėlį antros kartos „Golf“ ruošti slalomo varžyboms - nieko nelaukite ir pasidalinkite su mumis.

Rubrika - „Mano automobilis“ yra skirta tiems automanams, kurių automobiliai netelpa į „
Jūsų projektai“ rubrikos rėmus, kurioje aprašome jau užbaigtus, daugybės nervų, laiko ir meilės pareikalavusius automobilius.

„Mano automobilis“ rubrikoje norime pasidalinti jūsų automobiliais su kuriais važinėjate kiekvieną mielą dieną. Tai neturi būti įspūdingas, daugybę apdovanojimų pelnęs automobilis. Tai gali būti puikiai išlaikytas „Passat“, tai gali būti tik ką iš gamyklos išriedėjusi „Opel Corsa“ - markė ir modelis nėra svarbu.
Į šios rubrikos rėmus taip pat telpa jūsų naujų projektų aprašymai. Jeigu neseniai pradėjote restauruoti įdomų automobilį ar senutėlį antros kartos „Golf“ ruošti slalomo varžyboms - nieko nelaukite ir pasidalinkite su mumis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Mano automobilis (3)


Šiandien „Mano automobilis“ rubrikoje pristatysime Remigijaus darbinį arkliuką ir nuolatinį įvairiausių automanų susitikimų dalyvį - „Volkswagen Passat“ universalą, o tiksliau - 1994 metų gamybos „Volkswagen Passat B3“.
Į Remigijaus rankas šis automobilis pateko pačius neįprasčiausiu būdu - vokišką universalą vaikinas gavo dovanų. Nors talpūs universalai su „Volkswagen Passat“ užrašu niekada nebuvo Remigijaus svajonė, tačiau pradėjus žvalgyti į automanų vairuojamus automobilius Vakarų Europoje, vaikinas pradėjo ieškoti įvairiausių būdų kaip standartinį darbinį arklį paversti stilingesniu, įdomesniu automobiliu su kuriuo būtų galima važinėti kiekvieną mielą dieną.

REKLAMA

Mano automobilis (6)


Pirmoji modifikacija - reguliuojamo aukščio amortizatoriai, kurie buvo įsigyti kaimynėje Lenkijoje. Savomis rankomis amortizatorius pakeitęs Remigijus, atlikęs puikų darbą vėliau keletą minučių žiūrėjo kaip drastiškai pasikeitė bendras automobilio vaizdas. Be to, naujieji amortizatoriai ne tik leido „Passat“ kėbulą arčiau priglausti prie žemės, bet ir pagerino automobilio elgesį posūkiuose - jis tapo stabilesnis.
Sumontavus reguliuojamo aukščio amortizatorius, atėjo metas įsigyti ir stilingus ratlankius, kurie galutinai leistų Remigijaus vairuojamą „Passat“ atskirti nuo kitų to paties modelio vairuotojų.

REKLAMA
REKLAMA

Mano automobilis (7)


Vaikino akiratyje buvo ne vienas ratlankių komplektas, tačiau 4 iš 5 patikusių aksesuarų tuomet buvo per brangūs. Apsišarvavęs kantrybe, vaikinas toliau ieškojo potencialių kandidatų, kurie galėtų vokiškam universalui iš pilkos pelytės tapti pokylio gražuole.
Vieną dieną Remigijaus akį patraukė skelbimas, kuriame buvo parduodami S klasės (W140) sedanui priklausę ratlankiai už pakankamai juokingą sumą. Vaikinas nieko nelaukė, nuvažiavo, apžiūrėjo ir tą pačią dieną namo sugrįžo su keturiais mersedesiškais ratlankiais.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Mano automobilis (8)


Ratlankiai nupoliruoti, adapteriai pagaminti ir staiga dovanų gautas „Volkswagen Passat“ atrodo ne prasčiau negu kai kurie sužemintų automobilių parodos dalyviai. Bet ar Remigijus sustojo? Žinoma, kad ne.

Mano automobilis (4)


Tuomet vaikino garaže atsirado odinis „Recaro“ salonas, „Hella Double Round“ žibintai, „USDM“ priekinis buferis, „Treser“ tamsinti galiniai žibintai, „USDM Deep Dish“ vairas, „Votex“ medžio apdaila ir tiesus išmetimas su dvigubu antgaliu.
Šiuo metu po šio stilingo universalo kapotu slepiasi 1,6 litro dyzelinis variklis, tačiau artimiausioje ateityje jį pakeis modernesnis ir galingesnis 1,9 litro darbinio tūrio dyzelinis motoras.

Mano automobilis (5)


Lauksime Jūsų laiškų - tiesiog užpildykite žemiau esančią formą arba susisiekite el.paštu :
[email protected]

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų