Panaši įvykių seka įvyko, kai „Audi“ su didėliausiu pasididžiavimu pademonstravo „Audi RS Q8“. Raumeningai atrodantį SUV su 8 cilindrų varikliu, galinčiu išvystyti 600 arklio galių ir iki 100 km/val. spurtuoti per 3,8 sekundės, tad jeigu esate pakankamai racionalus individas, išvydę šiuos parametrus pasakytumėte: „Oho. Tai bent!“.
Vis dėlto, „Manhart“ dirbtuvėse, dieną ir naktį, plušantys automanai patenka į visiškai kitą kategoriją. Jiems standartinis „Audi RS Q8“ pasirodė kaip automobilis, kuris turi pakankamai daug neišnaudoto potencialo.
Pavyzdžiui, „Audi“ automobilius tobulinantys „ABT“ specialistai sunkiausiam „RS“ šeimos nariui siūlo variklio galią padidinti iki 700 arklio galių ir 880 Nm, bet šie skaičiai labai greitai nublanksta prieš „Manhart“ pasiekimus.
Sumontavę didesnius turbokompresorius, atlikę transmisijos ir variklio patobulinimus, „Mahart“ siūlo įsigyti „Audi RS Q8“, kurio variklis išvysto 900 arklio galių ir 1080 Nm sukimo momentą.
Prie įspūdingų parametrų puikiai dera ir akivaizdžiai pasikeitusi automobilio išvaizda. „Manhart“ uždėjo specialiai šiam modeliui skirtą variklio dangtį, priekinį spoilerį, difuzorių, galinį spoilerį ir slenksčius, kurie, žinoma, buvo pagaminti iš anglies pluošto.
Ir jeigu dar to negana – „Manhart“ automobilio pakabą sužemino 30 milimetrų ir sumontavo naują išmetimo sistemą, kuri neatitinka griežtų TUV reikalavimų, tad užsimanius įsigyti šią mašinėlę teks pasirinkti vieną iš dviejų opcijų: atsisakyti išmetimo sistemos arba negyventi Vokietijoje.
„Manhart“ ruošiasi pagaminti tik 10 šių piktai nusiteikusių grizlių.