Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Stilingas „
Audi Q8“ visureigis net ir bandymas atitikti griežtus „Audi Sport“ padalinio reikalavimus, iš pradžių turi praeiti plačią svarbiausių komponentų tobulinimo programą.
Siekiant „Audi Q8“ automobiliui suteikti ženklų dinamikos pliūpsnį, į pagalbą turėjo pasitelkti 4,0 litrų darbinio tūrio, 8 cilindrų benzininį variklį, gebantį išvystyti 600 arklio galių ir 800 Nm sukimo momentą. Suporavus šį motorą su efektyviau veikiančia keturių varančiųjų ratų pavara, „
Audi RS Q8“ iki 100 km/val. gali spurtuoti vos per 3,8 sekundės.
Vis dėlto, tokie automobiliai kaip „Audi RS Q8“, anksčiau ar vėliau, patenka į automanų rankas, kuriems standartinės konfigūracijos automobiliai tiesiog nėra priimtini.
„
Manhart“ norėdama ištiesti pagalbos ranką „Audi RS Q8“ automobilio savininkams, variklio skyriuje sumontavo didesnio našumo turbokompresorius bei didesnį tarpinį suslėgto oro aušintuvą, kuris padeda turbinoms susitvarkyti su padidėjusiu krūviu.
Papildomą pastiprinimą taip pat suteiks nauja išmetimo sistema, kurios burbimo lygis priklausys nuo pasirinkto važiavimo režimo. Atsižvelgiant į itin griežtas taisykles Vokietijoje, tuo nereikėtų stebėtis. Vis dėlto, klientams iš kitų šalių „Manhart“ siūlo įsigyti išmetimo sistemą, kuris variklio čakras atveria dar plačiau.
Galiausiai, techninių komponentų modifikacijos dabar leidžia varikliui generuoti 818 arklio galių ir 1050 Nm sukimo momentą!
Dėmesio sulaukė ir kitos sritys
„Manhart“ puikiai supranta, jog didesnės galios variklis gali padėti suteikti įspūdingą dinamikos šuolį, tačiau ką su tuo daryti, jeigu pakaba su padidėjusiu krūviu pradeda tirpti kaip ledai saulės spinduliuose?
Automobilį tobulinę meistrai atliko keletą programinės įrangos pakeitimų, valdančių pneumatinės pakabos darbą. Dabar, priklausomai nuo pasirinkto važiavimo režimo, automobilio kėbulas gali nusileisti gerokai žemiau negu standartiniame modelyje. Juk arčiau žemės prigludęs automobilis sugeba išlikti stabilesnis ir manevringesnis, o tai ypač aktualu vingiuotuose keliuose.
Stilingas „
Audi Q8“ visureigis net ir bandymas atitikti griežtus „Audi Sport“ padalinio reikalavimus, iš pradžių turi praeiti plačią svarbiausių komponentų tobulinimo programą.
Siekiant „Audi Q8“ automobiliui suteikti ženklų dinamikos pliūpsnį, į pagalbą turėjo pasitelkti 4,0 litrų darbinio tūrio, 8 cilindrų benzininį variklį, gebantį išvystyti 600 arklio galių ir 800 Nm sukimo momentą. Suporavus šį motorą su efektyviau veikiančia keturių varančiųjų ratų pavara, „
Audi RS Q8“ iki 100 km/val. gali spurtuoti vos per 3,8 sekundės.
Vis dėlto, tokie automobiliai kaip „Audi RS Q8“, anksčiau ar vėliau, patenka į automanų rankas, kuriems standartinės konfigūracijos automobiliai tiesiog nėra priimtini.
„
Manhart“ norėdama ištiesti pagalbos ranką „Audi RS Q8“ automobilio savininkams, variklio skyriuje sumontavo didesnio našumo turbokompresorius bei didesnį tarpinį suslėgto oro aušintuvą, kuris padeda turbinoms susitvarkyti su padidėjusiu krūviu.
Papildomą pastiprinimą taip pat suteiks nauja išmetimo sistema, kurios burbimo lygis priklausys nuo pasirinkto važiavimo režimo. Atsižvelgiant į itin griežtas taisykles Vokietijoje, tuo nereikėtų stebėtis. Vis dėlto, klientams iš kitų šalių „Manhart“ siūlo įsigyti išmetimo sistemą, kuris variklio čakras atveria dar plačiau.
Galiausiai, techninių komponentų modifikacijos dabar leidžia varikliui generuoti 818 arklio galių ir 1050 Nm sukimo momentą!
Dėmesio sulaukė ir kitos sritys
„Manhart“ puikiai supranta, jog didesnės galios variklis gali padėti suteikti įspūdingą dinamikos šuolį, tačiau ką su tuo daryti, jeigu pakaba su padidėjusiu krūviu pradeda tirpti kaip ledai saulės spinduliuose?
Automobilį tobulinę meistrai atliko keletą programinės įrangos pakeitimų, valdančių pneumatinės pakabos darbą. Dabar, priklausomai nuo pasirinkto važiavimo režimo, automobilio kėbulas gali nusileisti gerokai žemiau negu standartiniame modelyje. Juk arčiau žemės prigludęs automobilis sugeba išlikti stabilesnis ir manevringesnis, o tai ypač aktualu vingiuotuose keliuose.