Greičiausio „Dodge“ savininkas norėdamas įsitikinti gamintojo deklaruojamiems duomenims, išvažiavo į greičio apribojimų neturintį greitkelį ir paspaudė akceleratoriaus pedalą iki dugno.
Nors šis netradicinis eksperimentas buvo atliekamas sekmadienį - dieną, kai automobilių skaičius greitkelyje turėtų būti minimalus, „Dodge“ savininkas neturėjo labai erdvės pademonstruoti „Challenger SRT Hellcat“ galimybes.
Visgi, jam pavyko pasiekti 304 km/val. greitį, tačiau „Dodge“ savininkas teigia, jog amerikietiškas kupė labai lengvai galėtų pasiekti 320 km/val. greitį.
Vokietija yra viena iš tų vietų, kurioje galima išbandyti savo vairuojamo automobilio galimybes. Nors mokytis automobilio valdymo subtilybių reikėtų lenktynių trasoje, tačiau nemažą patirties bagažą sukaupę vairuotojai mėgsta savo naujutėlius automobilius iš pradžių išbandyti Vokietijos autobanuose.
Ne vieną kartą įsitikinome „Dodge Challenger SRT Hellcat“ galimybėmis. Juk tai greičiausias „Dodge“ markės automobilis, galintis pasiekti 300 ar 310 km/val. greitį.
Vokietija yra viena iš tų vietų, kurioje galima išbandyti savo vairuojamo automobilio galimybes. Nors mokytis automobilio valdymo subtilybių reikėtų lenktynių trasoje, tačiau nemažą patirties bagažą sukaupę vairuotojai mėgsta savo naujutėlius automobilius iš pradžių išbandyti Vokietijos autobanuose.
Ne vieną kartą įsitikinome „Dodge Challenger SRT Hellcat“ galimybėmis. Juk tai greičiausias „Dodge“ markės automobilis, galintis pasiekti 300 ar 310 km/val. greitį.