Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Markas Webberis baiminasi, kad Kinijos GP lenktynes gali būti priverstas pradėti iš rikiuotės uodegos po to, kai antrojoje kvalifikacijos dalyje sustreikavo jo bolido kuro siurblys.
Australas kvalifikacijoje liko tik keturioliktas, nes jau po pirmojo greitojo rato pasibaigus kurui nesugebėjo grįžti į boksus ir sustojo trasos pakraštyje.
M.Webberis pripažino, kad yra tikimybė, jog bolide neliko pakankamai kuro būtiniems tyrimams atlikti. Dėl analogiškos priežasties pernai Abu Dabyje į rikiuotės uodegą buvo nusiųstas kitas „Red Bull“ pilotas Sebastianas Vettelis.
„Krito kuro slėgis, taigi negalėjau grįžti ir sustabdžiau bolidą. Kvalifikacija baigėsi dar net neprasidėjusi“, - teigė M.Webberis.
„Pamatysime, kokios yra taisyklės. Esu tikras, kad ši situacija bus tiriama. Galiu nukentėti ir antrą kartą.“
Techninis reglamentas numato, kad lenktynininkai bolide visada privalo turėti litrą kuro mėginiui paimti. Po kiekvienos sesijos, jei lenktynininkas negrįžta į boksus savo eiga, bolide privalo likti litras kuro mėginiui ir papildomas kiekis kuro, reikalingas sugrįžti į boksus. Šį kiekį nustato FIA.
Nors M.Webberis lenktynėms turės papildomą padangų komplektą, kurį sutaupė nedalyvaudamas trečioje kvalifikacijos dalyje, jis abejoja, ar tai suteiks didelės naudos.
„Manau, kad visi esame panašioje sicuacijoje su padangomis. Minkštesnės padangos visiškai netinka šiai trasai. Esu nusivylęs. Pirmoji dalis praėjo gerai ir mano bolidas buvo greitas visą savaitgalį“, - pridūrė M.Webberis.
Markas Webberis baiminasi, kad Kinijos GP lenktynes gali būti priverstas pradėti iš rikiuotės uodegos po to, kai antrojoje kvalifikacijos dalyje sustreikavo jo bolido kuro siurblys.
Australas kvalifikacijoje liko tik keturioliktas, nes jau po pirmojo greitojo rato pasibaigus kurui nesugebėjo grįžti į boksus ir sustojo trasos pakraštyje.
M.Webberis pripažino, kad yra tikimybė, jog bolide neliko pakankamai kuro būtiniems tyrimams atlikti. Dėl analogiškos priežasties pernai Abu Dabyje į rikiuotės uodegą buvo nusiųstas kitas „Red Bull“ pilotas Sebastianas Vettelis.
„Krito kuro slėgis, taigi negalėjau grįžti ir sustabdžiau bolidą. Kvalifikacija baigėsi dar net neprasidėjusi“, - teigė M.Webberis.
„Pamatysime, kokios yra taisyklės. Esu tikras, kad ši situacija bus tiriama. Galiu nukentėti ir antrą kartą.“
Techninis reglamentas numato, kad lenktynininkai bolide visada privalo turėti litrą kuro mėginiui paimti. Po kiekvienos sesijos, jei lenktynininkas negrįžta į boksus savo eiga, bolide privalo likti litras kuro mėginiui ir papildomas kiekis kuro, reikalingas sugrįžti į boksus. Šį kiekį nustato FIA.
Nors M.Webberis lenktynėms turės papildomą padangų komplektą, kurį sutaupė nedalyvaudamas trečioje kvalifikacijos dalyje, jis abejoja, ar tai suteiks didelės naudos.
„Manau, kad visi esame panašioje sicuacijoje su padangomis. Minkštesnės padangos visiškai netinka šiai trasai. Esu nusivylęs. Pirmoji dalis praėjo gerai ir mano bolidas buvo greitas visą savaitgalį“, - pridūrė M.Webberis.