Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„Lotus“ kompanijos įkūrėjas, Colinas Chapmanas, greičiausiai savo kape ką tik apsivertė. Prieš kelis dešimtmečius įkurta kompanija daugelį metų specializavosi sportiškų, greitų, lengvų, į vairavimo malonumą orientuotus automobilius. Tačiau šiuolaikinės tendencijos rodo, kad net ir giliausias tradicijas turintis sportiškų automobilių gamintojas turi išlipti iš savo komforto zonos.
Neseniai „Lotus“ kompanijos vadovu tapęs Jeanas-Marcas Galesas pranešė, jog naujas „Lotus“ markės modelis bus ne „Esprit“ įpėdinis ar naujos kartos „Elise“, o padidinto pravažumo automobilis.
Nors tokio tipo automobilis pasirodys dar negreitai, tačiau Jeano-Marco Gales'o teigimu, toks modelis padėtų „Lotus“ kompanijai sutvirtėti finansiškai. To sportiškų automobilių gamintojui dabar ir reikia.
„Tai bus netradicinis krosoveris. Jis bus lengvas, labai greitas lenktynių trasoje ir pasižymės nuostabiu valdymu. Galima sakyti, jog tai bus krosoverio ir ketverių durų sportinio automobilio mišinys“, - priduria „Lotus“ vadovas.
Ar už tokį sprendimą visi pasaulio automanai turėtų pradėti nekęsti „Lotus“ vadovo? Jeigu toks sprendimas leis sukurti daugiau „Elise“, „Evora“ ar „Exige“ tipo automobilių, kodėl gi ne?
„Lotus“ kompanijos įkūrėjas, Colinas Chapmanas, greičiausiai savo kape ką tik apsivertė. Prieš kelis dešimtmečius įkurta kompanija daugelį metų specializavosi sportiškų, greitų, lengvų, į vairavimo malonumą orientuotus automobilius. Tačiau šiuolaikinės tendencijos rodo, kad net ir giliausias tradicijas turintis sportiškų automobilių gamintojas turi išlipti iš savo komforto zonos.
Neseniai „Lotus“ kompanijos vadovu tapęs Jeanas-Marcas Galesas pranešė, jog naujas „Lotus“ markės modelis bus ne „Esprit“ įpėdinis ar naujos kartos „Elise“, o padidinto pravažumo automobilis.
Nors tokio tipo automobilis pasirodys dar negreitai, tačiau Jeano-Marco Gales'o teigimu, toks modelis padėtų „Lotus“ kompanijai sutvirtėti finansiškai. To sportiškų automobilių gamintojui dabar ir reikia.
„Tai bus netradicinis krosoveris. Jis bus lengvas, labai greitas lenktynių trasoje ir pasižymės nuostabiu valdymu. Galima sakyti, jog tai bus krosoverio ir ketverių durų sportinio automobilio mišinys“, - priduria „Lotus“ vadovas.
Ar už tokį sprendimą visi pasaulio automanai turėtų pradėti nekęsti „Lotus“ vadovo? Jeigu toks sprendimas leis sukurti daugiau „Elise“, „Evora“ ar „Exige“ tipo automobilių, kodėl gi ne?