Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„Lotus“ mano, kad vidutinio kietumo mišinio padangų perpratimas taps esminiu faktoriumi, padėsiančiu Kimi Raikkonenui kvalifikacijoje kovoti dėl geresnių starto pozicijų ir kovai dėl čempiono titulo reikalingų pergalių.
Suomis nuo čempionato lyderio po keturių sezono etapų atsilieka tik dešimčia taškų, tačiau po pergalės Australijoje jis dėl pergalių nekovojo, nes lenktynes pradėdavo iš gana žemų startinių pozicijų.
Vienintelės lenktynės, kuriose K.Raikkonenas startavo iš pirmosios eilės buvo Kinijos Grand Prix, tačiau jo šansai iškovoti pergalę sumažėjo dėl prasto starto.
„Lotus“ komandos vadovas Ericas Boullieris mano, kad komandos situacija su padangomis yra kitokia nei praėjusiais metais, nes šiemet problemos kvalifikacijoje yra susijusios su konkrečiu padangų mišiniu.
„Tai daugiau balanso problema, kai pradedame naudoti vidutinio kietumo padangas. Kinijoje ši problema nepadėjo mūsų pilotams pasiekti geresnių rezultatų“, - teigė E.Boullieris.
„Taigi galbūt turėtume skirti daugiau dėmesio vidutinio kietumo padangoms. Būtų neblogai jas peprasti tiek esant šaltam, tiek karštam orui.“
Vidutinio kietumo padangos buvo naudojamos tiek Malaizijos, tiek Bahreino GP kvalifikacijose. Australijos ir Kinijos GP kvalifikacijose greitajam ratui buvo naudojamos minkštosios padangos.
E.Boullieris mano, kad apskritai „Lotus“ padarė pažangą kvalifikacijos srityje, lyginant su praėjusiais metais, ir tai suteikia optimizmo, kad problemos su vidutinio kietumo padangomis taip pat bus išspręstos.
„Žinome, kad galime tai padaryti. Sudėtingiausia yra tai padaryti nuolatos.“
„Akivaizdu, kad esame stipresni nei pernai. Patobulėjome nuo 2013-ųjų, be to, išlaikėme lenktynininkų stabilumą.“ Taigi akivaizdu, kad galime būti stipresni.“
„Lotus“ mano, kad vidutinio kietumo mišinio padangų perpratimas taps esminiu faktoriumi, padėsiančiu Kimi Raikkonenui kvalifikacijoje kovoti dėl geresnių starto pozicijų ir kovai dėl čempiono titulo reikalingų pergalių.
Suomis nuo čempionato lyderio po keturių sezono etapų atsilieka tik dešimčia taškų, tačiau po pergalės Australijoje jis dėl pergalių nekovojo, nes lenktynes pradėdavo iš gana žemų startinių pozicijų.
Vienintelės lenktynės, kuriose K.Raikkonenas startavo iš pirmosios eilės buvo Kinijos Grand Prix, tačiau jo šansai iškovoti pergalę sumažėjo dėl prasto starto.
„Lotus“ komandos vadovas Ericas Boullieris mano, kad komandos situacija su padangomis yra kitokia nei praėjusiais metais, nes šiemet problemos kvalifikacijoje yra susijusios su konkrečiu padangų mišiniu.
„Tai daugiau balanso problema, kai pradedame naudoti vidutinio kietumo padangas. Kinijoje ši problema nepadėjo mūsų pilotams pasiekti geresnių rezultatų“, - teigė E.Boullieris.
„Taigi galbūt turėtume skirti daugiau dėmesio vidutinio kietumo padangoms. Būtų neblogai jas peprasti tiek esant šaltam, tiek karštam orui.“
Vidutinio kietumo padangos buvo naudojamos tiek Malaizijos, tiek Bahreino GP kvalifikacijose. Australijos ir Kinijos GP kvalifikacijose greitajam ratui buvo naudojamos minkštosios padangos.
E.Boullieris mano, kad apskritai „Lotus“ padarė pažangą kvalifikacijos srityje, lyginant su praėjusiais metais, ir tai suteikia optimizmo, kad problemos su vidutinio kietumo padangomis taip pat bus išspręstos.
„Žinome, kad galime tai padaryti. Sudėtingiausia yra tai padaryti nuolatos.“
„Akivaizdu, kad esame stipresni nei pernai. Patobulėjome nuo 2013-ųjų, be to, išlaikėme lenktynininkų stabilumą.“ Taigi akivaizdu, kad galime būti stipresni.“