Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Kad ir kaip nuostabiai „Lotus“ automobiliai elgtųsi lenktynių trasoje, tačiau „Lotus“ sukurti automobiliai niekada nebuvo asocijuojami su kokybe. Savo garaže turinti „Lotus Elise“ ar „Exige“, priekaištauti dėl interjere panaudotų medžiagų būtų kvaila, tačiau jeigu išleidžiate 60 ar 70 tūkst. eurų ant komfortiško 2+2 tipo automobilio kaip „Lotus Evora“, jis turi būti nepriekaištingas.
„Lotus“ kompanijos vadovas šį savaitgalį pasirašė bendradarbiavimo sutartį su „Goldstar Heavy Industrial“ koncernu, kuris padės pradėti „Lotus“ automobilių surinkimą tolimoje Kinijoje.
„Kinija šiuo metu yra didžiausia naujų automobilių rinka, kuriai didžiulį dėmesį skiria visi automobilių gamintojai. Pasirašę bendradarbiavimo sutartį, Kinijos gyventojams galėsime naujus automobilius pristatyti tris kartus greičiau negu dabar“, - priduria „Lotus“ vadovas Jean-Marc Gales'as.
Naujasis „Lotus“ partneris ne tik padės praplėsti sportiškų automobilių gamintojo atstovų tinklą, bet ir prisidės prie naujų automobilių kūrimo. Tai nebus sportiški modeliai kaip „Evora“, „Elise“ ar „Exige“. Kinai britams padės dirbti prie masinei gamybai skirtų modelių. Pavyzdžiui, „Lotus“ ženkliuku papuoštu sedanu ar padidinto pravažumo automobiliu.
Ar Kinijoje pagaminti ir sukurti „Lotus“ automobiliai pasieks Europą? Greičiausiai ne, nes Kinijos rinkai skirti automobiliai dažniausiai neatitinka aukštų Europos Sąjungos standartų.
Kad ir kaip nuostabiai „Lotus“ automobiliai elgtųsi lenktynių trasoje, tačiau „Lotus“ sukurti automobiliai niekada nebuvo asocijuojami su kokybe. Savo garaže turinti „Lotus Elise“ ar „Exige“, priekaištauti dėl interjere panaudotų medžiagų būtų kvaila, tačiau jeigu išleidžiate 60 ar 70 tūkst. eurų ant komfortiško 2+2 tipo automobilio kaip „Lotus Evora“, jis turi būti nepriekaištingas.
„Lotus“ kompanijos vadovas šį savaitgalį pasirašė bendradarbiavimo sutartį su „Goldstar Heavy Industrial“ koncernu, kuris padės pradėti „Lotus“ automobilių surinkimą tolimoje Kinijoje.
„Kinija šiuo metu yra didžiausia naujų automobilių rinka, kuriai didžiulį dėmesį skiria visi automobilių gamintojai. Pasirašę bendradarbiavimo sutartį, Kinijos gyventojams galėsime naujus automobilius pristatyti tris kartus greičiau negu dabar“, - priduria „Lotus“ vadovas Jean-Marc Gales'as.
Naujasis „Lotus“ partneris ne tik padės praplėsti sportiškų automobilių gamintojo atstovų tinklą, bet ir prisidės prie naujų automobilių kūrimo. Tai nebus sportiški modeliai kaip „Evora“, „Elise“ ar „Exige“. Kinai britams padės dirbti prie masinei gamybai skirtų modelių. Pavyzdžiui, „Lotus“ ženkliuku papuoštu sedanu ar padidinto pravažumo automobiliu.
Ar Kinijoje pagaminti ir sukurti „Lotus“ automobiliai pasieks Europą? Greičiausiai ne, nes Kinijos rinkai skirti automobiliai dažniausiai neatitinka aukštų Europos Sąjungos standartų.