Maždaug 2 mln. eurų siekianti automobilio kaina leis „Lotus“ įsiveržti į eksliuzyvinių, išskirtinių ir itin greitų ratuočių klubą. Tai taip bus pirmas kartas, kai „Lotus“ peržengs septynių ženklų ribą.
„Autocar“ redakcijos teigimu, naujasis „Lotus“ kūrinys bandys sudaryti konkurenciją „Porsche 918“, „McLaren P1“, „La'Ferrari“ ir žinoma – „Bugatti Chiron“.
„Lotus“ inžinieriai atsižvelgdami į sparčiai besikeičiančią aplinką, superautomobilio jėgaine pasirinko ne tradicinį vidaus degimo variklį, o elektros energija, kuri, teoriškai, turėtų užtikrinti gerokai didesnį efektyvumą ir akceleracija bet kokiomis sąlygomis.
Šiuo metu „Lotus“ inžinieriai turi ne tik iki galo ištobulinti būsimo modelio koncepciją, į automobilį sumontuoti tokias baterijas, kurios leistų nuvažiuoti bent jau 400 kilometrų atstumą, bet tuo pačiu ir pasirinkti tinkamas technologijas, kurios neleistų nuklysti nuo „Lotus“ markės įkūrėjo filosofijos – „Simplify, Then Add Lightness“.
Labai greitas ir labai brangus „Lotus“ elektromobilis turėtų pasirodyti ne anksčiau kaip 2020-2021 metais.