Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Kol sportiškų automobilių gamintojas iš D.Britanijos dar tik pradeda atsigauti, naujieji Lotus šeimininkai po truputėlį pradeda kalbėti apie mažytės markės transformacijos planą.
Keletas neįvardintų šaltinių, kurie dirba „DRB-Hicom“ koncerne pranešė, kad naujasis Lotus kompanijos vadovas Jean'as-Marc'as Gales'as kuklią modelių gamą ruošiasi papildyti visureigiu ir sedanu.
Galbūt daugeliui ši naujiena nepatiks, tačiau norint šiais laikais išgyventi, reikia priimti keletą kompromisų. Visureigis ar sedanas yra puikus to pavyzdys.
Atrodo, kad naujasis Lotus kompanijos vadovas nori sekti buvusio vadovo pėdomis. Skirtumas tik tas, naujasis markės vadovas į ateitį žiūri realistiškai ir neplanuoja sukurti aštuonis visiškai naujus modelius ir vos per porą metų tapti pilnaverčiu Porsche ar Ferrari konkurentu.
Galbūt kada nors šventė ateis ir į mūsų šalies kiemą, kai bus atidaryta Lotus atstovybė.
Kol sportiškų automobilių gamintojas iš D.Britanijos dar tik pradeda atsigauti, naujieji Lotus šeimininkai po truputėlį pradeda kalbėti apie mažytės markės transformacijos planą.
Keletas neįvardintų šaltinių, kurie dirba „DRB-Hicom“ koncerne pranešė, kad naujasis Lotus kompanijos vadovas Jean'as-Marc'as Gales'as kuklią modelių gamą ruošiasi papildyti visureigiu ir sedanu.
Galbūt daugeliui ši naujiena nepatiks, tačiau norint šiais laikais išgyventi, reikia priimti keletą kompromisų. Visureigis ar sedanas yra puikus to pavyzdys.
Atrodo, kad naujasis Lotus kompanijos vadovas nori sekti buvusio vadovo pėdomis. Skirtumas tik tas, naujasis markės vadovas į ateitį žiūri realistiškai ir neplanuoja sukurti aštuonis visiškai naujus modelius ir vos per porą metų tapti pilnaverčiu Porsche ar Ferrari konkurentu.
Galbūt kada nors šventė ateis ir į mūsų šalies kiemą, kai bus atidaryta Lotus atstovybė.