Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„Lotus“ ir automatinė pavarų dėžė daugeliui entuziastų greičiausiai atrodytų nepriimtinai, tačiau norint sudominti didesnę auditoriją, kartais reikia priimti ne visiems patinkančius sprendimus.
„Lotus“ kompanijos atstovai šiandien pranešė, kad „Exige S“ bus komplektuojamas su automatine pavarų dėže. Automobilis bus komplektuojamas su tradicine, šešių bėgių, automatine transmisija.
Kitų metų pradžioje pasirodysianti nauja „Lotus Exige S“ versija iki 100 km/val. įsibėgės per 3,9 sekundės, o tai yra 0,1 sekundės greičiau negu modelis su mechanine pavarų dėže.
Norėtume priminti, kad „Lotus Exige S“ turi 3,5 litro, šešių cilindrų benzininį variklį, kuris išvysto 345 arklio galias ir 400 Nm sukimo momentą.
Naujoji „Lotus Exige S“ versija kainuos nuo 240 tūkst. litų.
„Lotus“ ir automatinė pavarų dėžė daugeliui entuziastų greičiausiai atrodytų nepriimtinai, tačiau norint sudominti didesnę auditoriją, kartais reikia priimti ne visiems patinkančius sprendimus.
„Lotus“ kompanijos atstovai šiandien pranešė, kad „Exige S“ bus komplektuojamas su automatine pavarų dėže. Automobilis bus komplektuojamas su tradicine, šešių bėgių, automatine transmisija.
Kitų metų pradžioje pasirodysianti nauja „Lotus Exige S“ versija iki 100 km/val. įsibėgės per 3,9 sekundės, o tai yra 0,1 sekundės greičiau negu modelis su mechanine pavarų dėže.
Norėtume priminti, kad „Lotus Exige S“ turi 3,5 litro, šešių cilindrų benzininį variklį, kuris išvysto 345 arklio galias ir 400 Nm sukimo momentą.
Naujoji „Lotus Exige S“ versija kainuos nuo 240 tūkst. litų.