Per vidurį sumontuotas agregatas standartinėje formoje išvystė maždaug 200 arklio galių. Kadangi štai šio „Lotus Exige“ savininkas mėgsta patobulintus automobilius, nereikėtų stebėtis, jog 2.0 litrų benzininis variklis dabar išvysto 405 arklio galias ir 465 Nm sukimo momentą. Pasak šeimininko ir projekto autoriaus, užteko sumontuoti didesnį turbokompresorių ir įrašyti naują variklio valdymo programą. Jokių kaltinių stūmoklių ar specialiai šiam varikliui pagaminto alkūninio veleno nesurasite.
O dabar geriausia dalis. Standartinis „Exige“ su 180 arklio galių išvystančiu agregatu iki 100 km/val. įsibėgėja per mažiau nei 5 sekundes. Kaip manote, kaip greitai šią užduotį atlieka „Exige“ su „Volkswagen Golf GTI“ motoru? 3.5 sekundės.
„Lotus“ jau daugelį metų į savo gaminamus automobilius montuoja „Toyota“ inžinierių sukurtus benzininius variklius. Britai į mažąjį „Elise“ montuoja 1.8 litro, o į brangesnius ir sportiškesnius „Exige“ ir „Evora“ montuojami 3.5 litro, 6 cilindrų „Toyota“ motorai. Tačiau ne visiems „Lotus“, o tiksliau - „Lotus Exige“ savininkams patinka mintis važinėti su automobiliu, kuris turi „Toyota“ motorą, ypač jeigu jis nepatenkina poreikių.
Kaip bebūtų keista, tačiau „Lotus“ automobiliai dažniausiai giriami dėl puikių valdymo savybių, o ne dėl puikaus motoro. Taip, japoniški agregatai išsiskiria patikimumu, tačiau ar „Toyota“ motorai yra pats geriausias pasirinkimas?
Štai šis „Lotus Exige“ savininkas mano, kad „Toyota“ motorai yra prastas pasirinkimas. Norėdamas ištaisyti šį trūkumą, britiško automobilio savininkas vietoj japoniško agregato sumontavo 2.0 litrų, 4 cilindrų, turbo-benzininį motorą, kuris kadaise suko „Volkswagen Golf V GTI“ priekinius ratus.
„Lotus“ jau daugelį metų į savo gaminamus automobilius montuoja „Toyota“ inžinierių sukurtus benzininius variklius. Britai į mažąjį „Elise“ montuoja 1.8 litro, o į brangesnius ir sportiškesnius „Exige“ ir „Evora“ montuojami 3.5 litro, 6 cilindrų „Toyota“ motorai. Tačiau ne visiems „Lotus“, o tiksliau - „Lotus Exige“ savininkams patinka mintis važinėti su automobiliu, kuris turi „Toyota“ motorą, ypač jeigu jis nepatenkina poreikių.
Kaip bebūtų keista, tačiau „Lotus“ automobiliai dažniausiai giriami dėl puikių valdymo savybių, o ne dėl puikaus motoro. Taip, japoniški agregatai išsiskiria patikimumu, tačiau ar „Toyota“ motorai yra pats geriausias pasirinkimas?
Štai šis „Lotus Exige“ savininkas mano, kad „Toyota“ motorai yra prastas pasirinkimas. Norėdamas ištaisyti šį trūkumą, britiško automobilio savininkas vietoj japoniško agregato sumontavo 2.0 litrų, 4 cilindrų, turbo-benzininį motorą, kuris kadaise suko „Volkswagen Golf V GTI“ priekinius ratus.