• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kačerginės „Nemuno žiede“ šeštadienį startavo 2019-ųjų metų Lietuvos žiedinių lenktynių sezonas. Intriguojančiomis lenktynėmis paženklintame „Ring Challenge“ renginyje dramos netrūko ne tik trasoje, bet ir už jos ribų.
Čempionato lyderiai dar neaiškūs
Vos pernai veiklą pradėjusi „Ring Challenge“ lenktynių serija šiemet apžiojo beveik visą Lietuvos žiedinių lenktynių pasaulį: surengė ne tik aukščiausios „Dynami:t“ Lietuvos žiedinių lenktynių lygos čempionatą, tačiau ir mėgėjų lygos „Liqui Moly“ bei lenktynių laikui, Lietuvos „Time Attack“ čempionatus. Nuo pat 8 ryto trasoje be perstojo zvimbė automobiliai, techninio aptarnavimo juostoje skambėjo mechanikų metalo muzika, „šerykloje“ dulkės kėlė „F-Race 200“ dalyviai, o greičiausieji buvo apdovanoti tik saulei besileidžiant.
„Dynami:t“ Lietuvos žiedinių lenktynių čempionato mažiausius variklius turinčioje R1600 klasėje lyderis taip ir nepaaiškėjo. Pirmąją ir antrą vietas pasidalino dviejuose įtemptuose važiavimuose vienas kitą aplenkę Aurelijus Bieleckis ir Richardas Marvinkevičius. Trečias – Laurynas Simonavičius. Visi jie važiavo „Honda Civic“ automobiliais.
R2000 klasėje taip pat vadinama „Civic“ klase. Būtent šiuos modelius kovai dėl aukščiausių pozicijų pasirinko visi dalyviai. Čia jokių vilčių varžovams nepaliko Karolis Gedgaudas. Jam antrame važiavime dar bandė priešintis Paulius Urbonavičius, tačiau šis liko antras. Trečias – Julius Skirmantas.

Kačerginės „Nemuno žiede“ šeštadienį startavo 2019-ųjų metų Lietuvos žiedinių lenktynių sezonas. Intriguojančiomis lenktynėmis paženklintame „Ring Challenge“ renginyje dramos netrūko ne tik trasoje, bet ir už jos ribų.
Čempionato lyderiai dar neaiškūs
Vos pernai veiklą pradėjusi „Ring Challenge“ lenktynių serija šiemet apžiojo beveik visą Lietuvos žiedinių lenktynių pasaulį: surengė ne tik aukščiausios „Dynami:t“ Lietuvos žiedinių lenktynių lygos čempionatą, tačiau ir mėgėjų lygos „Liqui Moly“ bei lenktynių laikui, Lietuvos „Time Attack“ čempionatus. Nuo pat 8 ryto trasoje be perstojo zvimbė automobiliai, techninio aptarnavimo juostoje skambėjo mechanikų metalo muzika, „šerykloje“ dulkės kėlė „F-Race 200“ dalyviai, o greičiausieji buvo apdovanoti tik saulei besileidžiant.
„Dynami:t“ Lietuvos žiedinių lenktynių čempionato mažiausius variklius turinčioje R1600 klasėje lyderis taip ir nepaaiškėjo. Pirmąją ir antrą vietas pasidalino dviejuose įtemptuose važiavimuose vienas kitą aplenkę Aurelijus Bieleckis ir Richardas Marvinkevičius. Trečias – Laurynas Simonavičius. Visi jie važiavo „Honda Civic“ automobiliais.
R2000 klasėje taip pat vadinama „Civic“ klase. Būtent šiuos modelius kovai dėl aukščiausių pozicijų pasirinko visi dalyviai. Čia jokių vilčių varžovams nepaliko Karolis Gedgaudas. Jam antrame važiavime dar bandė priešintis Paulius Urbonavičius, tačiau šis liko antras. Trečias – Julius Skirmantas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Ring Challenge


Kovojo ne tik vairuotojai bet ir mechanikai
R3000 klasėje podiumas, jei ne itin greitai dirbę „Dynami:t Energy bu C-Bet“ komandos mechanikai, galėjo atrodyti visai kitai. Dar rytinių „Time Attack“ važiavimų metu atnaujintam Manto Matukaičio „BMW M3“ bolidui lūžo alkūninio veleno skriemulį laikantis varžtas ir pramušė radiatorių. Ši detalė Mantui pridarė problemų ir pernai, dėl ko jis negalėjo kovoti dėl čempiono titulo, tad pramynė ją prakeiksmu. Mechanikai greičiau nei per valandą sutvarkė automobilį ir Matukaitis dominavo abiejuose R3000 klasės važiavimuose. Abiejuose važiavimuose už jo finišavo Aurimas Mištautas, o trečias – Mar Los. Visi – BMW vairuotojai.
Pirmą kartą Lietuvos čempionate atsirado ir BMW2500 mono klasė, kur visi dalyviai važiuoja identiškais, standartiniais BMW automobiliais su 2,5 litro darbo tūrio benzininiais varikliais. Joje greičiausiai važiavo Julius Adomavičius. Antras – Dovydas Jakštas. Trečias – Marius Survilas.
Kiek daugiau automobilinės įvairovės turinčioje R3000+ klasėje nugalėjo Edvinas Einikis vairavęs „Audi S4“. Nors geriausią tempą demonstravo „DHL Racing“ lenktynininkas Ramūnas Čapkauskas, kuriam pirmosiose lenktynėse, greičiausioje trasos vietoje stabdymo metu sprogo padanga. Sportininkas juokavo, kad teko panaudoti visus įgūdžius, įgytus per 10 metų ralio trasose. 10 ratų sprinte sustojęs pasikeisti rato jis prarado savo pozicijas ir finišą pasiekė tik 5-oje vietoje. Vis tik antrajame važiavime jis savo varžovams nepaliko jokių vilčių ir susumavus taškus po „Ring Challenge“ savo klasėje pakilo atgal į viršų, antrąją vietą. Trečias – Marius Bartkus vairavęs „Porsche 911“.
Galingiausioje OPEN kategorijoje, kur gali važiuoti automobiliai be jokių techninio reglamento suvaržymų abu važiavimus užtikrintai laimėjo vėl gi jau minėtas Mantas Matukaitis, tik po BMW klasės finišo iš karto šokęs į naują „Dynami:t Energy by Baltic Petroleum“ ginklą – amerikietišką „Chavrolet Corvette“ 7,1 litro darbo tūrio V8 varikliu. Jis čempionato įskaitoje aplenkė antroje vietoje vykusį Henriką Starkų ir trečią – Tomą Pidkovą, nebaigusį pirmojo važiavimo.

REKLAMA

Ring Challenge


Mėgėjų čempionato nugalėtojai
„Liqui Moly“ Lietuvos mėgėjų žiedinių lenktynių čempionato dalyviai kovojo keturiose įskaitose, tačiau lėkė vienu metu. Visi 25. Pradedantiesiems lenktynių metu teko įveikti kiek lėtesnės konfigūracijos trasą su dviem papildomomis greičio mažinimo zonomis.
R1600 klasėje nugalėjo Gražvydas Mačiulaitis važiavęs „Honda CRX“. Antras – Audrius Liutkevičius su „Honda Civic“, trečias – Povilas Eitutis, važiavės mažyčiu „Mini Cooper“.
R2000 nugalėtojas – Kasparas Skyrelis, važiavęs „Honda Civic“. Antras – Vilmantas Stanaitis su „Honda Integra“. Trečias – Paulius Mališauskas su „Peugeot 306“.
R3000 įskaitoje nugalėjo Ignas Najus, antras – Tada Kaušakys. Abu važiavo 3 serijos BMW „kregždėmis“. Į trečią vietą prasibrovė „Honda Integra“ vairavęs Karolis Šeniauskas.
R3000+ klasėje greičiausias buvo su „Subaru Impreza“ automobiliu, kuriuo jis dalyvauja ralio varžybose į žiedines lenktynes atvažiavęs Paulius Novakas. Antras – tėvo pėdomis sekantis Titas Čapkauskas su BMW automobiliu. Trečias – Tomas Smirnovas, vėlgi lėkęs „Subaru Impreza“ automobiliu.
Lietuvos „Time Attack“ čempionato rezultatai:
SCT1600


  1. Julius Ašmonas: 1:29.781

  2. Vilmantas Frolovas: 1:32.069

  3. Marcis Pakalns: 1:34.145


STC2000

  1. Tomas Valys: 1:26.527

  2. Tomas Darbavičius: 1:31:117

  3. Mantas Vrubliauskas: 1:31.144


STC3000

  1. Šarūnas Visockas: 1:28.180

  2. Mindauga Baranauskas: 1:28.396

  3. Laurynas Zopelis: 1:29.444


STC3000+

  1. Vytas Bilinskas: 1:27.345

  2. Giedrius lukševičius: 1:28.421

  3. Sergej Finenko: 1:29.298


SEMI1600

  1. Tautvydas Antanavičius: 1:32.206

  2. Algirdas Anužis: 1:34.947


SEMI2000

  1. Darius Jakštonis: 1:26.130

  2. Aurimas Kiseliovas: 1:26.531

  3. Julius Jurkša: 1:27.302


SEMI3000

  1. Edgaras Placenis: 1:27.308

  2. Mantas Matukaitis: 1:27.556

  3. Redanas Jankaitis: 1:27.684


SEMI3000+

  1. Lukas Švedas: 1:26.724

  2. Vytautas Davulis: 1:27.284

  3. Pavel Viduto: 1:27.810


PRO1600

  1. Richardas Martinkevičius: 1:19.780

  2. Laurynas Simonavičius: 1:20.407

  3. Aurelijus Beleckis: 1:21.812


PRO2000

  1. Karolis Gedgaudas: 1:17.792

  2. Tadas Petukauskas: 1:18.640

  3. Julius Skirmantas: 1:18.921


PRO3000

  1. Mantas Matukaitis: 1:15.357

  2. Aurimas Mištautas: 1:16.779

  3. Izidorius Paukštys: 1:18.553


PRO3000+

  1. Ramūnas Čapkauskas: 1:15.158

  2. Mantas Matukaitis: 1:15.915

  3. Edvinas Einikis: 1:16.052


GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų