Beje, pats Martynas tikino nesąs „Rally Utena“ organizatorius: šiuos rūpesčius ant savo pečių užsikrovė Utenos automobilių sporto klubas „Mgear“. M. Samsonas tik talkina dalindamasis savo idėjomis ir patirtimi.
„Visų bendras lūkestis surengti tokią ralio fiestą, į kurią sportininkai norėtų sugrįžti. Lenktynės turėtų būti kompaktiškos, patogios ir įdomios tiek dalyviams, tiek žiūrovams. Ketvirtadienį sportininkai turės galimybę apšilti 3 km ilgio automobilių testavimui skirtame kelyje, tačiau net atvykę penktadienį spės susirašyti stenogramas. Pusė iš 11 greičio ruožų (bendras jų ilgis sieks 130 kilometrų) vyks lig šiol ralio neregėjusiais keliais. Pirmąją varžybų dieną teks įveikti maždaug trečdalį „greitų“ kilometrų, tarp jų ir vieną greičio ruožą Utenos gatvėmis. Antrąją dieną numatyti keturi „dopai“, kuriuos visi prasuks po du kartus“, – vardijo M. Samsonas.
Ralio fanai turės galimybę stebėti kaip verda gyvenimas didžiulėje serviso zonoje, greta kurios bus ir lenktynių organizatorių štabas, ir uždaras parkas, „kovinių“ mašinų nakvynei. Jei atvažiuos visi šiuo metu apie savo dalyvavimą patvirtinę sportininkai, čia bus galima pamatyti tikrai egzotiškos technikos.
Lenktynių organizatoriai tikisi surinkti 30 000 eurų prizinį fondą. Be to, trys geriausi kiekvienos klasės ekipažai gaus itin originalius trofėjus ir dovanų čekius iš „Samsonas Motorsport“ kompanijos. Savus prizus žada įsteigti ir britiškų tepalų gamybos kompanija „Millers Oils“. Apdovanojimų ceremonija vyks Utenos parke prie ežero ir fontanų.
Renaldas Gabartas / N40 vyrų autoklubas
Nuotraukos - Andriaus Lauciaus