Dauguma vidutinės klasės automobilių jau seniai tapo SUV tipo modeliais, kurie patrauklūs daugeliui pirkėjų. Tačiau „Toyota Camry“ išlieka vienu iš nedaugelio naujų automobilių, siūlomų su klasikinio sedano kėbulu.
Leidžia mėgautis našumu ir smagiu vairavimu
Atnaujintas „Camry Hybrid 230“ tapo naujausiu modeliu, kuriame vairuotojams suteikta galimybė mėgautis penktosios kartos „Toyota“ hibridinės technologijos teikiamu našumu, ekonomiškumu ir smagiu vairavimu.
Į naujausią hibridinę sistemą įeinanti naujos kartos ličio jonų baterija pasižymi didesne tiekimo galia ir reaktyvumu. Šie pakeitimai kartu su montuojamu 2,5 litro darbinio tūrio keturių cilindrų hibridiniu varikliu leido 6 proc. padidinti visos sistemos maksimalią galią iki 230 AG, o degalų sąnaudas ir CO2 emisiją sumažinti iki 4,8 l/100 km ir 109 g/km atitinkamai (pagal WLTP kombinuotąjį ciklą).
Atnaujintas „Camry“ įsibėgėja galingiau ir tolygiau, o į akceleratoriaus paspaudimą reaguoja kone akimirksniu. Be to, akceleratoriaus reakcija tapo lengviau kontroliuojama, ypač vos pajudėjus. Automobilio įsibėgėjimas nuo 0 iki 100 km/val. greičio sutrumpėjo nuo 8,3 iki 7,2 sek.
Pažangesnė „Toyota Smart Connect“
Naujajame „Camry“ sumontuota naujausia „Toyota Smart Connect+“ informacijos ir pramogų sistema, valdoma per 12,3 colio įstrižainės ekraną. Išmanieji telefonai gali būti susieti su automobilio informacijos ir pramogų sistema belaidžiu būdu per „Apple CarPlay“ ir „Android Auto“ programėles.
Be to, salone įrengti penki USB prievadai prietaisams įkrauti ir prijungti. Belaidis telefono įkroviklis montuojamas standartinėje automobilio įrangoje.
Vairuotoją ir keleivius saugos „Toyota Safety Sense“
Atnaujintame sedane įdiegtas naujausios kartos „Toyota Safety Sense“ saugumo ir pagalbos vairuotojui sistemų paketas. Jo patobulinimai leido išplėsti aptinkamų objektų erdvę – dėl to automobilis gali atpažinti platesnį transporto priemonių, pėsčiųjų ir kitų eismo dalyvių spektrą.
Dėl geresnių objektų aptikimo galimybių priešavarinė sistema suteikia dar veiksmingesnę pagalbą vairuotojui miesto eisme. Pavyzdžiui, naujajame modelyje buvo įdiegta pavojingo vairavimo pagalbinė sistema. Atpažinusi tokius pavojus kaip, tarkime, stovintį automobilį ar kelio pakraščiu einantį pėsčiąjį, ji ima švelniai stabdyti, kad padėtų vairuotojui saugiai aplenkti kliūtį neišvažiuojant iš savo eismo juostos.
Saugumą taip pat padidina naujausi dinaminio radaro pastovaus greičio palaikymo sistemos (DRCC) atnaujinimai. Su posūkio signalu susieta funkcija gali savarankiškai aktyvuoti automobilio pagreitėjimą, kai vairuotojas įjungia posūkio signalą perspėdamas kitus eismo dalyvius apie pradedamą lenkimo manevrą.
Taip pat DRCC dabar greičiau aptinka priekyje kelią užkirtusią kitą transporto priemonę, todėl gali sklandžiau sulėtinti automobilį. Kadangi sistema geriau atpažįsta kelią priešakyje ir tikslesniu metu parenka tinkamą greitį, „Camry“ lengviau ir stabiliau įveikia vingius.
Konkurse dalyvaujančio „Toyota Camry“ vizitinė kortelė
- Kėbulo tipas: Sedanas
- Degalų rūšis: Benzinas/Hibridas
- Varantieji ratai: Priekiniai
- Elektros variklio galia (ag): 230
- Sukimo momentas (Nm): 221
- Svoris (kg): 1 630
- Bagažinės tūris (l): 469
- 0-100 km/val. (s): 7,2
- CO2 emisija: 111
- Pradinė „Toyota Camry“ kaina (eur): 46 500
- Konkursui pateikto automobilio kaina (eur): 47 450