Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Jubiliejiniai, 25-ieji, „
Lietuvos metų automobilio“ rinkimai pasibaigė su trenksmu. Balus išdaliję konkurso 10 komisijos narių lėmė, kuris modelis ateinančius metus galės puikuotis garbingu titulu. Ir ne vieną rezultatas, kurį atnešė apdovanojimų vakaras, nuoširdžiai nustebino.
„Lietuvos metų automobilio“ rinkimus nuo pat pradžios organizuoja Lietuvos žurnalistų autoklubas. Kasmet rudenį tradiciniame susirinkime išrenkama nauja profesionalių automobilių žurnalistų ir ekspertų komisija, kuriai tenka užduotis – per du mėnesius įvertinti visus į rinkimus deleguotus naujausius, per metus Lietuvos automobilių rinkoje debiutavusius, modelius. Galiausiai išrenkami pretendentai į skirtingas nominacijas, į „Lietuvos metų automobilio“ vardą tradiciškai taikosi septyni, iš visų kandidatų išrinkti, automobilių modeliai.
Koks bus minėtas septynetas, nusprendžiama nelengvai: visi dešimt komisijos narių privalo išrinkti jiems asmeniškai geriausių modelių septynetus, po šios procedūros išrenkamas vienas sąrašas, į kurį patenka modeliai, dažniausiai minėti tarp komisijos pasirinkimų.
Šiemet į „Metų automobilio 2022“ titulą pretendavo šie modeliai: „
Audi e-tron GT“, „
Ford Mustang Mach-E“, „Hyundai IONIQ 5“, „Hyundai Tucson“, „Mercedes-Benz C klasė“, „Nissan Qashqai“, „Škoda Enyaq iV“.
Rinkdami geriausią metų automobilį, dešimt komisijos narių privalėjo minėtiems septyniems automobiliams išdalyti 25 balus: daugiausiai vienas automobilis gali gauti 10 balų. Ir būtent toks balsavimas nulemia, kuris automobilis išsiveržia į priekį ir išplėšia garbingą pergalę. Visgi 25-ųjų „Lietuvos metų automobilio“ balsavimas iki paskutinės akimirkos kėlė įtampą, mat pirmieji trys modeliai, pretendavę į geriausiojo vardą, vienas nuo kito liko itin nedideliu taškų skirtumu.
Po įtemptos kovos paaiškėjo, kad „Lietuvos metų automobiliu 2022“ vadinsis „Mercedes-Benz“ C klasės modelis.
Štai kaip atrodė galutiniai balsavimo rezultatai:
Jubiliejiniai, 25-ieji, „
Lietuvos metų automobilio“ rinkimai pasibaigė su trenksmu. Balus išdaliję konkurso 10 komisijos narių lėmė, kuris modelis ateinančius metus galės puikuotis garbingu titulu. Ir ne vieną rezultatas, kurį atnešė apdovanojimų vakaras, nuoširdžiai nustebino.
„Lietuvos metų automobilio“ rinkimus nuo pat pradžios organizuoja Lietuvos žurnalistų autoklubas. Kasmet rudenį tradiciniame susirinkime išrenkama nauja profesionalių automobilių žurnalistų ir ekspertų komisija, kuriai tenka užduotis – per du mėnesius įvertinti visus į rinkimus deleguotus naujausius, per metus Lietuvos automobilių rinkoje debiutavusius, modelius. Galiausiai išrenkami pretendentai į skirtingas nominacijas, į „Lietuvos metų automobilio“ vardą tradiciškai taikosi septyni, iš visų kandidatų išrinkti, automobilių modeliai.
Koks bus minėtas septynetas, nusprendžiama nelengvai: visi dešimt komisijos narių privalo išrinkti jiems asmeniškai geriausių modelių septynetus, po šios procedūros išrenkamas vienas sąrašas, į kurį patenka modeliai, dažniausiai minėti tarp komisijos pasirinkimų.
Šiemet į „Metų automobilio 2022“ titulą pretendavo šie modeliai: „
Audi e-tron GT“, „
Ford Mustang Mach-E“, „Hyundai IONIQ 5“, „Hyundai Tucson“, „Mercedes-Benz C klasė“, „Nissan Qashqai“, „Škoda Enyaq iV“.
Rinkdami geriausią metų automobilį, dešimt komisijos narių privalėjo minėtiems septyniems automobiliams išdalyti 25 balus: daugiausiai vienas automobilis gali gauti 10 balų. Ir būtent toks balsavimas nulemia, kuris automobilis išsiveržia į priekį ir išplėšia garbingą pergalę. Visgi 25-ųjų „Lietuvos metų automobilio“ balsavimas iki paskutinės akimirkos kėlė įtampą, mat pirmieji trys modeliai, pretendavę į geriausiojo vardą, vienas nuo kito liko itin nedideliu taškų skirtumu.
Po įtemptos kovos paaiškėjo, kad „Lietuvos metų automobiliu 2022“ vadinsis „Mercedes-Benz“ C klasės modelis.
Štai kaip atrodė galutiniai balsavimo rezultatai: