Kadangi renkant geriausiąjį komercinį automobilį ypatingą svarbą įgyja tokie kriterijai, kaip naujos transporto priemonės atsiperkamumas, jos išlaikymo kaštai per visą eksploatavimo laikotarpį, serviso atstovų gebėjimai per trumpiausią laiką pateikti sugedusiam automobiliui reikiamą detalę ar mazgą ir daugybė kitų, specifinių parametrų, žiuri nepakanka vien įdėmiau apžiūrėti automobilį ar pusdienį kitą praleisti prie jo vairo.
„Tenka ilgokai pasėdėti prie darbo stalo skaičiuojant ne tik jo išlaikymo, atsiperkamumo ar ridos kaštus“, - sakė vertinimo komisijos narys, interneto portalo cargonews.lt atstovas Renaldas Gabartas.
Komisijos nariai konkursui „Lietuvos komercinis automobilis 2016“ pristatytus keturračius kitą savaitę testuos kelyje, o šią jie dirbo „Ad Rem“ logistikos sandėliuose, į kurius pakvietė kolega vertinimo komisijos narys, Lietuvos logistikos asociacijos prezidentas, UAB „Ad Rem Transport“ direktorius Antanas Šimelis.
Žiuri nariai ne tik patys akivaizdžiai išbandė komercinių automobilių talpumą, kuris yra vienas svarbiausiųjų šios transporto rūšies vertybinių parametrų, bet ir pakrovimo bei iškrovimo patogumą, gamintojų deklaruojamą talpą lygino su realiąja.
Koks iš dešimties konkursui pateiktų komercinių automobilių šiame teste pasirodė geriausiai, atskleisti vertinimo komisijos nariams draudžia renginio nuostatai.
Visų vertybių ir pranašumų visuma lems konkurso nugalėtoją, kurį sužinosime jau lygiai po savaitės.