• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Litexpo“ rūmuose vykstančių „Transbaltica“, „Mechanika“ ir „Balttechnika“ specializuotų  parodų atskirajame paviljone demonstruojami visi konkurso „Lietuvos komercinis automobilis 2016“ dalyviai : „Citroen Berlingo“, „Fiat Ducato“, „Iveco Daily“, „Mitsubishi L200“, „Nissan Navara“, „Opel Vivaro“, „Peugeot Boxer L4 PTDC“, „Peugeot Boxer L4 H2FT“, „Peugeot Expert“ ir „Peugeot New Partner“ automobiliai.
Kuris iš jų taps komercinių šeimynos karaliumi, sužinosime jau rytoj, gegužės 20-ąją,  kai ketvirtojoje „Litexpo“ rūmų salėje 14 val. vertinimo komisija  paskelbs konkurso laimėtoją.

„Litexpo“ rūmuose vykstančių „Transbaltica“, „Mechanika“ ir „Balttechnika“ specializuotų  parodų atskirajame paviljone demonstruojami visi konkurso „Lietuvos komercinis automobilis 2016“ dalyviai : „Citroen Berlingo“, „Fiat Ducato“, „Iveco Daily“, „Mitsubishi L200“, „Nissan Navara“, „Opel Vivaro“, „Peugeot Boxer L4 PTDC“, „Peugeot Boxer L4 H2FT“, „Peugeot Expert“ ir „Peugeot New Partner“ automobiliai.
Kuris iš jų taps komercinių šeimynos karaliumi, sužinosime jau rytoj, gegužės 20-ąją,  kai ketvirtojoje „Litexpo“ rūmų salėje 14 val. vertinimo komisija  paskelbs konkurso laimėtoją.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

IMG_5608


Vakar visus dešimt konkurso „Lietuvos komercinis automobilis 2016“ dalyvių vertinimo komisija išbandė šalies bendrojo susisiekimo keliuose.
„Buvo labai įdomu pabandyti daugybę skirtingų automobilių vienu metu panašiose trasose, o pertraukų metu padiskutuoti su kolegomis apie šių mašinų pranašumus ir trūkumus, - konkurso spaudos centrui, Viešųjų ryšių agentūrai „Visus Bonus“ sakė šio projekto kuratorius ir vertinimo komisijos narys Valdas Valiukevičius. - Šiandien aš dar negaliu viešinti visų jų pliusų ir minusų, tai galėsime daryti tik konkursui pasibaigus. Tačiau galiu patvirtinti akivaizdžią tendenciją - kuo automobilis naujesnis, tuo geriau jis važiuoja, tuo daugiau dėmesio jame skirta vairuotojo patogumui ir, aišku, saugumui, ekologijai. Kai kuriais šių automobilių mielai galėčiau važiuoti nors ir per visą Europą. Jie valdomi lyg lengvieji. Išrinkti geriausius automobilius atskirose kategorijose nebus sunku, tačiau kur kas ilgiau teks pasukti galvas renkant absoliutų nugalėtoją“.

REKLAMA

IMG_5450


Panašios nuomonės ir dar vienas vertinimo komisijos narys, Lietuvos logistikos asociacijos prezidentas, UAB „Ad Rem Transport“ direktorius Antanas Šimelis.
„Geriausiojo komercinio automobilio rinkimai – ne grožio konkursas, todėl visų žiuri narių dėmesys visų pirma krypsta į šios paskirties transporto priemonių pragmatiškumą ir racionalumą, gebėjimą uždirbti pinigus, - sakė A. Šimelis. – Šie bandymai tik patvirtino mūsų nuomonę, jog naujieji komerciniai automobiliai, šio konkurso dalyviai, labai panašūs, bemaž identiški pagal sandarą, todėl jų gerosios ar mažiau tinkamos savybės atsiskleidžia tik lyginant mažuosius su mažaisiais, furgonus su furgonais ir transporterius su transporteriais“.
Koks iš dešimties konkursui pateiktų komercinių automobilių bandymuose pasirodė geriausiai, atskleisti vertinimo komisijai draudžia renginio nuostatai.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų