Vakar visus dešimt konkurso „Lietuvos komercinis automobilis 2016“ dalyvių vertinimo komisija išbandė šalies bendrojo susisiekimo keliuose.
„Buvo labai įdomu pabandyti daugybę skirtingų automobilių vienu metu panašiose trasose, o pertraukų metu padiskutuoti su kolegomis apie šių mašinų pranašumus ir trūkumus, - konkurso spaudos centrui, Viešųjų ryšių agentūrai „Visus Bonus“ sakė šio projekto kuratorius ir vertinimo komisijos narys Valdas Valiukevičius. - Šiandien aš dar negaliu viešinti visų jų pliusų ir minusų, tai galėsime daryti tik konkursui pasibaigus. Tačiau galiu patvirtinti akivaizdžią tendenciją - kuo automobilis naujesnis, tuo geriau jis važiuoja, tuo daugiau dėmesio jame skirta vairuotojo patogumui ir, aišku, saugumui, ekologijai. Kai kuriais šių automobilių mielai galėčiau važiuoti nors ir per visą Europą. Jie valdomi lyg lengvieji. Išrinkti geriausius automobilius atskirose kategorijose nebus sunku, tačiau kur kas ilgiau teks pasukti galvas renkant absoliutų nugalėtoją“.
Panašios nuomonės ir dar vienas vertinimo komisijos narys, Lietuvos logistikos asociacijos prezidentas, UAB „Ad Rem Transport“ direktorius Antanas Šimelis.
„Geriausiojo komercinio automobilio rinkimai – ne grožio konkursas, todėl visų žiuri narių dėmesys visų pirma krypsta į šios paskirties transporto priemonių pragmatiškumą ir racionalumą, gebėjimą uždirbti pinigus, - sakė A. Šimelis. – Šie bandymai tik patvirtino mūsų nuomonę, jog naujieji komerciniai automobiliai, šio konkurso dalyviai, labai panašūs, bemaž identiški pagal sandarą, todėl jų gerosios ar mažiau tinkamos savybės atsiskleidžia tik lyginant mažuosius su mažaisiais, furgonus su furgonais ir transporterius su transporteriais“.
Koks iš dešimties konkursui pateiktų komercinių automobilių bandymuose pasirodė geriausiai, atskleisti vertinimo komisijai draudžia renginio nuostatai.