Pirmtaką pranoko ir technologijomis, ir dydžiu
Naujasis automobilis E klasės pirmtaką pranoko ne tik technologine prasme, bet ir dydžiu. Naujojo modelio ratų bazė yra 65 milimetrais ilgesnė (2939 mm), lyginant su šio modelio pirmtaku, bendras automobilio ilgis padidėjo 43 milimetrais (4923 mm), tačiau aerodinaminis koeficientas išliko 0,23.
Naujojo „Mercedes-Benz“ E klasės automobilio dizainas pasižymi nuosekliomis linijomis, aptakumu ir kiekvienai šio modelio linijai atskiromis dizaino detalėmis. Didelio diametro ratai, platūs ir ilgi automobilio galiniai sparnai suteikia didesnį masės pojūtį ir atskleidžia galingą automobilio charakterį.
Aukščiausios kokybės prabangus interjeras
Kaip jau įprasta naujiems „Mercedes-Benz“ automobiliams, ypatingas dėmesys skiriamas interjero dizainui. Naujojoje E klasėje naudojamos aukščiausios kokybės interjero medžiagos – mediena, oda, metaliniai akcentai – šiomis medžiagomis sukuriamas grakščių linijų, prabangus ir itin komfortabilus interjeras.
Viena didžiausių inovacijų automobilio viduje – sujungti du aukštos rezoliucijos 12,3 colio ekranai, įdiegta naujovė – šildomi durų porankiai ir centrinis valdymo skydelis. Tarp unikalių savybių – ir vairas, turintis lietimui jautrias zonas, reaguojančias į vairuotojo pirštų judesius aukštyn, žemyn, į šonus – panašiai kaip išmaniuosiuose telefonuose. Nors ši funkcija jau buvo naudojama centrinėje valdymo panelėje ir kituose „Mercedes-Benz“ modeliuose, tačiau lietimui jautrias zonas ant vairo, leidžiančias patogiau keisti automobilio nustatymus, galės išbandyti tik naujosios E klasės vairuotojai.
Galingas, bet saugus
Naujasis E klasės modelis komplektuojamas su 4 skirtingais varikliais: 2 litrų darbinio tūrio benzininiu 184 AG, 2 litrų darbinio tūrio dyzeliniu 195 AG, 3 litrų darbinio tūrio dyzeliniu 258 AG ir hibridine 249 AG jėgaine. Visuose naujosios E klasės modeliuose variklio galia į ratus perduodama per „9G-Tronic“ devynių pavarų automatinę pavarų dėžę.
Daug dėmesio skirta ir saugos bei pagalbinėms sistemoms – naujoje E klasėje įdiegtos persirikiuoti padedanti „Active Lane-change Assistant“ sistema, automobilio stabdymo efektyvumą didinanti ir leidžianti automatiškai sustoti „Active Brake Assist“ sistema, kuri kartu su „Evasive Steering Assist“ sistema padeda identifikuoti pėsčiuosius ir jų išvengti, apie objektus esančius nematomoje zonoje perspėjanti „Active Blind Spot Assist“ sistema ir daugybė kitų saugos ir pagalbinių sistemų, didinančių važiavimo patogumą ir padedančių išvengti susidūrimų bei kitų incidentų.
E klasė yra „Mercedes-Benz“ prekių ženklo vizitinė kortelė, praeityje nubrėždavusi naujus standartus verslo klasės segmente. Šiandien ši tradicija sutelkiama į ateitį su aukščiausiomis prabangiomis inovacijomis: naujoji E klasė – tai dar vienas žingsnis į priekį pilnai savarankiškai važiuojančio automobilio link. Jis sustiprina efektyvumą, saugumą ir komfortą, sumažina stresą vairuojant ir sustiprina malonumą, tačiau geriausia dar ateityje. Ateities „Mercedes-Benz“ važiuos savarankiškai ir be išmetamųjų dujų, jie bus dar saugesni, prabangesni ir turės dar daugiau sujungtų funkcijų. Patogus poilsis kelionėje nuo biuro iki namų – vieta dirbti, bendrauti, atsipalaiduoti ir mėgautis akimirka.
Pagrindinės charakteristikos ir naujovės
- Naujojo modelio ratų bazė yra 65 milimetrais ilgesnė – 2939 mm.
- Lyginant su šio modelio pirmtaku, bendras automobilio ilgis padidėjo 43 milimetrais iki 4923 mm.
- Aerodinaminis koeficientas – 0,23.
- Prailgintas priekinis gaubtas, aptakus mašinos stogas ir plati galinė automobilio dalis sukuria kvapą gniaužiantį siluetą.
- Aukščiausios kokybės interjero medžiagos – mediena, oda, metaliniai akcentai.
- Automobilio salone – rudos spalvos atspalviai ir naujos kombinacijos: riešutų rudos/balintos kavos bei pieninio šokolado/balintos kavos.
- Šildomi durų porankiai.
- Centrinis valdymo skydelis.
- Sujungti du aukštos rezoliucijos 12,3 colio ekranai.
- Vairas, turintis lietimui jautrias zonas, reaguojančias į vairuotojo pirštų judesius aukštyn, žemyn, į šonus – panašiai kaip išmaniuosiuose telefonuose.
- Informacijos ir pramogų sistema kontroliuojama per liečiamą ekraną, kuris atpažįsta ranka rašomą tekstą. Jame taip pat įmontuota LINGUATRONIC balso kontrolės sistema.
- Energiją saugantis LED apšvietimas, įmontuotas apdailos detalėse, valdymo skydelyje, porankiuose, pagrindiniame valdymo pulte ir kitose interjero detalėse. Galimos 64 spalvos.
- Trijų dalių priekinių sėdynių atlošai (suskirstyti 40% – 20% – 40% proporcijomis) prisitaiko prie keleivių pozicijos
- 2 litrų darbinio tūrio benzininis 184 AG, 2 litrų darbinio tūrio dyzelinis 195 AG, 3 litrų darbinio tūrio dyzelinis 258 AG ir hibridinė 249 AG jėgainė. Visuose naujosios E klasės modeliuose variklio galia į ratus perduodama per 9G-Tronic devynių pavarų automatinę pavarų dėžę.
- Visi varikliai turi ECO užvedimo/išjungimo funkciją, kuri, laikant stabdžio paminą nuspaustą jam stovint, išjungia variklį, o vos tik vairuotojas atleidžia stabdį arba paspaudžia akseleratorių, variklis nedelsiant vėl užvedamas.
- Visi benzininiai varikliai atitinka EU6 emisijų standarto reikalavimus, o naujasis OM 654 keturių cilindrų dyzelinis variklis jau konfigūruotas pagal artimiausioje ateityje planuojamus RDE apribojimus.
- Aktyvi kėbulo kontrolė.
Distance Pilot DISCOTRONIC:
- Greitkeliuose ir užmiesčio keliuose padeda laikytis saugaus atstumo nuo priekyje važiuojančio automobilio bei gali jį sekti, važiuojant ne didesniu kaip 210 km/h greičiu.
- Spiečiaus principas: sistema nuolatos kontroliuoja automobilį, atsižvelgdama į aplink esančias transporto priemones ir objektus, net jei kelias nepažymėtas juostomis (važiuojant ne didesniu kaip 130 km/h greičiu).
- Atstatymo funkcija, automatiškai užvedanti automobilio variklį per 30 sek. nuo Distance Pilot DISCOTRONIC inicijuoto sustojimo greitkeliuose ir užmiesčio keliuose.
- Subfunkcija Speed Limit Pilot kartu su COMAND Online funkcija gali automatiškai pritaikyti automobilio greitį pagal greičio matuoklių arba navigacijos sistemose užfiksuotus greičio apribojimus, pvz., 50 km/h greitis miesto teritorijose, 100 km/h – užmiestyje.
Active Break Assist:
- Atnaujinta automobilio stabdymo efektyvumą didinanti sistema su Cross-traffic funkcija nustato greičio ribas ir padeda identifikuoti pėsčiuosius bei kitas transporto priemones.
- Reaguoja į transporto priemonių srautus sankryžose ir įjungia automatinį stabdymą.
- Aptinka pavojingas situacijas automobilių spūstyse ir inicijuoja stabdymą.
- Leidžia visiškai išvengti nelaimingų atsitikimų, važiuojant mažesniu nei 100 km/h greičiu, ir sumažina avarijų pasekmes, važiuojant didesniu nei 100 km/h greičiu.
Evasive Steering Assist:
- Papildo Active Break Assist funkciją, kuri padeda aptikti pėsčiuosius.
- Vairuotojui siekiant išvengti pavojingos situacijos, sistema apskaičiuoja vairo sukimo momentą, taip padėdama tinkamai pasukti vairą.
Kitos naujovės:
- Remote Parking Pilot sistema, leidžianti išvaryti ar įvaryti automobilį į garažą, pastatyti jį į stovėjimo vietą naudojantis išmaniąja programėle.
- Mobiliuoju telefonu paremta Car-to-X automobilių tarpusavio komunikacijos sistema, leidžianti su priekyje važiuojančiais automobiliais dalintis informacija apie esamus pavojus kelyje realiuoju laiku.
- PRE-SAFE® Impulse Side sistema. Jei aptinkama šoninio susidūrimo galimybė ir ji neišvengiama, ši sistema paslenka vairuotoją ar priekinį keleivį nuo pavojingos zonos.
- PRE-SAFE® Sound sistema. Jei aptinkama susidūrimo galimybė, ši sistema duoda trumpą garsinį signalą per automobilio garso sistemą.
- MULTIBEAM LED žibintai su 84 individualiai kontroliuojamomis LED lemputėmis, kurios ryškiai apšviečia kelią neakinant kitų eismo dalyvių.
- Digital Vehicle Key sistema, leidžianti užvesti automobilį, naudojant vairuotojo išmanųjį telefoną.
- Multifunkcinė telefonija, leidžianti pakrauti įrenginius ir prijungti juos prie automobilio išorinės antenos nenaudojant jokių papildomų laidų (mobiliesiems įrenginiams, kurie palaiko Qi standartą).
- Erdvinio garso sistema. Automobilyje gali būti papildomai įrengta Burmester® high-end 3D garsinė sistema su 23 garso kolonėlėmis, suteikianti koncertų salės garso įspūdį.
- Tvirta, bet lengva kėbulo konstrukcija, pagaminta iš didesnio kiekio aliuminio ir ypatingo tvirtumo suteikiančių plieno komponentų. Tokia konstrukcija sumažina triukšmą, vibracijas bei kuro sąnaudas.