• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Nors Dakaro lenktynių startas bus duotas tik sausio pradžioje, „Agrorodeo“ ekipažo šturmanas Saulius Jurgelėnas kartu su komandos partneriais „Lesta“ jau švenčia pergalę. Lietuvių bendrovė tapo pirmąja ir vienintele mūsų šalyje, kuri savo produkciją gali žymėti oficialiu Dakaro lenktynių logotipu.
Idėjos autorius lenktynininkas Saulius Jurgelėnas pripažįsta, kad pasaulyje yra nedaug gamintojų, kuriems Dakaro rengėjai leidžia franšizės pagrindais naudoti puikiai žinomą ir itin vertinamą prekės ženklą: „Esu matęs įvairių prekių su Dakaro logotipu. Ir galiu pasakyti, kad šių lenktynių rengėjai tikrai labai kruopščiai tikrina, ką galima įrašyti į savo partnerių sąrašą. Visos prekės su Dakaro ženklu – neabejotinai aukščiausios kokybės, tai savotiškas kokybės ženklas, vartotojui Europoje ar bet kuriame kitame žemyne įrodantis, jog jis perka išlygų dėl kokybės neturintį gaminį.“
Lietuviai iš Dakaro organizatorių A.S.O. sulaukė eilės klausimų, kurie domėjosi prekių kokybe, turimais sertifikatais, užimama rinkos dalimi, platinimo tinklu. „Lestos“ vadovas Mindaugas Stankevičius prisipažino: „Iš pradžių turbūt nerealu atrodė, kad ant kažkurio mūsų gaminio galėtų atsirasti oficialus Dakaro lenktynių logotipas. Tačiau lenktynių organizatoriams Lietuvos vardas jau buvo girdėtas, jie žinojo, jog Saulius yra įveikęs visą distanciją, todėl pradėjome derybas. Kadangi „Lestos“ produkcijos galima įsigyti daugiau nei 20 valstybių Europos, Afrikos ir Azijos žemynuose, derybos buvo produktyvios: tapome pirmąja ir kol kas vienintele Lietuvos įmone, kuriai suteikta teikė naudoti prekinį Dakaro ženklą“, - teigė „Lestos“ vadovas.
„Agrorodeo“ ekipažo šturmanas S.Jurgelėnas džiaugėsi, kad komandos partneriams pavyko pasiekti susitarimą su prestižinių lenktynių organizatoriais: „Man tikrai labai malonu, kad mūsų rėmėjų paieškos baigėsi tokiu „Lestos“ ir A.S.O. kontraktu, pagal kurį Lietuvoje kol kas galėsime naudoti žieminį stiklų ploviklį su Dakaro ženklu. Skaniausia šios naujienos dalis yra ta, kad oficialų logotipą nuo bakelio bus galima naudoti kaip lipduką – “Lesta” pasirūpino specialia etikete“, - teigia patyręs šturmanas.
Lietuviai tikisi, kad bendradarbiavimas su Dakaro organizatoriais taps ilgalaikiu projektu, ir ateityje Lietuvoje bus galima išvysti ir daugiau produktų pažymėtų legendinio maratono logotipu.

Nors Dakaro lenktynių startas bus duotas tik sausio pradžioje, „Agrorodeo“ ekipažo šturmanas Saulius Jurgelėnas kartu su komandos partneriais „Lesta“ jau švenčia pergalę. Lietuvių bendrovė tapo pirmąja ir vienintele mūsų šalyje, kuri savo produkciją gali žymėti oficialiu Dakaro lenktynių logotipu.
Idėjos autorius lenktynininkas Saulius Jurgelėnas pripažįsta, kad pasaulyje yra nedaug gamintojų, kuriems Dakaro rengėjai leidžia franšizės pagrindais naudoti puikiai žinomą ir itin vertinamą prekės ženklą: „Esu matęs įvairių prekių su Dakaro logotipu. Ir galiu pasakyti, kad šių lenktynių rengėjai tikrai labai kruopščiai tikrina, ką galima įrašyti į savo partnerių sąrašą. Visos prekės su Dakaro ženklu – neabejotinai aukščiausios kokybės, tai savotiškas kokybės ženklas, vartotojui Europoje ar bet kuriame kitame žemyne įrodantis, jog jis perka išlygų dėl kokybės neturintį gaminį.“
Lietuviai iš Dakaro organizatorių A.S.O. sulaukė eilės klausimų, kurie domėjosi prekių kokybe, turimais sertifikatais, užimama rinkos dalimi, platinimo tinklu. „Lestos“ vadovas Mindaugas Stankevičius prisipažino: „Iš pradžių turbūt nerealu atrodė, kad ant kažkurio mūsų gaminio galėtų atsirasti oficialus Dakaro lenktynių logotipas. Tačiau lenktynių organizatoriams Lietuvos vardas jau buvo girdėtas, jie žinojo, jog Saulius yra įveikęs visą distanciją, todėl pradėjome derybas. Kadangi „Lestos“ produkcijos galima įsigyti daugiau nei 20 valstybių Europos, Afrikos ir Azijos žemynuose, derybos buvo produktyvios: tapome pirmąja ir kol kas vienintele Lietuvos įmone, kuriai suteikta teikė naudoti prekinį Dakaro ženklą“, - teigė „Lestos“ vadovas.
„Agrorodeo“ ekipažo šturmanas S.Jurgelėnas džiaugėsi, kad komandos partneriams pavyko pasiekti susitarimą su prestižinių lenktynių organizatoriais: „Man tikrai labai malonu, kad mūsų rėmėjų paieškos baigėsi tokiu „Lestos“ ir A.S.O. kontraktu, pagal kurį Lietuvoje kol kas galėsime naudoti žieminį stiklų ploviklį su Dakaro ženklu. Skaniausia šios naujienos dalis yra ta, kad oficialų logotipą nuo bakelio bus galima naudoti kaip lipduką – “Lesta” pasirūpino specialia etikete“, - teigia patyręs šturmanas.
Lietuviai tikisi, kad bendradarbiavimas su Dakaro organizatoriais taps ilgalaikiu projektu, ir ateityje Lietuvoje bus galima išvysti ir daugiau produktų pažymėtų legendinio maratono logotipu.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų