Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Pirmą kartą ant MQB platformos pagamintą „Multivan“ Lietuvoje bus galima įsigyti su hibridine jėgaine, kuri leis kurį laiką važiuoti naudojant vien elektros pavarą.
„
Volkswagen“ pabrėžia, jog atnaujinti ir vairuotojo asistentai, operacinė ir multimedijos sistemos, bei dėl naujos salono koncepcijos „Multivan“ tapo dar universalesnis. Automobilio kaina prasideda nuo 42 577 eurų.
Šis „Multivan“ žymi naują „Volkswagen Commercial Vehicles“ erą. Ateityje legendinę „Bulli“ gamą sudarys trys modeliai – „Multivan“, „Transporter 6.1“ ir 2022-aisiais pasirodysiantis „ID.BUZZ“. „Transporter 6.1“ ir toliau bus dedikuotas komercinei veiklai bei ikoniškajam „California“ kemperiui.
„Multivan“ sukurtas šeimoms ir aktyviems žmonėms – jo visiškai naujas sėdynių išdėstymas ir krovinių skyriaus lankstumas leidžia susikurti gausybę mobilumo scenarijų. Ložės tipo salonas leidžią šį mikroautobusą naudoti svarbių keleivių pervežimui, o dar daugiau komforto suteikia nuo pat pradžių siūloma prailginta „Multivan“ versija su 4053 litrų talpą pasiekti galinčiu bagažo skyriumi.
„Multivan“ galines sėdynes galima perkelti arba išvis išimti, todėl salone nesunkiai tilps ir dviračiai. Palyginus su senuoju modeliu, salono aukštis išliko nepakitęs, o užsisakius panoraminį stogą – net padidėjo.
Visiškai pasikeitė ir „Multivan“ prietaisų skydelis, kuris dabar yra pritaikytas skaitmeninei erai. Nuo šiol vienatūryje standartiškai montuojamas skaitmeninis „Digital Cockpit“ prietaisų skydelis ir 10-ies colių „Ready 2 Discover“ multimedijos sistema. Ji visada prisijungusi prie interneto, todėl leidžia naudotis daugybe junglių paslaugų ir funkcijų.
„Multivan“ pirmą kartą bus siūlomas su iš tinklo įkraunama hibridine sistema. 218 AG išvystanti jėgainė apjungia keliones be emisijų, ilgą įveikiamą atstumą ir mažas kuro sąnaudas. Taip pat bus galima įsigyti priekiniais ratais varomą „Multivan“ su turbobenzininiu varikliu, kuris išvysto 204 AG. 2022-aisiais pasirodys ir turbodyzelinis TDI modelis, kuris išvysto 150 AG galią.
Į „Multivan“ standartiškai montuojama automatinė dviejų sankabų DSG pavarų dėžė, beraktė užvedimo sistema ir elektrinis rankinis stabdis.
Išaugo ir vairuotojo asistentų skaičius – nuo šiol standartiškai montuojamos „Car2X“ lokalaus įspėjimo, „Front Assist“ stebėjimo sistema su „City Emergency Braking“, „Turn-off Assist“ apsaugos nuo sumėtymo, „Lane Assist“ juostos išlaikymo, „Dynamic Road Sign Display“ ir nuolatinio greičio palaikymo sistemos.
Inovatyvi „Travel Assist“ sistema leidžia pusiau autonomiškai keliauti iki 210 km/val. greičiu. Ši sistema reikšmingai pagerina vidutinių ir ilgų kelionių saugumą bei komfortą. Taip pat galima papildomai užsisakyti „IQ.LIGHT“ LED matricos žibintus su interaktyvia apšvietimo kontrole. Šios modernios technologijos perkelia „Multivan“ dvasią į skaitmeninį amžių.
Pirmą kartą ant MQB platformos pagamintą „Multivan“ Lietuvoje bus galima įsigyti su hibridine jėgaine, kuri leis kurį laiką važiuoti naudojant vien elektros pavarą.
„
Volkswagen“ pabrėžia, jog atnaujinti ir vairuotojo asistentai, operacinė ir multimedijos sistemos, bei dėl naujos salono koncepcijos „Multivan“ tapo dar universalesnis. Automobilio kaina prasideda nuo 42 577 eurų.
Šis „Multivan“ žymi naują „Volkswagen Commercial Vehicles“ erą. Ateityje legendinę „Bulli“ gamą sudarys trys modeliai – „Multivan“, „Transporter 6.1“ ir 2022-aisiais pasirodysiantis „ID.BUZZ“. „Transporter 6.1“ ir toliau bus dedikuotas komercinei veiklai bei ikoniškajam „California“ kemperiui.
„Multivan“ sukurtas šeimoms ir aktyviems žmonėms – jo visiškai naujas sėdynių išdėstymas ir krovinių skyriaus lankstumas leidžia susikurti gausybę mobilumo scenarijų. Ložės tipo salonas leidžią šį mikroautobusą naudoti svarbių keleivių pervežimui, o dar daugiau komforto suteikia nuo pat pradžių siūloma prailginta „Multivan“ versija su 4053 litrų talpą pasiekti galinčiu bagažo skyriumi.
„Multivan“ galines sėdynes galima perkelti arba išvis išimti, todėl salone nesunkiai tilps ir dviračiai. Palyginus su senuoju modeliu, salono aukštis išliko nepakitęs, o užsisakius panoraminį stogą – net padidėjo.
Visiškai pasikeitė ir „Multivan“ prietaisų skydelis, kuris dabar yra pritaikytas skaitmeninei erai. Nuo šiol vienatūryje standartiškai montuojamas skaitmeninis „Digital Cockpit“ prietaisų skydelis ir 10-ies colių „Ready 2 Discover“ multimedijos sistema. Ji visada prisijungusi prie interneto, todėl leidžia naudotis daugybe junglių paslaugų ir funkcijų.
„Multivan“ pirmą kartą bus siūlomas su iš tinklo įkraunama hibridine sistema. 218 AG išvystanti jėgainė apjungia keliones be emisijų, ilgą įveikiamą atstumą ir mažas kuro sąnaudas. Taip pat bus galima įsigyti priekiniais ratais varomą „Multivan“ su turbobenzininiu varikliu, kuris išvysto 204 AG. 2022-aisiais pasirodys ir turbodyzelinis TDI modelis, kuris išvysto 150 AG galią.
Į „Multivan“ standartiškai montuojama automatinė dviejų sankabų DSG pavarų dėžė, beraktė užvedimo sistema ir elektrinis rankinis stabdis.
Išaugo ir vairuotojo asistentų skaičius – nuo šiol standartiškai montuojamos „Car2X“ lokalaus įspėjimo, „Front Assist“ stebėjimo sistema su „City Emergency Braking“, „Turn-off Assist“ apsaugos nuo sumėtymo, „Lane Assist“ juostos išlaikymo, „Dynamic Road Sign Display“ ir nuolatinio greičio palaikymo sistemos.
Inovatyvi „Travel Assist“ sistema leidžia pusiau autonomiškai keliauti iki 210 km/val. greičiu. Ši sistema reikšmingai pagerina vidutinių ir ilgų kelionių saugumą bei komfortą. Taip pat galima papildomai užsisakyti „IQ.LIGHT“ LED matricos žibintus su interaktyvia apšvietimo kontrole. Šios modernios technologijos perkelia „Multivan“ dvasią į skaitmeninį amžių.