Manevringas lyg hečbekas
Su prabangiu sedanu manevruoti stovėjimo aikštelėje bus taip pat paprasta, kaip ir su bet kuriuo kompaktišku miesto automobiliu. Į S klasės modelius nuo šiol papildomai montuojama vairuojama galinė ašis leis pasukti ratus iki 10 laipsnių. O norintiems didesnį manevringumą suderinti su 21 colio ratlankiais, yra siūlomas ir variantas su 4,5 laipsnio pasukamais galinės ašies ratais.
Galinė ašis bus vairuojama aktyvuojant ant jos sumontuotą elektros variklį. Važiuojant lėtai galiniai ratai pasukami priešinga kryptimi nei priekiniai, taip didinamas manevringumas ir mažinamas apsisukimo spindulys. Viršijus 60 km/val. greitį, sistema persijungs į galinių ratų vairavimą ta pačia kryptimi ir taip padidins manevringumą bei stabilumą.
Šis patobulinimas labiausiai pravers didmiesčiuose. Su vairuojama galine ašimi S klasės modelio apsisukimo skersmuo sumažėjo 2 metrais ir prilygsta kompaktinio hečbeko manevringumui.
Nauji saugumo sprendimai
Naujus saugumo standartus nustato gale sėdintiems keleiviams papildomai montuojamos priekinės saugos oro pagalvės. Unikali erdvinė struktūra užtikrins itin švelnų išsiskleidimą, o stipraus priešpriešinio smūgio atveju itin sumažins dėl perkrovų patiriamas kaklo ir galvos traumas.
Dar vienas naujas saugumo sprendimas yra stipraus šoninio smūgio atveju tarp vairuotojo ir keleivio išsiskleidžianti papildoma oro pagalvė, dėl kurios priekyje sėdintys asmenys nesusitrenks galvomis.
Itin pavojingų šoninių smūgių padarinius švelnins nauja „Pre-Safe“ funkcija. Sistemai nustačius susidūrimo pavojų per kelias dešimtąsias sekundės dalis aktyvuojamas „E-Active Body Control“ pakabos valdymas ir automobilis pakeliamas aukštyn. Taip pagrindinė smūgio jėga teks itin tvirtai apatinei kėbulo daliai.
Aktyvioji pakaba (tiekimas numatytas 2021 vasarą) veiks su 48 voltų elektros sistema ir užtikrins ne tik saugumą, bet ir optimalų valdymą įvairiomis sąlygomis. „E-Active Body Control“ valdymo blokai važiavimo duomenis analizuoja 1000 kartų per sekundę ir pagal tai koreguoja pakabos darbą. Pasirinkus komforto režimą daugiafunkcinės kameros skenuoja kelio paviršių, o signalas apie užfiksuotus nelygumus perduodamas aktyviajai slopinimo įrangai.
Įspės ne tik vairuojant
S klasės „Mercedes-Benz“ tradiciškai nestokos ir inžinierių dėmesį smukliausioms detalėms perteikiančios įrangos. „Mercedes-Benz User Experience“ (MBUX) sistemos naudojama salono kamera nuo šiol galės atpažinti ant priekinės sėdynės esančią vaikišką saugos kėdutę. Prieš pajudant iš vietos centriniame ekrane bus rodomas priminimas prisegti kėdutės saugos diržą.
Išlipant iš automobilio, vairuotoją arba priekyje sėdintį keleivį apie artėjančią kliūtį perspės aklosios zonos indikacijos sistema, kuri suveiks vos tiesiant ranką link durų rankenėlės. Judesį atpažins patobulinta „MBUX Interior Assistant“ sistema.
Aktyvioji parkavimo pagalba nuo šiol naudos iš 12 automobilio priekyje ir gale įrengtų ultragarso daviklių gaunamą signalą. Kartu su keturiomis papildomomis kameromis tai leis sistemai laisvas vietas atpažinti ne tik pagal tarpus tarp automobilių, bet ir juostų žymėjimą.
Automatinė avarinio stabdymo sistema veiks ne tik važiuojant į priekį, bet ir judant atbuline eiga. Kartu su parkavimo asistentu automatiškai veiks ir pėsčiųjų stebėjimo sistema, o kliūtį užfiksavęs automobilis akimirksniu sustos vietoje.
3D vaizdas erdvėje
Vienu mygtuko paspaudimu S klasės modeliuose nuo šiol taip pat bus galima aktyvuoti trimatį vaizdą vairuotojo displėjuje. Lyginant su įprastu displėjumi, tai bus erdvinis vaizdas, kuris primins 3D kiną, tačiau be papildomų akinių. Virtualios realybės funkciją turi ir HEAD-UP projekcija ant priekinio stiklo, kuri pateiks pagalbinę informaciją vairuotojui su erdviniu 3D efektu.
Prisitaikyti prie klientų galinti MBUX sistema turės dar daugiau galimybių. Naudojantis laisvų rankų įranga ar navigacija komandos balsu nebereikės pradėti kreipiniu „Hey Mercedes“, tai galios ir kai kurioms kitoms funkcijoms. Be kitų funkcijų, MBUX leis sužinoti, kur padėta vaistinėlė, arba gauti instrukcijas, kaip per „Bluetooth“ ryšį susieti išmanųjį įrenginį.
Šiuolaikiškas automobilio naudotojo identifikavimo metodas bus daugialypis – pasitelkiant pirštų antspaudus, balso ir veido bruožų atpažinimą. Tai leis greitai pasirinkti asmeninius
Solidi variklių gama
Europos rinkose S klasės „Mercedes-Benz“ debiutavo su dviem benzininiais ir trimis dyzeliniais varikliais. Visi modeliai komplektuojami su automatinėmis devynių laipsnių „9G-Tronic“ pavarų dėžėmis.
Standartinėje įrangoje taip pat yra 4MATIC keturių varančiųjų ratų sistema, be standartinio sedano, siūlomas ir ilgesnės bazės modelis.
Į „Mercedes-Benz S 450 4Matic“ ir „S 500 4Matic“ montuojamas 3 litrų darbinio tūrio benzininis variklis, išvystantis atitinkamai 367 ir 435 AG pajėgumą. Galingesnis modelis nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėja greičiau nei per 5 sek. Vidutinės „S 500 4Matic“ degalų sąnaudos pagal WLTP testus – nuo 8 iki 9,5 l/100 km, CO2 emisijos – nuo 181 iki 216 g/km.
Taip pat siūlomos dvi 3 litrų dyzelinio variklio versijos – 286 ir 330 AG pajėgumo. Ekonomiškiausio „Mercedes-Benz S 350 d“ vidutinės degalų sąnaudos pagal WLTP siekia nuo 6,4 iki 7,7 l/100 km, o CO2 emisijos – nuo 169 iki 204 g/km. Visų modelių maksimalus išvystomas greitis elektronikos apribotas iki 250 km/val.
Naujos kartos S klasės „Mercedes-Benz“ jau galima apžiūrėti ir išbandyti autorizuoto atstovo „Veho“ salonuose visoje Lietuvoje. Automobilio saugumo ir technologinės naujovės klientams yra parodomos laikantis visų saugumo reikalavimų. Bazinės komplektacijos modelio kaina prasideda nuo 112 520 eurų.